یوشکو گوآردیول 20 ساله در پایان دیدار رده بندی جام جهانی توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خودش کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
مارتا، ستاره برزیلی فوتبال زنان، بعد از ناکامی تیمش از صعود به دور حذفی جام جهانی 2023 در کنفرانس خبری اشک ریخت.
سادیو مانه، ستاره خط حمله تیم ملی سنگال، با دبل مقابل برزیل یک بار دیگر توانایی های خود را به رخ کشید.
سعید سحرخیزان که با هت‌تریک در هفته آخر لیگ گذشته نامش را بیش از پیش در فوتبال ایران مطرح کرد، قصد دارد بهترین تصمیم را در خصوص ادامه فوتبال خود بگیرد.
تیراندازان ایران در بخش اسکیت جام جهانی اهداف پروازی قزاقستان در حالی به کار خود پایان دادند که علی دوستی با ایستادن در جایگاه پنجاه و دوم بهترین عملکرد را برای تیراندازان ثبت کرد.
تیراندازان ایران در بخش اسکیت جام جهانی اهداف پروازی قزاقستان در حالی به کار خود پایان دادند که علی دوستی با ایستادن در جایگاه پنجاه و دوم بهترین عملکرد را برای تیراندازان ثبت کرد.
مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی تواند بی دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.
سعید صفرزاده در پایان تور دوچرخه‌سواری ساکاریا ترکیه بهترین عملکرد را در بین ایرانی‌ها داشت و بیست‌وپنجم شد.
منچستریونایتد و چلسی برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در نقل و انتقالات تابستانی با یکدیگر رقابت می کنند.
وزیر امور خارجه امارات اعلام کرد: مذاکره بهترین راه برای دستیابی به سازش در حل بحران سیاسی سودان است.
در پایان رقابتهای تکواندو گرند اسلم چین، داور ایرانی حاضر در این رقابتها به عنوان بهترین داور از سوی کمیته برگزاری انتخاب و معرفی شد.
در پایان رقابتهای تکواندو گرند اسلم چین، داور ایرانی حاضر در این رقابتها به عنوان بهترین داور از سوی کمیته برگزاری انتخاب و معرفی شد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن شب فوق‌العاده‌ای مقابل ماینتس پشت سر گذاشت.
آقای گل پیشین فوتبال ایران با اشاره به عملکرد مهاجمان پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر گفت: تفکرات گل محمدی برای تک تک بازیکنان ستودنی است و پرسپولیس خیلی زود به مسیر قهرمانی بر می گردد.
فابیو کاپلو معتقد است کارلو آنچلوتی بدون هیچ شک و تردیدی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست و تیم ملی برزیل بهترین پایان برای دوران مربیگری او خواهد بود.
ارسلان کاظمی تا پایان هفته چهارم، در دو فاکتور تاثیر گذارترین و ریباندرترین بازیکن، بین سه نفر اول این مسابقات قرار گرفته
تیم فوتبال سپاهان در پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر با ثبت 21 گل بهترین خط هجومی مسابقات را به نام خودش زد.
آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که حتی قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی هم به بحث بهترین بازیکن تاریخ پایان نمی‌دهد.
بهترین مهاجم این فصل فوتبال اروپا در یک اتفاق کم‌سابقه در لیگ جزیره موفق به گلزنی نشد!
مدیرعامل گروه سایپا گفت: مسیر صادرات خودرو به جهان این است که خودرو با کیفیت تولید کنیم که توان حضور در بازار جهانی را به دست آورد و از قطعات با کیفیت که شرایط حضور خودرو در بازار‌های جهانی را ایجاد می‌کند در محصولات استفاده شود.
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی، با گلی که در دیدار امشب مقابل دیناموزاگرب به ثمر رساند به صدر فهرست گلزنان چلسی در این فصل راه یافت.
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران، به صورت غیر مستقیم به تلاش‌ها برای حذف این تیم از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
تیبو کورتوا پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت با رئال تمرین کرد تا نشان دهد مشکلی بازی فردا برابر سویا ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ