آرمان رمضانی در شرایطی به استقلال بازگشت که به نظر می‌رسد مبلغ قرارداد جدیدش از مطالباتش کمتر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیریت باشگاه استقلال به بازیکنان و کادرفنی وعده داده که تا روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
باشگاه استقلال از شروع تمرینات این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر خبر داد.
آمریکا تائید کرد که بخشی از منابع آزاد شده ایران در عراق را به عمان انتقال داده خواهد شد.
سرپرست استقلال از خارج شدن ۱۲ میلیارد تومان بابت جریمه دیرکرد پول رضایتنامه قایدی جلوگیری کرد.
بورس این روزها با شدت کم پول هوشمند مواجه شده و این نشان می دهد امکان رفتار هیجانی در بازار سرمایه وجود دارد.
صدیقی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پول ملی در حال پیدا کردن اعتبارات جدید است، خاطرنشان کرد: بخشی از این مربوط به احیای کارگاه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل بود و دوم، از جانب دپیلماسی اقتصادی است که نتیجه سیاست دولت درباره همسایگان و سایر کشورهاست.
گویا تحفه سفر رئیس کل بانک مرکزی به واشنگتن، ورود ارز به مبلغ ۲۴ میلیارد دلار است. بخشی از آن از محل آزادسازی ارز‌های بلوکه‌شده ایران در دو کشور کره‌جنوبی و عراق است و بخش دیگر نیز از صندوق بین‌المللی پول خواهد بود.
عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، در توئیتی خطاب به کسانی که قبلا مخالف وام گرفتن از صندوق بین‌المللی پول بودند و حالا از آن دفاع می‌کنند، نوشت: «پس صندوق دیگر بخشی از استکبار نیست؟»
بازیکنان استقلال فردا بخشی از مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.
این پلو که شبیه رشته پلوی خودمان با کوفته قلقلی می باشد، ولی در ترکیه به پلو علی پاشا معروف است و شما می‌توانید برای تنوع در غذا‌های خود این پلوی خوشمزه و ساده را به راحتی تهیه کنید و مطمئن باشید عاشق طعم و مزه این پلو خواهید شد و تبدیل به غذا‌های پای ثابت سفره‌های شود می‌شود.
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که طی روزهای آینده بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد.
بازیکنان تاتنهام به بخشی از هواداران تیم که برای تماشای دیدار اخیر این تیم مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور داشتند قول دادند که پول بلیت آنها را از جیب خودشان پس خواهند داد.
پزشکیان گفت: آقای احمدی‌نژاد با آن همه پولی که به دست آورد، نفت گران شده بود و قیمت آن بالای ۱۲۰ و ۱۴۰ دلار بود و تازه ۶-۷ سال اول می‌توانست بفروشد و پول هم به کشور باز می‌گشت، کلا توانست ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن را آغاز کند که به صورت کامل هم به پایان نرسیدند و در ادامه تکمیل شدند حتی بخشی از مسکن مهر هنوز هم مانده و در این دولت در حال تکمیل است.
مطالعات جدید تایید می‌کنند که داشتن پول بیش‌تر می‌تواند رفاه ما را بهبود بخشد. این در تضاد با تلاش همیشگی افراد قدرتمند است که همواره تلاش کرده اند تا روایت متفاوتی را بیان کنند.
بعد از تنش‌های شدید بین بازیکنان مایورکا با وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، رسانه‌های اسپانیایی بخشی از صحبت‌های تحریک‌آمیز وینیسیوس خطاب به یکی از بازیکنان مایورکا را فاش کردند.
رفیعی درباره بازگشت ندادن اضافه‌دریافتی‌ها به مردم، اظهار کرد: مشکل این است که بخشی از مسافران، پول بلیت را به آژانس و دفاتر خدمات مسافرتی داده‌اند، آژانس هم آن پول را به شرکت هواپیمایی داده و باید نخست فرایند بازگشت پول از ایرلاین به آژانس صورت گیرد تا پول به دست مردم برسد که این اتفاق نیفتاده است. وقتی شرکت هواپیمایی اضافه‌دریافتی را برنگردانده، آژانس از کجا این پول را بیاورد به مردم پس بدهد؟!
وقتی در تماس‌های تلفنی به شما می‌گویند برنده‌ی جایزه‌ای فوق‌العاده از یک مسابقه شده‌اید که احتمالاً شما هیچ‌گاه در آن مسابقه شرکت نکرده‌اید؛ زمانی که می‌گویند برای دریافت جایزه باید مبلغی پرداخت کنید و یا از شما می‌خواهند، اطلاعات کاملاً شخصی و محرمانه‌ی مالی خود را در اختیارشان قرار دهید، مشخص است که باید محتاط باشید، زیرا سیستم‌های تجاری مطمئن و قانونی، هیچ‌گاه نیاز بر جزئیات حساب مالی شما ندارند و حتی اگر قرار باشد پولی یا جایزه‌ای را به شما بدهند، نیاز به رمز عبور کارت شما را ندارند و دادن شماره حساب یا شماره کارت کفایت می‌کند.
باشگاه پرسپولیس قصد دارد بخشی از مطالبات فصل جاری بازیکنان تیم را قبل از بازی با استقلال پرداخت کند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ۳.۵ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده بانک مرکزی افغانستان را به صندوقی امانی در سوئیس منتقل می‌کند.
حمید درخشان می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، انتظاری جز صعود به دور دوم جام جهانی وجود ندارد.
حمید درخشان می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، انتظاری جز صعود به دور دوم جام جهانی وجود ندارد.
گری نویل به خریدار آمریکایی بخشی از سهام منچستریونایتد هشدار داد و گفت پول آمریکایی بزرگترین خطری است که فوتبال انگلیس را تهدید می‌کند.
در صورت مراجعه و ورود به وب‌سایت جعلی usdtpky.com و اقدام به برداشت بخشی از تتر موجود در حساب، ممکن است موجودی قربانی در کیف پولی که قصد انتقال تتر از این حساب جعلی به آن را داشته‌، توسط مهاجم سرقت شود.
کشمش پلو یکی از غذاهای سنتی و مجلسی ماست که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد و با روش‌های گوناگون طبخ می‌شود. در این مطلب با طرز تهیه کشمش پلو مخلوط همراه ما باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ