سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران بازی های مرحله یک هشتم را سخت توصیف کرد اما کفت شاگردانم لیاقت رسیدن به جمع ۸ تیم برتر را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رستمی‌زاده همیشه به دنبال راه‌حلی می‌گشت تا خود و خانواده‌اش بادنیای زنبور‌ها آشنا شوند. او بالاخره فکر خوبی به ذهنش رسید واین کار را عملی کرد: «برای انجام این کار فکر کردم آکواریومی بسازم وزنبور‌ها را در آن نگهداری کنم. البته حتی اگر برای زنبور‌ها شرایط خوبی در یک محفظه شیشه‌ای درست کنید که آن‌ها بتوانند آنجا دوام بیاورند، اجازه فضولی به شما نمی‌دهند. زنبور‌ها به طور غریزی با یک لایه موم شیشه را مات می‌کنند تا شما نتوانید آن‌ها را ببینید؛ برای حل این مشکل باید ترفندی به‌کار می‌بردم.
مجید رحیمی زاده حضور وسلین وویوویچ روی نیمکت سپاهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور مربیان با دانش خارجی سطح کیفی مربیان داخلی را ارتقاء خواهد داد.
توضیحات امیر سرتیپ رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا را در خصوص رزمایش پدافند آسمان ولایت مشاهده می‌کنید.
مجید رحیم‌زاده گفت: احتمال اینکه تیم ملی هندبال ایران در قهرمانی جهان لهستان/سوئد از گروه خود بالا بیاید دور از انتظار نیست.
دکتر ناهید رحیم‌زاده فوق‌تخصص بیماری‌های کلیه کودکان گفت: اگر معلمان اجازه ندهند بچه‌ها در ساعات حضور در کلاس به سرویس بهداشتی بروند ریسک عفونت ادراری در آن‌ها زیاد می‌شود؛ توصیه می‌شود بچه‌ها هر دو یا سه ساعت مثانه را تخلیه کنند و در فواصل زمانی منظم آب مصرف کنند، زیرا عدم تخلیه مثانه، ریسک عفونت ادراری در کودکان را بالا می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ