مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده و سرنشین خودروی سرقتی حین تعقیب و گریز با تیراندازی پلیس زمین‌گیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کورس و حرکات خطرناک راننده BMW با رانننده یک کامیون در کف بزرگراه‌های تهران، صحنه دلهره آوری را به وجود آورده است.
شاسی لوله ای و عدم استفاده از پنل های بدنه می تواند مقداری از وزن قابل توجه خودرو هامر کاهش دهد. رول کیج از راننده و پنج سرنشین خودرو در موارد غلت خوردن محافظت می کند...
ظاهرا راننده پژو که مردی جوان بود از سر لجبازی و اینکه ثابت کند برنده مسابقه سرعت شده، پس از یک کورس خیابانی جلوی خودروی تویوتا که سرنشینان آن ۲ دختر بودند پیچیده و همین موجب تصادف میان آن‌ها شده بود.
یک راننده پراید عقب ماشین خود را با بار پر کرده و یکی از سرنشین خودرو در موقعیت خطرناکی کنار راننده با در باز ایستاده است. جالب اینکه راننده با خونسردی هرچه تمام به مسیر خود ادامه می‌دهد.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال، در حالی با حضور وزیر ورزش به پایان رسید که خبری از تغییرات و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره نبود!
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از شناسایی و ارائه آموزش به ۶ هزار و ۳۷۸ راننده پرخطر خبر داد.
در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی هنگام بازگشت به خانه اش سوار یک خودروی پراید سفید شده که دارای نشان آژانس کرایه اتومبیل بوده و یک مرد و یک زن نیز سرنشین آن بودند. راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داده و ناگهان دو سرنشین خودرو با تهدید چاقو طلا و پولش را دزدیده و با انتقال به جنگلی در حومه شهر، او را مورد تجاوز جنسی قرار داده و متواری شده‌اند.
مهارت یک راننده وسط اتوبان، باعث شد از مرگ حتمی و له شدن زیر چرخ‌های تریلی نجات پیدا کند.
با پایان تحقیقات، کیفرخواست متهم برای دو قتل و همچنین محاربه به خاطر رعب و وحشتی که به‌وجود آورده بود، صادر شد. پرونده برای رسیدگی از جنبه اتهام دو قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری، متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ که در پوشش مسافر کشی از مسافران زورگیری می کردند خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرنشین این خودرو که دختری ۱۸ ساله بود، در دم جان باخت و راننده و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند.
لحظه برخورد یک کامیون به تیم برق و انفجار منبع توزیع را در این ویدیو ببینید.
این ویدیو که توسط دوربین‌ها ضبط شده تصویری عجیب از یک تصاف عمدی و فرار راننده را نشان میدهد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بامداد چهارم آذرماه یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین در بلوار شیراز واژگون شده است که در این حادثه، راننده و خواهرش مصدوم شدند و دیگر سرنشین خودرو که دختری ۱۶ ساله بنام مائده (ماهک) هاشمی اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.
مرد مسافرکش ۱۰ روز بعد با تلاش کادر درمان به زندگی برگشت و به هوش آمد. او که به‌خاطر آسیب شدیدی که به حنجره‌اش وارد شده بود، به سختی می‌توانست صحبت کند، گفت: با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کردم که ۲ مرد جوان از من خواستند به‌صورت دربستی آن‌ها را از خیابان دامپزشکی به ستارخان ببرم. در بین راه یکی از آن‌ها چاقویی روی گلویم قرار داد و تهدید کرد که تغییر مسیر بدهم.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
واژگونی تریلر حامل بنزین عصر پنجشنبه موجب آتش سوزی مهیب آن در کمربندی سیرجان و مرگ راننده کامیون شد.
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.
راننده خودروی سنگین پس از اینکه در اتوبان شلوغ متوجه خرابی خودرو شد در تصمیمی عجیب و خطرناک، به زیر خودرو رفت تا شخصاً وسط اتوبان کامیون خود را تعمیر کند. اقدامی که در نهایت باعث یک تصادف شد.
سرنشین خودرو آزرا پس از اینکه متوجه شد چند خودرو در تلاش هستند تا با یکدیگر مقابل او کورس بگذارند، تصمیم گرفت از توان خودروی خود استفاده کند و همه را پشت سر بگذارد.
در میان بسیاری از رویداد‌های غیر قابل تصوری که در طول جنگ سرد رخ داد تعداد کمی از آن رخداد‌ها به اندازه زمانی که سیا یک موشک روس را به گروگان گرفت جالب توجه بوده‌اند.
بر اثر این حادثه راننده و سه سرنشین خودروی ال ۹۰ به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ