منصور قنبرزاده می‌گوید مشکل بسته شدن پنجره باشگاه تراکتور از سوی نهادهای بین المللی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ذوب آهن در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر باید یکی از سخت ترین جدال هایش را برابر تیم همشهری اش برگزار کند.
فیفا خبر از پایان محرومیت باشگاه تراکتور تبریز برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود داد.
همزمان با تکمیل مدارک داوطلبان آزمون‌های استخدامی دبیری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آموزش و پرورش، دانش آموزان و والدین هم باید از این سامانه برای ثبت نام استفاده کنند.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: خدمات پنجره مدیریت واحد زمین باید منطبق بر فعالیت دستگاه‌ها و فراگیر برای کل کشور باشد.
هفتصد و پنجاه و نهمین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد.
نوروزی درباره این‌که رهبری در انتخاب گذشته عنوان کردند در حق برخی از افراد احجاف شد، چقدر ضرورت دارد نگاه شورای نگهبان در مسئله رد و احزار صلاحیت‌ها تغییر کند، عنوان کرد: به هر حال کسی که فرزندش آمریکا است، کسی که در انگلستان و ... ملک داشته باشد، باید خودش حواسش جمع باشد. انقلاب، انقلاب اسلامی است؛ فرمایش رهبری به عنوان بزرگ‌تر ما روی سر ماست، اما امام فرمودند شورای نگهبان آن چشم بیدار حساس نظام است که باید وظیفه خودش را انجام دهد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، مدعی شده که باشگاه بارسلونا اجازه خرید بازیکن در پنجره تابستانی 2023 به دلیل نبود بودجه را ندارد.
کارشناس بسکتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی در حد خودشان ظاهر نشدند و باید بهتر از این کار می‌کردند.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید به دنبال بازیکنان خارجی پا به سن گذاشته باشد گفت: جذب این بازیکنان جز بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نتیجه دیگری ندارد.
در زندگی روزمره، در معرض اشیاء متعددی هستیم که باید آن‌ها را بشناسیم. برای مثال، اگر هنگام غروب چیزی از کنار پنجره عبور کند، احتمالاً دوست داریم بدانیم که آیا این یک پرنده، یک خفاش یا یک پهپاد است. تشخیص بصری اشیاء به ندرت بر اساس آنچه چشمان ما به تنهایی درک می‌کنند، انجام می‌شود و تحت تأثیر زمینه و تجربیات قبلی ماست.
علی فتح‌الله‌زاده بعد از باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال حالا باید برای عبور از یک بحران بزرگ دیگر گام بردارد.
حسین‌زاده به هدف اصلی مدیران باشگاه استقلال در پنجره زمستانی تبدیل شده است. همچنین قلی‌زاده هم در لیست خرید گل‌محمدی برای پرسپولیس قرار گرفته است و باید دید دو طرف توافق مالی خواهند داشت یا خیر.
رابرت آینهورن کارشناس عدم اشاعه هسته‌ای و عضو اندیشکده بروکینگز در اظهاراتی ضد ایرانی به رویترز گفت: هر روز شما کارشناسان بیشتری را می‌بینید که می‌گویند اکنون بدترین زمان برای احیای توافق هسته‌ای است و باید فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش داد.
رابرت آینهورن کارشناس عدم اشاعه هسته‌ای و عضو اندیشکده بروکینگز در اظهاراتی ضد ایرانی به رویترز گفت: هر روز شما کارشناسان بیشتری را می‌بینید که می‌گویند اکنون بدترین زمان برای احیای توافق هسته‌ای است و باید فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش داد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مطمئن باشید تیم ما مسیرش را در لیگ برتر پیدا می‌کند.
فدراسیون بسکتبال ایران چندین بار اعلام کرده‌ از حق میزبانی کوتاه نخواهند آمد و دیدار پنجره پنجم باید در تهران برگزار شود.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است این باشگاه باید هرچه زودتر اجازه جدایی کریستیانو رونالدو را صادر کند.
تصمیم داریم پس از پایان هفته پانزدهم بلافاصله نقل و انتقالات را آغاز کنیم. طبق آئین نامه حداکثر مدت باز بودن پنجره نیم فصل، ۲۸ روز است که باید برای لیگ داخلی خودمان آن را تنظیم و به فیفا اعلام کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس بند و تبصره ۷قانون بودجه امسال، کلیه بانک‌های دولتی باید خدمات بانکداری الکترونیک خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که متاسفانه تاکنون غیر از بانک مرکزی هیچ کدام از بانک‌ها به تکلیف قانونی خود عمل نکرده‌اند.
عضو شورای شهر تهران گفت: علیرغم اینکه در قانون پنجره واحد هوشمند سازی گفته شده که احراز هویت نیاز نیست اما در صفحه شهرداری تهران باید احراز هویت صورت گیرد.
سلام شهیدی، همسر شلیر رسولی گفت: شلیر خودش را به لب پنجره رسانده بود و همچنان کمک می‌خواست. همسایه‌ها با فریاد از او می‌خواستند که خودش را پایین نندازد. آن‌ها می‌گفتند که پلیس الان می‌رسد و کسی جرأت نمی‌کرد در خانه گوران را بشکند و وارد آنجا شود. چون او اسلحه داشت و بعد هم همسایه‌ها دیدند که ناگهان شلیر از پنجره به پایین سقوط کرد. آن‌ها می‌گویند که در لحظه آخر گوران با او درگیر شده و در این درگیری شلیر به پایین سقوط کرده بود.
با پایان پنجره تابستانی در فوتبال اروپا، سعید عزت‌اللهی تصمیم نهایی خود برای ادامه فوتبالش را گرفت.
در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه ۴۵۳۲ فیلم از ۱۲۸ کشور جهان حضور دارند. این فیلم‌ها به ترتیب بیشتر از هند، اسپانیا، برزیل و آمریکا و... هستند. فیلم منتخب جایزه بزرگ نیز باید یکم تا پانزدهم اکتبر هر سال به اسکار اعلام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ