رئیس جمهور با اشاره به نزدیکی فصل جابجایی‌ها، بر تسریع در اجرای طرح‌های وزارت راه و شهرسازی برای حمایت از مستأجران تأکید کرد و مهار تورم در بازار مسکن را از اولویت‌ها برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که ایالات متحده و متحدان آن قصد دارند از ناتو به عنوان ابزار اصلی هژمونی در امور جهانی، بازدارنده سایر مراکز نظم جهانی چند قطبی در حال ظهور استفاده کنند.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: اعتبارات طرح‌های آب و خاک استان هرمزگان به منظور فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولیدات کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی افزایش می‌یابد.
وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای با حمایت از ساکنان جولان اشغالی در برابر طرح‌های اشغالگران در این منطقه اعلام کرد که جولان، سوری، عربی و بخش جدایی ناپذیر از خاک جمهوری عربی سوریه است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که روسیه از ارائه طرح صلح از سوی کشورهای مختلف قدردانی می‌کند.
اهواز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به منظور بازدید و بررسی از طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی وارد خوزستان شد.
مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: یکی از مهمترین آثار بهره‌مندی از نتایج طرح‌های دانش‌بنیان، رشد تولید است که باعث رشد کشاورزی و رونق اقتصادی می‌شود.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: اولویت دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بخش آب و خاک است.
یک مقام مسئول وزارت نیرو گفت: توان عملی ۲۸۶ واحد نیروگاهی کشور با اجرای طرح‌های ارتقای توان واحدهای گازی و سیکل ترکیبی و رفع محدودیت نیروگاه‌های بخاری حدود یک‌هزار و ۳۵ مگاوات افزایش یافت.
بندرعباس - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح‌های در دستورکار این وزارتخانه با محوریت کریدور ساحلی جنوب کشور اجرایی می‌شود، گفت: در این زمینه می‌توان به احداث شهرها و بندرهای جدید در ن
وزیر آموزش و پرورش گفت: افتتاح طرح‌های ورزشی یکی از بندهای سند انتظار رئیس جمهور از وزارت آموزش و پرورش بود که خوشبختانه امروز محقق شد.
غلامحسین معماریان، استاد معماری دانشگاه علم و صنعت گفت: در شرایط فعلی یک خواسته داریم و آن هم اینکه وزارت راه و شهرسازی و شهرداری شیراز، فهرست بنا‌های تملک شده در بافت تاریخی و طرح‌های مطالعاتی و مصوب در این ۳۶۰ هکتار را اعلام کنند. علاوه بر این‌ها میراث فرهنگی هم که اعلام می‌کند قصد حفاظت دارد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، بر کاهش فاصله بین مزرعه و تحقیق و تسریع در انتقال دانش محققان به مزارع کشور در بکارگیری طرح‌های آبیاری نوین تاکید کرد.
وزارت خارجه قطر تاکید کرد که طرح‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در راستای توسعه شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی و یهودی‌سازی شهر قدس را محکوم می‌کند.
وزیر نفت گفت: «تأمین امنیت انرژی کشور»، دوم «پیش بردن سرمایه‌گذاری‌ها» و طرح‌های در حال اجرا» و سوم «تأمین منابع مالی»، ۳ اولویت مهم وزارت نفت هستند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت آمادگی دارد از طرح‌های تحقیقاتی محصول محور تا ۴۰۰ میلیارد تومان پشتیبانی کند.
جلسه کمیته رسیدگی به طرح‌های جدید سرمایه گذاری وزارت نفت در بخش گاز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و طرح‌های مهم، و اولویت دار در بخش پایین دستی در شرکت ملی گاز ایران به تصویب رسید.
هیئت وزیران ضمن موافقت با اصلاح دو آئین نامه اجرایی فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد وزارت جهاد و تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی، درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس اعلام نظر کردند.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت: طرح‌های درخصوص تفکیک وزارت راه‌وشهرسازی در مجلس مورد بررسی قرار گرفته ولی هنوز اعلام وصول نشده است.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: براساس تصمیمات اولیه اتخاذ شده قرار بر این است که دامنه نوسان در سال آینده تا ١٠ درصد تغییر کند. تا زمانی که اقتصاد کشور قابلیت پیش‌بینی‌پذیری نداشته باشد؛ نمی‌توان دامنه نوسان را در اعداد بالا مانند ٢٠ درصد یا ٣٠ درصد افزایش داد؛ چراکه یکباره سهامداران تحت تاثیر تصمیمی مانند افزایش احتمالی قیمت گاز تا ٦٠ درصد متضرر می‌شوند و دارایی‌های خود را از دست خواهند داد.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ