دلال یا به زبان محلی دَلار یا درار یک نوع چاشنی معروف در شمال کشور است که از ترکیب سبزی‌های معطر محلی با نمک تهیه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرونده سومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یکی از عمارت های خاص تهران و با حضور چهره های مطرح بسته شد.
بازیکنان و کادر فنی پاری سن ژرمن پیش از سفر به ژاپن بدون حضور کیلیان امباپه مقابل هواپیما عکسی یادگاری گرفتند تا خبرهای خط خوردن او از لیست تیم تایید شود.
ترشی فندق یک چاشنی خوشمزه و همه کاره است که می‌توان آن را به تنهایی، به عنوان چاشنی سالاد یا ساندویچ، یا به عنوان یک ماده در سایر غذا‌ها و یا چاشنی به همراه غذا‌ها میل کرد. آن‌ها همچنین منبع خوبی از پروتئین و فیبر هستند. در ادامه با سه روش متفاوت تهیه ترشی فندق آشنا می‌شوید.
یکی از طعم‌دهنده‌های خورش قیمه مانند بسیاری از دیگر غذا‌های ایرانی ادویه است که در کنار چند چاشنی خوشمزه دیگر مانند زعفران، لیمو عمانی، گلاب و... به این غذا عطر و طعم خاصی می‌دهد. در این مطلب با طرز تهیه چاشنی و ادویه مخصوص خورش قیمه آشنا می‌شوید.
به نظر می‌رسد سیاست مرتبط با ایران که امارات در حال اتخاذ آن است، بخشی از یک «سیاست همسایگی» گسترده‌تر سرمایه‌گذاری در ثبات منطقه‌ای است. از نظر امارات متحده عربی، با اتصال ایران به منطقه و جهان، تلاش‌ها برای حفظ عرضه جهانی انرژی، امنیت غذایی و زنجیره‌های تأمین بین آسیای مرکزی، اروپا و آفریقا تقویت خواهد شد. به عبارت دیگر، امارات ایران را از دریچه دستور کار ارتباطی خود می‌بیند.
دوغ به دلیل طبع سردی که دارد باید به ادویه‌ها و چاشنی‌های مخصوصی مخلوط شود این ادویه‌ها علاوه بر طعم خوبی که به دوغ و ماست می‌دهند طبع آن را نیز گرم می‌کند.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب به ناکامی بزرگ این تیم در آسیا واکنش نشان داد.
شاگردان ابراهیم اشکش این روزها سخت مشغول تمرین هستند.
پونه کوهی (اورگانو) یک ادویه غذایی بسیار خوش عطر و قوی محسوب می‌شود؛ مطالعات صورت گرفته در سال ۲۰۱۲ توسط محققان دانشگاه لانگ آیلند نشان می‌دهد، می‌توان از این چاشنی برای درمان سرطان پروستات استفاده کرد و ماده شیمیایی کارواکرول از خودکشی سلول‌ها پیشگیری می‌کند.
یکی از این ایستگاه‌های معروف درشکه سواری که مسافران زیادی هم داشت چهارراه خرمشهر تقاطع خیابان سینا در منطقه ۱۱ امروز شهرداری بود. تقریبا بیشتر مسافران این ایستگاه زنانی بودند که برای زیارت اهل قبور راهی امام‌زاده حسن (ع) یا امام‌زاده معصوم (ع) و حرم شاه عبدالعظیم‌حسنی (ع) می‌شدند.
ترشی مدیترانه‌ای یکی ازا نواع ترشی‌های بین‌المللی خوشمزه و محبوب است که از ترکیب گل کلم با هویج، سیر، زیتون، خیار شور، قارچ و... تهیه می‌شود.
دلال یا به زبان محلی دَلار یا درار یک نوع چاشنی معروف در شمال کشور است که از ترکیب سبزی‌های معطر محلی با نمک تهیه می‌شود.
کارشناسان بر این باورند که بازگشایی اقتصاد چین چین تکانه مهمی را به رشد اقتصاد جهانی وارد می‌کند. این اقدام در دومین اقتصاد بزرگ جهان، با سرعت بخشیدن به افزایش مخارج خانوار و رشد سرمایه‌گذاری موجب می‌شود درحالی‌که سطح تقاضا در غرب رو به کاهش است اقتصاد جهانی شاهد یک سطح تقاضای قابل اتکا باشد.
ترشی کیوی یکی از انواع ترشی‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه کیوی طعم ملسی دارد و یک چاشنی خوشمزه برای غذاست.
ترشی لبو یکی از ترشی‌های بسیار خوشمزه و خوشرنگ پاییزی است که طعم ملسی دارد و یک چاشنی خوشمزه برای غذاست.
سرکه‌های پرکاربرد، رایج و البته پرخاصیت تعدادی محدود دارند. هنگامی که سرکه به درستی استفاده شود، یک عنصر بسیار مفید و کاربردی است.
تماشاگران کشورهای مختلف در جام جهانی قطر با برافراشتن پرچم فلسطین و بدست گرفتن پارچه نوشته‌هایی مخالفت خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.
ترشی سبزیجات از ترکیب هویج، گل کلم، قارچ، زیتون و... تهیه می‌شود که عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد و یک چاشنی خوشمزه برای غذاست.
اتحاد، جو‌ دوستانه و انگیزه فراوان؛ سه موردی که بازیکنان را به موفقیت در جام جهانی امیدوار کرده است.
ترشی بندری یکی از انواع ترشی‌های خوشمزه و پر طرفدار ایرانی است که طعم تند و مطبوعی دارد و یک چاشنی خوشمزه برای انواع غذاست.
بلال کبابی یکی از خوراکی‌های خوشمزه و خاطره‌انگیز ماست که معمولا با چاشنی آب و نمک سرو می‌شود. در این مطلب با آموزش چند نوع سس و چاشنی خوشمزه برای بلال همراه ما باشید.
برای افرادی که با سندرم روده تحریک‌پذیر زندگی می‌کنند، استفاده از زیره در رژیم غذایی می‌تواند گرفتگی، نفخ، حالت تهوع و اسپاسم‌های گوارشی همراه با این بیماری را کاهش دهد.
با این چاشنی سندرم روده تحریک‌پذیر را درمان کنید
آیا بهبودی اقتصادی جهان در ۶ ماه آینده محتمل است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ