یکی از مهم‌ترین توصیه‌های متخصصان پزشکی ورزشی، این است که هرگز با شکم خالی ورزش نکنید. بدن ما در طول فعالیت‌های فیزیکی از گلیکوژن ذخیره‌ شده در کبد یا عضلات برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره دلایل کاهش تعداد داوران لیگ دسته اول فوتبال در فصل پیش‌رو توضیحاتی ارائه کرد.
ستاره فوتبال برزیل دلایل رفتنش به لیگ عربستان را فاش کرد.
نایب‌رئیس فدراسیون والیبال جدایی «پاول متئوس وویسکی» از تیم ملی به دلیل اختلافش با میلاد عبادی‌پور را رد کرد و گفت: صحبت‌هایی که در این مورد مطرح می‌شود کاملاً غلط است.
آگاه بودن نسبت به دلایل احتمالی و ویژگی‌های درد در دست چپ می‌تواند کمکتان کند بفهمید بدن شما به چیزی در حال واکنش نشان‌دادن است و تصمیم بگیرید لازم است به پزشک مراجعه کنید یا نه.
نایب‌رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در گذشته بازیکنان والیبال صغرسنی داشتند، این موضوع را در سال‌های اخیر رد و تأکید کرد در تیم‌های پایه حتی یک روز هم صغرسنی ندارند.
رئیس کل دادگستری استان البرز دلایل تعطیلی زندان رجایی شهر کرج را تشریح کرد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: ما بر اساس مستنداتی که در اختیار داریم، صلاحیت‌ افراد را بررسی می‌کنیم و باید دلایل ردصلاحیت‌ها به صورت محرمانه به افراد اعلام شود.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: ما بر اساس مستنداتی که در اختیار داریم، صلاحیت‌ افراد را بررسی می‌کنیم و باید دلایل ردصلاحیت‌ها به صورت محرمانه به افراد اعلام شود.
دو چهره مطبوعاتی امروز در دو باشگاه مطرح لیگ برتری فوتبال ایران، پست‌های اجرایی گرفتند.
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: پارک مورب خودروها در مراسم‌هایی مانند ظهر عاشورا جهت نظم بخشی و روان سازی ترددها است.
آدرین رابیو توضیح داد که چرا تصمیم گرفته در یوونتوس بماند و همچنین از تمایلش برای بازگشت بیانکونری به جمع برترین باشگاه‌های اروپا صحبت کرد.
آفت دهان به بیماری‌های سیستم ایمنی بدن تعلق دارد. در این بیماری‌ها، سیستم ایمنی بدن به طور اشتباه بافت‌های آشنا را به عنوان بیگانه تشخیص می‌دهد.
باشگاه بایرن مونیخ در تلاش است کایل واکر مدافع منچسترسیتی را جذب کند.
کاخ سفید پس از اینکه از ضدحملات اوکراین که البته با تاخیر بسیار هم شروع شد، نتیجه نگرفت به دنبال تجهیز کی‌یف به سلاحی بسیار مرگبار و قاتل است تا اهداف آمریکا در جنگ اوکراین محقق شود.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای در مورد دلایل حذف نکردن بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: صادرات غیرنفتی به لحاظ وزنی با رشد حدود ۲۵ درصدی و از نظر ارزشی با کاهش ۸ درصدی مواجه بوده که نشان می‌دهد کالاهای صادراتی، ارزانتر در بازارهای هدف فروخته شده اند.
علائم اولیه بیماری کبدی عبارتند از: شکم درد، عدم احساس گرسنگی، خستگی یا کمبود انرژی و اسهال. اما بعضی مواقع علائم دیگری در بدن ظاهر می‌شوند که شاید ندانید دلیل آن‌ها مشکلات کبدی است. با مشاهده هر کدام از علائم زیر باید برای بررسی عملکرد کبد به پزشک مراجعه کنید.
درد زیر شکم بسته به ناحیه درد، ممکن است یک مشکل زنانه، مشکل روده یا مثانه باشد. در برخی از موارد درد زیر شکم در ناحیه چپ و راست بوده و زیاد نیست، در همچین مواردی درد طبیعی بوده و نشانه تخمک گذاری در زنان است.
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.
تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد، این زن به دلیل انجام جراحی زیبایی ساکشن زیر شکم در بیمارستان بستری و در جریان عمل دچار آمبولی شده و نهایتا فوت کرده است. اعضای خانواده متوفی نیز در جریان تحقیقات از کادر درمان شکایت کردند.
دلال یا به زبان محلی دَلار یا درار یک نوع چاشنی معروف در شمال کشور است که از ترکیب سبزی‌های معطر محلی با نمک تهیه می‌شود.
دلال یا به زبان محلی دَلار یا درار یک نوع چاشنی معروف در شمال کشور است که از ترکیب سبزی‌های معطر محلی با نمک تهیه می‌شود.
به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، بیماری التهابی روده (IBD) اصطلاحی است برای توصیف گروهی از دو اختلال التهابی مزمن (کولیت اولسراتیو و بیماری کرون) که بر دستگاه گوارش تأثیر می‌گذارند.
دو نماینده مخالف سنگال روز دوشنبه به دلیل حمله فیزیکی به یک همکار زن در پارلمان به شش ماه زندان محکوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ