دیوان عدالت اداری طی حکمی، انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش آموزش کشور را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی خبر داد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
پرونده موسوم به باند مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دادگاه کیفری دو شهرستان پیرانشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.
معاون حقوقی دیوان عدالت اداری درباره حکم این دیوان مبنی بر انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش توضیحاتی را ارائه کرد.
حجت‌الاسلام سید «عبدالمهدی موسوی» گفت: پرونده موسوم به آرمستان اراک منتهی به قرار جلب دادرسی شد و امروز پرونده در محاکم اراک ثبت خواهد شد.
اراک- رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: حکم ۹ نفر از هنجارشکنان روز تاسوعا در آرامستان اراک امروز صادر شد.
معاون دیوان عدالت اداری با حضور در رسانه ملی دلایل حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
دادستان عمومی و انقلاب مرند از اجرای احکام اعدام متجاوزین به عنف در این شهرستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرند از اجرای احکام اعدام متجاوزین به عنف در این شهرستان خبر داد.
کمیته وضعیت بازیکنان رای خود را درباره شهاب طالبی و باشگاه کراپ الوند اعلام کرد.
دزفول- رئیس کل دادگستری خوزستان از اجرای حکم اعدام یک سارق مسلح در شهرستان دزفول خبر داد.
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال با حکم کمیته اخلاق به مدت ۳ سال از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شد.
حکم کمیته اخلاق: کامرانی‌فر ۳سال محروم شد
کمک داور سابق فوتبال از تمامی فعالیت‌های مربوط به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شد.
رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی گفت: ادعای قطع بودجه رصدخانه در حالی مطرح شده که معاونت علمی تنها از ابتدای سال جاری تاکنون،بالغ بر یک میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.
رئیس دیوان عدالت اداری اعلام کرد: برای «میثم لطیفی» حکم انفصال از خدمات دولتی صادر نشده است.
در این پرونده، «معاون برق و انرژی وزارت نیرو»، «مدیرعامل وقت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران» و «معاون وقت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست»، هر کدام به سه سال انفصال از خدمات دولتی و همچنین «معاون وقت نظارت بر اجرای استاندارد‌های سازمان ملی استاندارد ایران» و «معاون وقت تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد» به جهت بازنشستگی در زمان اصدار دادنامه بدوی و توجه اتهام در مقام تصدی مسئولیت اجرایی، هر کدام به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی درجه ۶ محکوم شدند.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درخصوص صدور دستور رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» گفت: حکم ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری با استناد به «ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری» یک ایراد شکلی به تصمیم ریاست جمهوری بود که اگر این ایراد مرتفع شود، دیگر مانع قانونی هم وجود نخواهد داشت.
در پی انتشار حکم انفصال موقت وزیر آموزش و پرورش صادره از سوی شعبه ۴۴ بدوی دیوان عدالت اداری، وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دادستان اهواز درباره جزئیات این خبر گفت: هر کدام از محکومان به ۳ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه به خانواده و ورثه جانباختگان حادثه، اقامت اجباری، انفصال از خدمات دولتی و عمومی، لغو پروانه اشتغال و منع اشتغال در حرفه مهندسی ساختمان محکوم شدند.
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی و حکم انفصال موقت وزیر کار، قبل از وزارت وی توضیحاتی ارائه کرد.
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ