رئیس دیوان عدالت اداری اعلام کرد: برای «میثم لطیفی» حکم انفصال از خدمات دولتی صادر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره جذب جوانان حزب‌اللهی در وزارتخانه‌ها از جمله خبر به‌کارگیری ۴۰۰نفر از آنان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این بود که ما جذب نخبه داشته باشیم. عبارت آقای محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید قدری دقیق‌تر می‌بود.
مهاجم گلزن سابق استقلال حضوری نافرجام در فوتبال خوزستان را تجربه کرد.
یک نماینده مجلس با اشاره به ابطال حکم رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: استقلال رای دستگاه قضا درباره میثم لطیفی نشان از اقتدار و سلامت قوه قضاییه دارد و بر اساس عدالت و محور صداقت بود.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: حکم ابطال انتصاب میثم لطیفی معاون رئیس جمهور از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری صادر شده است.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره ابطال حکم میثم لطیفی و احتمال بررسی مجدد آن توضیحاتی داد.
پس از چند هفته کش و قوس درمورد ابطال یا عدم ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، حالا به نظر می‌رسد خداحافظی او قطعی شده است.
در جلسه امروز هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، با درخواست اعمال ماده ۹۱ قانون دیوان عدالت اداری درخصوص حکم پرونده انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مخالفت شد و حکم قبلی دیوان تائید شد.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درخصوص صدور دستور رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» گفت: حکم ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری با استناد به «ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری» یک ایراد شکلی به تصمیم ریاست جمهوری بود که اگر این ایراد مرتفع شود، دیگر مانع قانونی هم وجود نخواهد داشت.
رئیس قوه قضاییه دستور اعمال "ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری" ناظر بر رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری را صادر کرد.
هادی طحان نظیف درباره صدور رای دیوان عدالت در خصوص میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و انتقاد حقوقدانان مبنی براینکه این رای مغایر با قانون اساسی است، اظهار داشت: هم دیوان عدالت و هم دولت برداشت‌های متفاوتی از قانون دارند و کار باید از مجاری قانونی دنبال شود و ساز و کار‌های قانونی مورد استفاده گیرد.
دیوان عدالت اداری با استناد به ۴ علت قانونی، حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری استخدامی کشور را باطل کرده است.
پیشتر نیز افرادی در سمت معاونت و ریاست سازمان‌ها و مراکز دولتی منصوب شده‌اند که محل مأموریت‌شان در دانشگاه‌ها و سازمان‌هایی با ماهیت غیردولتی بوده است؛ شرایطی مشابه وضعیت میثم لطیفی که عضو هیئت علمی دانشکده‌های معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق است و اکنون به‌عنوان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور نیز فعالیت می‌کند.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این روی حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این رو حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری رأی به ابطال حکم "میثم لطیفی" رییس سازمان اداری استخدامی کشور داد؛ لطفی شهریور ۱۴۰۰ با حکم رییس‌جمهور به ریاست سازمان اداری و استخدامی منصوب شده بود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست 14 بازیکن این تیم در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 در شهر روتردام هلند را اعلام کرد.
میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی، گفته است که با این تغییر، دستشان برای تغییر و متناسب‌‌‌سازی با شرایط کاری و عمومی جامعه بازتر شده است. به گفته او و طبق گزارش وزارت نیرو، در صورت عدم‌کاهش ساعات کاری، قطعا قطعی برق خواهیم داشت.
میثم صالحی به مدت یک فصل دیگر قراردادش را با تیم والیبال شهداب یزد تمدید کرد.
میثم شکری ساز از تاثیر منفی کلاهبردارهای آموزشی می‌گوید
میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور گفت: چند هزار نانوایی در کشور پیدا کردیم که وجود خارجی ندارند ولی سهمیه آرد دریافت می‌کنند.
​در حکمی از سوی سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، میثم مرادی‌نیا به عنوان سرپرست اداره کل روابط‌عمومی این بانک منصوب شد.
میثم لطیفی معاون رئیس جمهور در ادعایی عجیب گفت: آلمان فقط ۵ فرودگاه دارد ولی ما ۵۰ فرودگاه داریم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ