دادستان عمومی و انقلاب مرند از اجرای احکام اعدام متجاوزین به عنف در این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان عمومی و انقلاب مرند از اجرای احکام اعدام متجاوزین به عنف در این شهرستان خبر داد.
دزفول- رئیس کل دادگستری خوزستان از اجرای حکم اعدام یک سارق مسلح در شهرستان دزفول خبر داد.
صبح امروز حکم اعدام یک قاچاقچی مواد مخدر در زندان شهرستان نقده اجرا شد.
صبح امروز حکم اعدام یک قاچاقچی مواد مخدر در زندان شهرستان نقده اجرا شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه رأی صادره مطابق قانون قابلیت فرجام خواهی در مدت زمان مقرر را دارد، گفت: با صدور این رأی مراحل دادرسی به این پرونده در استان هرمزگان به پایان رسید و در صورت اعتراض متهم و یا وکیل مدافع وی به رأی صادره پرونده جهت تکمیل سیر قانونی به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم اعدام برای قاتل شهید مریدی خبر داد.
مشهد- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: حکم اعدام قاتل ستوان دوم شهید «احسان پای خسته» اجرا شد.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را تائید کرد.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را ابرام کرد.
حکم اعدام «جواد روحی» و «مهدی محمدی فر» از متهمان اغتشاشات سال گذشته در استان مازندران، در دیوان عالی کشور نقض شد.
حکم اعدام «جواد روحی» و «مهدی محمدی فر» از متهمان اغتشاشات سال گذشته در استان مازندران، در دیوان عالی کشور نقض شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اجرای حکم اعدام قاتل شهید قاسمی شیری در زندان بندرعباس خبر داد.
رئیس کل دادگستری فارس گفت: حکم اعدام ۲ نفر از ۵ تروریست‌ حرم شاه‌چراغ تأیید شده و بزودی در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
رئیس کل دادگستری فارس گفت: حکم اعدام دو نفر از پنج تروریست تأیید شده و بزودی در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
به گفته پلیس علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و…، یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.
حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند پنجک بزرگ‌ترین کارتل توزیع کوکائین که از کارتل‌های اصلی مواد مخدر در کشور بودند پس از طی مراحل قانونی صبح امروز اجرا شد.
قوه قضائیه اعلام کرد: دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان و ارزش‌های فرهنگی و اعتقادی مردم ایران اعدام شدند.
حکم اعدام دو قرآن‌سوز هتاک که اقدامات خود را در فضای مجازی منتشر می‌کردند صبح امروز اجرا شد.
ستایشی با اشاره به ترک فعل‌ها در خصوص اجرای قانون هوای پاک گفت: پرونده اجرای قانون هوای پاک در شعبه سوم ناحیه ۲۸ مطرح رسیدگی بوده و برای پنج مسئول دولت سابق قرار نهایی جلب دادرسی و کیفرخواست قانونی به اتهام سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی صادر شده است.
دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی پس از رسیدگی و تشکیل جلسات متعدد محاکمه و بررسی اسناد و مدارک موجود، هر پنج نفر متهم پرونده را به اعدام محکوم و در خصوص سایر اتهامات، چهار نفر از متهمان را به ۱۰ سال حبس محکوم کرده است که طبق قانون، اشد مجازات قابل اجرا خواهد بود.
بیات،تعیین تکلیف نهایی را به مراجعه فردا (پنج شنبه) خود به دیوان عالی کشور موکول کرد و گفت: «تا زمانی که دیوان عالی کشور رسما اعلام نکند که حکم اعدام حمید قره حسنلو نقض شده است، نمی‌توان نظری در این زمینه اعلام کرد به همین دلیل همچنان باید صبر کرد تا موضوع به ما ابلاغ شود.»
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است. براساس مقررات محکومیت ایشان اجرا شده و ما تکلیف به اجرای قانون داریم
طبق گزارشی از اس‌اندپی گلوبال موبیلیتی، مصرف‌کنندگان آمریکایی از وسایل نقلیه موجود خود برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌کنند زیرا موجودی خودروهای جدید و کامیون‌های سبک به دلیل چالش‌های زنجیره تامین محدود می‌ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ