خاویر تباس، رئیس لالیگا، مدعی شده که باشگاه بارسلونا اجازه خرید بازیکن در پنجره تابستانی 2023 به دلیل نبود بودجه را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شمس آذر می‌گوید اگر سایپا در پرونده شکایت از بازیکن متخلف آنها محق است باید اجازه بدهند حریف‌شان به لیگ برتر بیاید!
بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا صبر بارسلونا از مقاومت آنسو فاتی و فران تورس مقابل جدایی از باشگاه به پایان رسیده و لاپورتا به هیچ وجه حاضر به حفظ آنها نیست.
هوادران رئال پس از اعلام اینکه باشگاه، بازیکنی به جای بنزما جذب نمی کند و منتظر امباپه خواهد ماند، به شدت نگران هستند. آنها می پرسند، چرا باید به بازیکنی که چندین بار رئال را فریب داده، اعتماد کرد؟
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از عملکرد مدیران این باشگاه در چند فصل اخیر و شرایط مالی بد آنها انتقاد کرد.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از عملکرد مدیران این باشگاه در چند فصل اخیر و شرایط مالی بد آنها انتقاد کرد.
بازیکن سابق در ادامه تاکید کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران و با کسب قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کند و این جام را به دست آورد. اگر استقلالی‌ها مثل بازی با تراکتور در جام حذفی به میدان بروند کسب قهرمانی جام حذفی برای آنها کار سختی نیست.
بازیکن سابق تیم ملی روسیه و زنیت سن پترزبورگ می گوید که آنها باید در دیدار با ایران، کسب نتیجه را در اولویت قرار دهند.
چهار بازیکن بارسلونا فردا در بازی سنگین برابر بیلبائو باید مراقب باشند تا کارت زرد نگیرند چون در این صورت از بازی برابر رئال مادرید محروم خواهند شد.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید این صعود در جام حذفی سبب بهبود شرایط آنها در لیگ خواهد شد.
بازیکن ایرانی شباب الاهلی گفت که آنها به عنوان بازیکن، اهمیت بازی های باقی مانده در رقابت های ادنوک لیگ را درک می کنند.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به آمریکا خواهد رفت و بر همین اساس بهروز عطایی لیست بازیکنانی که باید برای ویزای آن‌ها اقدام شود را به فدراسیون والیبال ارائه داد.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید بایر لورکوزن با شرایط بغرنجی روبرو است و درحالیکه قرارداد 5 بازیکن این تیم تابستان آینده به پایان می‌رسد مدیران باشگاه نتوانسته‌اند آنها را برای تمدید راضی کنند.
سرجینیو دست، بازیکن سابق آژاکس، مشتاقانه منتظر دوئل با هم تیمی های سابق خود است: "آنها باید مراقب باشند!"
بارسلونا با وجود همه تلاش هایی که برای کاهش دستمزد پنج بازیکن بزرگ خود داشت، در نهایت موفقیتی کسب نکرد. متئو آلمانی، مدیر فوتبال بارسلونا، گفته بود که هدف، ناپدیدکردن آنهاست.
دیلی‌میل، نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته که ساوت‌گیت و تیمش باید مراقب آن‌ها باشند.
دیلی‌میل، نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته که ساوت‌گیت و تیمش باید مراقب آنها باشند.
بازیکن نفت مسجدسلیمان می گوید که آنها باید تا پیش از نیم فصل، حداکثر امتیازات را کسب کنند، چرا که در ادامه لیگ، کار سخت خواهد بود.
تمیروف دیروز قراردادش را بست در دقایقی هم که آمد یک پاس گل داد که توپش باید تبدیل به گل می شد
بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که آنها در روزی که باید برابر پیکان به پیروزی می رسیدند، مقابل این تیم با شکست روبرو شدند.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که امیدوارم بازی با پیکان را برنده شویم و بتوانیم به رتبه های بالاتری برسیم.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن دیگر لازم داریم و در حال مذاکره برای جذب آنها هستیم.
در فاصله سه روز مانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بد نیست نیم نگاهی به کاپیتان‌‎های 16 تیم حاضر در این مسابقات بیندازیم که البته خیلی از آنها هم بازیکن ثابت تیم‌هایشان نیستند.
در فاصله سه روز مانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بد نیست نیم نگاهی به کاپیتان‎های 16 تیم حاضر در این مسابقات بپردازیم که البته خیلی از آنها هم بازیکن ثابت تیم‌هایشان نیستند.
دو هفته قبل، سازمان بورس و اوراق بهادار راهکارهای سه‌گانه‌ای را در راستای نزدیک‌تر شدن صندوق‌های پالایش یکم و دارا یکم به ارزش ذاتی خود در هیئت مدیره جمع‌بندی و پیشنهاد کرد اما این صندوق‌ها همچنان زیر قیمت NAV معامله شده و خریداران هنوز هم در ضرر به سر میبرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ