برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که چهار تیم دارای دو بازیکن در این جمع هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
طرح استفاده از دوربین روی پیراهن در دیدار دوستانه استون ویلا و نیوکسل مورد آزمایش قرارگرفت.
استقلال در شرایطی امروز مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که در دربی‌های برگزار شده خرداد ماه موفق‌تر بوده است.
سیدحسین حسینی انگیزه زیادی برای دربی پایتخت دارد، او اگر مثل دربی‌های 93 و 96 عمل کند، تیمش را به جام قهرمانی خواهد رساند.
قضاوت پیام حیدری در یکی از حساس‌ترین دربی‌های چندسال اخیر خوب بود و اغلب نظرات کارشناسان حاوی تایید تصمیمات اوست.
یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ پایتخت از لحظاتی قبل آغاز شده است.
جواد نکونام به عنوان " شاه ماهی نقل و انتقالاتی" از سوی فتح الله زاده معرفی شد و دربی‌های جذابی را هم پشت سر گذاشته است.
سرخابی‌های پایتخت تاکنون تجربه انجام ۵ مسابقه رودررو را در اردیبهشت‌ماه در کارنامه خود دارند.
مدیر تیم پرسپولیس در شرایطی امروز روی نیمکت این تیم حاضر خواهد شد که پیش از این سابقه حضور در دربی‌های پرشماری را در کارنامه داشته است.
برتری پرسپولیس بر استقلال در دربی‌های لیگ برتر
درخشش بی‌نظیر در دربی‌های پایتخت فرهاد مجیدی را به محبوب‌ترین استقلالی در قید حیات تبدیل کرد.
وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان سابق استقلال و پرسپولیس نیز نظاره گر دیدار بایرن و سیتی بودند.
این یک مینی ون با در‌های کشویی و فضای داخلی غول پیکر است که در طرحی سه ردیفه با شش یا هفت صندلی ارائه می‌شود. همچنین یک حالت دو ردیفه با چهار صندلی هم وجود دارد. در این حالت، نمایشگر بزرگ ۴۸ اینچی در جلوی صندلی‌های عقب حضور دارد.
پرسپولیس آماده یکی از حساس‌ترین دربی‌های خود می‌شود تا فصل را همچنان با امیدواری دنبال کند و در این مسیر چشم به گلزنی چهار مهاجم خود دارد.
گل تماشایی مهدی طارمی در بازی دیشب را با ضربه ادر در فینال یورو 2016 مقایسه کرده اند.
پژوهشگران کارنگی ملون بر این باورند که سیگنال‌های وای‌فای می‌توانند به عنوان جایگزینی فراگیر برای دوربین‌های معمولی RGB برای مشاهده افراد در اتاق عمل کنند.
هواداران یونایتد در دربی امروز شهر منچستر برای تمسخر ارلینگ هالند به مصدومیت وحشتناک پدر او در یکی از دربی‌های قدیمی بین سیتی و یونایتد اشاره کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
یکی از جذاب‌ترین دربی‌های تاریخ روز گذشته یکبار دیگر در سکوت آزاردهنده ورزشگاه آزادی برگزار شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به تساوی در یکی از حساسترین دربی‌های این قاره اشاره کرد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دربی شهر اصفهان همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته و از دربی‌های تهران قشنگ‌تر است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دربی شهر اصفهان همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته و از دربی‌های تهران قشنگ‌تر است.
ساخته ماریل هلر، جزو آن دسته درام‌هایی است که هرچند تحسین گروه بزرگی از منتقدین را در پی داشته، کمتر در معرض توجه عموم قرار گرفته و از این منظر با فیلمی روبه رو هستیم که می‌تواند برای تماشاگر در حکم کشف و شگفتی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ