عباس عبدی نوشت: نگاهشان به تحرکات مخالفان سطحی نظام در خارج از کشور است. اغلب نمی‌توانند داخل را ببینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریچاردسون درباره آینده‌ای هشدار می‌دهد که در آن ربات‌ها به صورت روزمره و عادی برای مقاصد جنسی به کار می‌روند. او «کارزار علیه ربات‌های پورن» را با هدف جلب توجه به آسیب‌های اخلاقی عادی‌سازی چنین استفاده‌هایی از فناوری راه‌اندازی کرده است.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بررسی بهبود عملکرد موشک‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری به ویژه شهر جنین پرداخت.
یک روزنامه عبری زبان درباره پیامدهای رخداد روز گذشته در جنین (شمال کرانه باختری) هشدار داد و آن را نمونه‌ای از تحولات خطرناک آینده برای رژیم صهیونیستی دانست.
بنرهایی ضداسراییلی در پی رونمایی از «ابرموشک» هایپرسونیک ایران (فتاح) به زبان عبری در شهر تهران نصب شده که توانمندی این موشک برای رسیدن به تل آویو در ۴۰۰ ثانیه را به رخ مقامات اسراییل کشیده است.
عباس عبدی نوشت: حذف فقر نیازمند جامعه قدرتمند و زیرساخت‌های مناسب مثل نهاد‌های مدنی و اینترنت و... است. تقریبا این دو مورد مهم در دولت جدید با بی‌مهری مواجه و ذیل نگاه امنیتی به حاشیه رانده شده‌اند و این برای آینده کشور و فقرا خطرناک است.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
عبدی درباره «معنای آمار پیامک‌های کشف حجاب» ارسالی پلیس در یک استان هشدار داد.
منابع عبری درباره تقویت روابط ایران و روسیه هشدار داده و آن را عاملی خطرناک برای امنیت رژیم صهیونیستی به ویژه از جبهه مرزی با سوریه، توصیف کرده‌اند.
رسانه‌های عبری در روزهای اخیر درباره تضعیف توان راهبردی رژیم صهیونیستی در دو عرصه داخلی و خارجی هشدار داده‌اند.
عباس عبدی نسبت به برخورد بی ضابطه با زنان و دختران هشدار داد.
عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب هشدار داد نیروهایی که می‌خواهند حکومت را وارد چالش خطرناکی علیه مردم و زنان کنند.
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره پیامد‌های «تعلیق و اخراج» دانشجویان و استادان دانشگاه هشدار داد نوشت: این قطعا به زیان دولت و سیاست اخیر است.
بهزاد عبدی آهنگساز، رهبر ارکستر و دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روز یکشنبه نهم بهمن ماه، ضمن بازنشر ویدئویی از بریده سخنرانی‌های قدیمی علی‌اکبر رائفی‌پور که در آن نسبت‌های نامناسبی به اهالی موسیقی داده شده است، هشدار داد در صورت عذرخواهی نکردن این فرد از جامعه موسیقی کشور، از دبیری این دوره از رویداد موسیقی فجر کناره‌گیری خواهد کرد.
عباس عبدی نوشت: مثل آن است که کسی در تب می‌سوزد ولی دماسنج دمای بدن او ۳۷ درجه نشان می‌دهد. خب طبیعی است که یا دماسنج درست کار نمی‌کند یا چشم بیننده مشکلی دارد که رقم را به جای ۳۹ و ۴۰، روی ۳۷ می‌بیند. آمارهای آقای رییسی از این نوع است.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که هزاران اسرائیلی روز گذشته پیامک‌ هایی دریافت کرده اند که به آنها درباره سفر به کشورهای عربی هشدار داده است.
رسانه‌های عبری از پیام هشدار آشکار مسکو به تل‌آویو در خصوص هرگونه انتقال مستقیم یا غیرمستقیم سلاح به اوکراین، خبر دادند.
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران درباره علائم هشدار بروز آلزایمر، بیان کرد: اختلال حافظه، مشکلات در انجام کار‌های عادی، ضعف بیان، گم کردن زمان و مکان، ضعف یا کاهش قضاوت، مشکلات در تفکر ذهنی، جابجا گذاشتن اجسام، تغییرات در حالات و رفتار، اختلال در درک تصاویر و تشخیص اندازه و فاصله آن‌ها و از دست دادن انگیزه، ۱۰ نشانه مهم برای هشدار بروز آلزایمر است.
خطیب مسجدالاقصی درباره حفاری های رژیم صهیونیستی در این مسجد هشدار داد و گفت: صهیونیست ها میلیون ها دلار برای حفاری ها هزینه کرده اند اما هیچ اثری از تاریخ عبری در آن پیدا نکرده اند.
آقای رییسی و دولت تحت‌تاثیر تحلیل‌های فریبکارانه و بولتن‌نویسان فریبکار قرار نگیرند. حتما یادتان است که می‌گفتند کسی جرات تحریم نفت ایران را ندارد، چون نفت به ۲۰۰ دلار می‌رسد. تحریم کردند ارزان هم شد و خسارات ماند برای مردم و تورم ۵۰درصدی.
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه «گویا سرنوشت برجام بدست آقای رییسی است» درباره پیامدهای تاثیرپذیری احتمالی او از «تندروهای بی مسوولیت» هشدار داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه «گویا سرنوشت برجام بدست آقای رییسی است» درباره پیامدهای تاثیرپذیری احتمالی او از «تندروهای بی مسوولیت» هشدار داد.
در دیدار دوستانه پرسپولیس با تیم ملی امید، سرخپوشان با کاپیتان جدید وارد زمین شدند.
عباس عبدی گفت: حداقل انتظاری که وجود داشت این بود که بعد از یکدست شدن حکومت، این تنش ها در حکومت نباشد. چون هنگامی که این تنش ها نباشد، یک گام بزرگ رو به جلو است. ولی اکنون روشن شده که خودشان هم نمی‌توانند به این ماجرا پایان ببخشند، و این بچه‌ای را که دنیا آورده بزرگ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ