رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: به رفع نیازهای آبی مردم ترکیه احترام می‌گذاریم، اما باید مراقبت شود طرح سدسازی‌ها باید همزمان با رفع مشکلات ملت ترکیه، برای کشورهای همسایه مشکلات ایجاد نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروهای مرزبانی عراق جزئیات طرح های امنیتی در مرزهای این کشور با همسایگان عراق را تشریح کرد.
کرج- طرح‌های جدید آبفای البرز به ارزش ۱۰۷۴ میلیارد تومان روز پنج شنبه با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.
فراخوان حمایت از «طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه‌های شناختی» توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی منتشر شد.
وزیر نفت با حضور در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان مجلس پاسخ داد.
راهبرد خاورمیانه‌ آمریکا همواره طی سال‌های اخیر ناکام مانده‌است؛ راهبردی از ایجاد ناتوی عربی و ناتوی خاورمیانه‌ گرفته تا مهار چین و انزوای ایران.
اهواز- جلسه شورای اداری شهرستان کارون با محوریت «بررسی طرح‌های زیست‌محیطی خوزستان» و با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد.
رئیس جمهور با اشاره به نزدیکی فصل جابجایی‌ها، بر تسریع در اجرای طرح‌های وزارت راه و شهرسازی برای حمایت از مستأجران تأکید کرد و مهار تورم در بازار مسکن را از اولویت‌ها برشمرد.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
بندرعباس - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح‌های در دستورکار این وزارتخانه با محوریت کریدور ساحلی جنوب کشور اجرایی می‌شود، گفت: در این زمینه می‌توان به احداث شهرها و بندرهای جدید در ن
طرح‌های صنعت برق و حوزه اصلاح الگوی مصرف از طریق منابع بند (ط) تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مورد حمایت قرار می‌گیرند.
رشت- معاون رئیس جمهور با بیان اینکه طرح های اشتغال زایی ایثارگران با محوریت دانش بنیان مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: شناسایی و حمایت از هزار استارت آپ ایثارگر در اولویت بنیاد شهید است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: اجرایی شدن طرح‌های مصباح مانع غافلگیری راهبردی و ارتقای توان رزم برای مقابله با تهدیدات در ابعاد مختلف جنگ ترکیبی، است.
در این نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های صنایع معدنی و اکتشافی، الکترونیکی و مخابرات، هوافضا و ماهواره، خودرو، کشاورزی و غذایی، حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی، بخش مسکن، نفت و پتروشیمی، لوازم خانگی، نساجی، صنایع آبزی پروری، آبخیزداری، صنایع برق و نیروگاهی و سدسازی و طرح‌های مدیریت آب، و فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش گذاشته شده بودند.
مشهد ـ مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: پروژه های حفاظت و تعادل بخشی منابع آب، طرح های انتقال آب و تصحیح الگوی مصرف راه حل های بحران کم آبی در خراسان رضوی است.
طرح جدیدی در مجلس در دست بررسی است که بندهای آن نشان می‌دهد مجلس به‌دنبال جرم‌انگاری از فیلم‌برداری و تصویربرداری وقایع روز و اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی است.
ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از طرح های فناورانه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی حمایت می کند.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: کمبود گاز در کشور نداریم، اما هم‌زمان با برودت هوا، طرح‌های مدیریت مصرف گاز در کشور به‌منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی اجرا می‌شود.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در راستای تحقق قانون جهش تولید دانش‌بنیان از طرح‌های ساخت بار اول در حوزه صنعت برق و اصلاح الگوی مصرف انرژی حمایت می‌کند.
مدیرکل دفتر تخصصی علوم پایه، فنی و مهندسی معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی گفت: طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی تا تبدیل یک کسب‌وکار پایدار توسعه می‌یابند.
سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه در راستای ارائه خدمات بهینه‌تر و جلوگیری از ازدحام مسافری به مسافران خط ۳ به خصوص در ایستگاه تقاطعی تئاترشهر خبر داد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از آماده شدن طرح های توجیهی برای تولید مسکن در اراضی در اختیار شهرداری در مناطق ۱۴،۱۲،۵ و ۲۰ در قالب مأموریت های قرارگاه جهادی مسکن پایتخت خبر داد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد طرح‌های تولید بار اول و نوآورانه زیستی برای درمان ناباروری حمایت می‌شود.
در راستای ارتقای دانش علوم شناختی در سطح کشور، طرح‌های پژوهشی ترکیبی از چند پایان‌نامه حمایت می شود.
جانشین فرمانده کل انتظامی از طرح های ویژه پلیس برای تشدید اقدامات مقابله ای با مجرمان سابقه دار و جرایم خشن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ