بهداد سلیمی، قهرمان المپیک و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری به عنوان نامزد ایران در انتخابات کمیسیون ورزشکاران IWF معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهزاد سلامی به همراه دو بازیکن فیکس، بازی الشارجه را از دست خواهند داد.
نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری از غیبت کیانوش در رکوردگیری اظهار بی‌اطلاعی کرد.
هادی چوپان قهرمانی ایرانی مسترالمپیا درحالی که از یک موضوع بسیار ناراحت شده بود پست جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.
ایران با رو کردن دو پدیده سنگین وزن خود در وزنه‌برداری آسیا به خصوص یوسفی جوان، نشان داد که در تدارک معرفی جانشینان شایسته ای برای حسین رضازاده و بهداد سلیمی است. آنها با دو نقره خود تیم کشورمان را قهرمان تیمی آسیا کردند
بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی 11 سال بعد از کسب طلا و نقره المپیک لندن، پرچمی که روی سکوی قهرمانی در دست داشتند را به موزه ورزش اهدا کردند.
بهداد سلیمی به عنوان نایب رییس و حسین رضازاده به عنوان خبره ورزشی در انتخابات فدراسیون وزنه برداری رای آوردند.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سعی کردیم تعامل را با کشورها برقرار کنیم و امیدوارم در پست‌هایی که گرفتیم موثر باشیم.
بهداد سلیمی از حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری انصراف داد.
با توجه به سیاست‌های فدراسیون وزنه برداری احتمال دارد بهداد سلیمی از انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی انصراف دهد.
بهدا سلیمی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری در سالن مسابقات جهانی کلمبیا حضور پیدا کرد.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون‌ وزنه‌برداری گفت: همه کسانی که به قهرمانی جهان اعزام می شوند طبق گزارشی که کادر فنی داده است شانس کسب مدال را دارند.
رقیب بهداد سلیمی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تبلیغات خود را آغاز کرد و خواستار حمایت ورزشکاران شد.
حریف قطری سد راه بهداد سلیمی برای کرسی جهانی
بهداد سلیمی و وزنه‌بردار قطر برای حضور در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با هم رقابت دارند.
بهداد سلیمی و وزنه‌بردار قطر برای حضور در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با هم رقابت دارند.
تیم ملی وزنه برداری ایران در شرایطی در بحرین کار خود را دنبال می کند که حسین رضازاده و بهداد سلیمی هم در محل مسابقات حضور دارند.
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری گفت: تیم‌ها با قدرت در قهرمانی آسیا حاضر شده‌اند و رقابت‌های سختی در این دوره داریم.
قهرمان المپیک و سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری به عنوان نامزد ایران در انتخابات کمیسیون ورزشکاران IWF معرفی شد.
یاسردادوند در سال ۸۹ در مسابقات قهرمانی آسیا در کنار ورزشکارانی، چون کیانوش رستمی، اصغر ابراهیمی، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، مرتضی رضائیان، سید مهدی پانزوان، حامد مجیدی به همراه کادر فنی افشین ریاحی (سرپرست)، کوروش باقری (سرمربی)، محمدعلی فلاحتی نژاد (مربی) و … حضور داشت و نماینده ایران در این دوره از مسابقات بود.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری، بازی‌های کشورهای اسلامی را محکی خوب برای کادر فنی و یک رویداد تدارکاتی عالی برای حضور قدرتمندانه در جهانی کلمبیا دانست.
پیامدهای گرمای هوا برای زنان باردار
حکم های جدید سرپرست موقت فدراسیون وزنه‌برداری برای چهره های معروف این رشته ، جو فدراسیون را تغییر داده است و جامعه وزنه‌برداری را به فدراسیون نزدیک کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ