با پایان دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان، هشت تیم به پلی‌آف صعود کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه تیم والیبال ایران، کره‌جنوبی و بلغارستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه‌ای سخت برابر حریف داشته و در جدال‌هایی پنج سته موفق به کسب پیروزی برای صعود شدند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد و هند، شیلی و کاستاریکا از صعود به این مرحله بازماندند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد و هند، شیلی و کاستاریکا از صعود به این مرحله بازماندند.
صعود دختران مهرسان به جمع ۸ تیم برتر لیگ والیبال کشور
تبریز- با اعلام AFC تیم فوتبال تراکتور ازمرحله دوم پلی‌آف وارد رقابت برای صعود به مرحله گروهی می‌شود و باید به مصاف برنده دیدار شارجه امارات و باشوندارا کینگز بنگلادش برود.
تیم ملی مینی فوتبال ایران با قبول شکست در سومین دیدار مرحله مقدماتی برابر عراق، به خاطر نتیجه بازی رودررو نتوانست به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران با قبول شکست در سومین دیدار مرحله مقدماتی برابر عراق، به خاطر نتیجه بازی رودررو نتوانست به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.
تیم بسکتبال فیلادلفیا توانست به مرحله یک هشتم نهایی بسکتبال NBA صعود کند.
کاله مازندران به عنوان دومین تیم به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.
تیم پاس گرگان در دیدار جذاب و دیدنی موفق به شکست هورسان رامسر شد تا با اقتدار به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند و حریف شهداب یزد در این مرحله شود.
لبنیات هراز آمل با شکست تیم فولادسیرجان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و باید در انتظار مشخص شدن برنده مسابقه نیان الکترونیک و پیکان تهران باشد.
تیم پاس گرگان با شکست هورسان رامسر در دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر، رقابت دو تیم برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی را به مسابقه سوم کشاند.
لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان موفق به شکست نماینده اردکان شد تا نخستین گام را برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی محکم بردارد.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه و با حضور هشت تیم مدعی به طور متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.
تیم ایفاسرام اردکان در هفته پایانی مرحله مقدماتی با شکست شهرداری ارومیه صعود خود به مرحله پلی‌آف را به عنوان تیم هشتم جدول قطعی کرد
نیان الکترونیک خراسان با شکست سه بر دو شهرداری ارومیه در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر والیبال مردان، این تیم را از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید کرد.
تیم نیان الکترونیک خراسان در آغاز هفته بیست‌وسوم لیگ برتر موفق به شکست پیکان شد تا صعود این تیم به مرحله پلی‌آف قطعی شود.
سایپا در صورت شکست مقابل نیان الکترونیک به طور کامل امیدش برای صعود به پلی‌آف را از دست می‌دهد.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: تمام اعضای تیم برای صعود به پلی‌آف هم‌قسم شده‌اند.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی با صعود تیم‌های سپاهان، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، دریا بابل، نساجی، پیکان، مس رفسنجان، استقلال ملاثانی و حذف ذوب‌آهن و ملوان پیگیری شد.
با پایان هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان صعود چهار تیم پیکان تهران، سریک گنبد، سایپا و ذوب آهن اصفهان به مرحله پلی‌آف قطعی شد.
بانوان والیبالیست‌ طلایی‌پوش پس از کسب رکورد دوازده پیروزی سه بر صفر و تنها سه ست باخته به عنوان صدرنشین به جمع ۶ تیم صعود کردند.
صعود هشت تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان قطعی شد و تیم ملی والیبال ایران تنها آسیایی حاضر در این جمع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ