وقتی در تماس‌های تلفنی به شما می‌گویند برنده‌ی جایزه‌ای فوق‌العاده از یک مسابقه شده‌اید که احتمالاً شما هیچ‌گاه در آن مسابقه شرکت نکرده‌اید؛ زمانی که می‌گویند برای دریافت جایزه باید مبلغی پرداخت کنید و یا از شما می‌خواهند، اطلاعات کاملاً شخصی و محرمانه‌ی مالی خود را در اختیارشان قرار دهید، مشخص است که باید محتاط باشید، زیرا سیستم‌های تجاری مطمئن و قانونی، هیچ‌گاه نیاز بر جزئیات حساب مالی شما ندارند و حتی اگر قرار باشد پولی یا جایزه‌ای را به شما بدهند، نیاز به رمز عبور کارت شما را ندارند و دادن شماره حساب یا شماره کارت کفایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی‌ها به هوای آش سبزی‌ها را خیلی درشت خرد می­کنند که درنهایت ظاهر زیبایی ندارد. سبزی آش باید کمی درشت‌تر از سبزی خورشتی خرد شود. وقتی سبزی آش را داخل قابلمه آب جوش ریختید تا بپزد، هرگز درب قابلمه را نگذارید؛ زیرا سبزی شما تیره و بدرنگ می‌شود.
رژیم گولو یک رژیم ساده و در عین حال سالم برای کاهش وزن است فقط نکاتی دارد که در زمان رژیم برای نتیجه بهتر باید آنهارا رعایت کنید.
آش رشته یکی از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار پرطرفدار است و تقریبا در همه نقاط ایران با روش‌های گوناگون تهیه می‌شود. درست کردن یک آش رشته خوشمزه و جا افتاده نیاز به رعایت نکات و فوت و فن‌های خاصی دارد که در ادامه این مطلب تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
درست کردن کیک در منزل نیاز به دانستن فوت و فن‌های خاصی دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنید، نتیجه مطلوبی از پخت کیک نخواهید گرفت.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل دادگستری درباره فساد در قوه‌قضائیه به هم‌میهن گفت: «به نظر می‌رسد این مسئله به‌قدری حاد شده که مقام رهبری مجبور شدند بر نکاتی بسیار حساس و اصولی مجددا تاکید کنند. دستگاه قضایی کشور یکی از مهم‌ترین تشکیلات و یکی از قوای مهم است که نبض همه مسائل را در اختیار دارد. اگر قرار بر این است که سایر دستگاه‌ها عملکرد درستی داشته باشند و فسادی در آنها نباشد در وهله اول دستگاه قضایی باید به‌عنوان الگو و نمونه عملکردی بسیار شفاف و سالم داشته باشد تا مایه عبرت سایر دستگاه‌ها باشد.»
لاسجردی درباره تأثیر فقدان لابی ایران و قدرت‌گرفتن مصوبات کنگره، گفت: «لابی از نکات مهم تصمیم‌سازی در آمریکاست. لابی شرقی، عربستان و اسرائیل در تأثیرات مؤثر هستند و به نظرم تاکنون این لابی‌ها خود را نشان داده است. در کشور آمریکا سیستم فعالیت می‌کند و ایران باید کانال لابی خود را داشته باشد و بتواند از طریق رایزنی‌ها بر تصمیمات تأثیر بگذارد.»
سفر به دبی، شهری که با زیبایی های فراوان، فرهنگ چندگانه، و زندگی شبانه پر جنب و جوشش مشهور است، همیشه یک تجربه جذاب و هیجان انگیز است. در هر صورت، برای رفتن به این شهر فوق العاده، باید در نظر داشته باشید که ویزای لازم را اخذ کنید. یکی از نکات مهم درباره ویزای دبی، مدت زمان اعتبار آن است.
بیماری سل اشتها را کاهش و مصرف انرژی را افزایش می‌دهد و همین موضوع باعث لاغری می‌شود. در حالی که باید توجه کرد افراد کم وزن در معرض ابتلا به سل فعال هستند.
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: باور ما بر این است که اگر مسوولان با مردم شفاف باشند، مردم بیشتر همکاری می‌کنند. اینکه مسوولان شفاف نیستند و برخی از مسوولان در جلسات خصوصی‌شان تند برخورد می‌کنند و نکات تندی می‌گویند بعد در مقابل دوربین نگاه‌شان را عوض می‌کنند، نگاه اشتباهی است. ما باید با مردم شفاف باشیم و در حوزه عفاف و حجاب با مردم شفاف باشیم و دیدگاه‌ها را بگوییم. در همین حوادث اخیر مساله فقط شال و روسری نبود.
نکاتی که باید در خصوص حساسیت‌های فصلی بدانیم
اگر می‌خواهید لیمو ترش برای مدت طولانی به صورت تازه نگهداری کنید با ما همراه باشید. همچنین نکاتی درباره نحوه نگهداری آب لیمو ترش هم بیان خواهد شد.
شیرینی مربایی یا شیرینی مشهدی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و محبوب نوروزی است که دستور پخت بسیار آسانی دارد.
نکات ایمنی که باید در خصوص چهارشنبه سوری بدانیم را در در اینفوگرافیک مرور کرده‌ایم.
یکی از مشکلاتی که خانم‌های خانه دار با آن روبرو هستند کپک زدن برخی از مواد غذایی مانند رب، ترشی و آبغوره است که در ادامه دلایل ایجاد کپک و راه حل جلوگیری از آن را توضیح می‌دهیم.
در خرید وسایل گوناگون الکترونیکی باید به نکات گوناگونی توجه داشت تا یک خرید خوب و ایده‌آل شکل بگیرد. در زیر به ۶ نکته مهم درباره خرید فلش مموری اشاره شده است.
صادق نوروزی، دبیرکل حزب توسعه ملی گفت: اقدام به بازداشت‌های جدید درحالی‌که انتظار جامعه آزادی همه بازداشت‌شدگان است، ممکن است از تأثیر مثبت این عفو بکاهد. بنابراین، این عفو باید دنباله‌دار باشد وگرنه با توجه به تعداد دستگیرشدگان و احکام صادرشده انتظار جامعه را برآورده نمی‌کند.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
نکاتی مبهم درباره مهاجرت سارا وجود دارد که احتمالا نیاز به واکاوی بیشتر دارد. اولین و مهم‌ترین آن نکات می‌تواند بررسی‌کردن دلیل مهاجرتش باشد؛ آیا او به دلیل مسائل سیاسی از ایران رفته است؟
تمام کارشناسان اندیشکده شورای آتلانتیک حتی آنان که به تدوین و توسعه این اسناد کمک کرده اند، به بررسی نقاط ضعف و قوت سند راهبرد دفاع ملی ۲۰۲۲ و نیز نکات کلیدی آن پرداخته اند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اتهامات جدیدی را علیه دولت جو بایدن مطرح کرده است. او در سخنانی در اوهایو ادعا کرد مقامات دولت فدرال حامیانش را تهدید می کنند که اگر نکات منفی درباره ترامپ را نگویند، به زندان می افتند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ درباره اصلاح قانون انتخابات، فراتر از جزئیات قانون که شاید کم اهمیت هم باشد، چندین موضوع کلیدی وجود دارد که باید اول تکلیف آن را روشن کرد که این نکات در حد دولت و مجلس نیست. یعنی باید به سیاست‌گذاری کلان کشور سروسامانی داده شود تا تغییرات اساسی در قانون انتخابات انجام شود و تا زمانی که آن اتفاق رخ ندهد، تلاش دولت و مجلس که در سطح پایین‌تر قرار دارند به جایی نخواهد رسید.
حمیدی مقدم درباره بحث برگشت مالی اکران فیلم‌های مستند تصریح کرد: یکی از نکات طرح «اکران حقیقت» این است که ما عام‌المنفعه و فقط برای کار فرهنگی، آن را آغاز نکرده‌ایم. دلایل ما در ابتدا ارتباط مستند با مردم و مخاطبان است، در مرحله بعد برگشت سرمایه حتی در شکل حداقلی خود اهمیت دارد. این نکته‌ای ا‌ست که به عنوان تیتر انتخاب و اعلام کردیم که باید از مستند درآمدزایی کنیم، شاید در ابتدا خیلی‌ها به آن امیدی نداشتند اما خوشبخانه انجام شد و ادامه می‌یابد.
این نوع فضاسازی‌ها که ریشه در ترکیب غریبی از سیاست، حسادت، رذالت و گره‌های شخصیتی دارند، منحصر به فرهادی هم نیست و هدفش تخریب مداوم چهره‌های موجه و معتبر ملی هستند که داخل ایران فعالیت هنری رسمی می‌کنند. در این فرایند تخریب، با القای نکاتی درباره هنرمند مانند بی‌اقبالی مردمی، مزدوری اهل قدرت، بی‌اعتنایی به درد مردم، رفتار ضداجتماعی و … قرار است او را از کار در کشورش منصرف کنند و به وادی‌هایی سوق دهند که دیگر نه نشانی از خودش باشد و نه هنرش و صرفا تبدیل به ابزاردست و شومنی برای شعارهای مرده باد زنده باد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ