سازمان لیگ اعلام کرد که مانع چهار تیم برای ثبت قراردادها برداشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
عصر چهارشنبه بیست و پنجم مرداد سقوط مرگبار مرد جوانی از پنجره طبقه چهارم خانه‌ای در غرب تهران به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی با خبرنگاران درباره موضوعات مختلفی و مهمی صحبت کرد.
تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین دوره المپیاد جهانی فیزیک موفق به کسب چهار نشان نقره و یک برنز شد.
حسین مرادمند می گوید که تنها بحثی که استقلال را در این چهار سال زمین زد، بی‌ثباتی در عرصه مدیریتی تا بازیکن است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: طرح پنجره واحد مسکن آینده امیدبخشی دارد، زیرا این طرح توسط چهار نهاد ذیربط بخش مسکن به صورت کارشناسی تهیه شده است.
بعضی از دقایق و اعداد برای یک عمر افتخار کافی هستند؛ مثلا دقیقه عجیب 97:54 که برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از اتمام پنجره چهارم انتخابی جام جهانی عازم مجارستان شده بود هفته آینده به کشور باز می گردد تا تیمش را برای پنجره پنجم این رقابت‌ها آماده کند.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: چهار خدمت پرکاربرد بانک مرکزی پس از بازبینی و طی مراحل نهایی، ظرف چند روز آینده از طریق پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک ارائه می‌شود.
چهار خدمت پرکاربرد بانک مرکزی پس از بازبینی و طی مراحل نهایی، ظرف چند روز آینده از طریق پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک ارائه می‌شود.
تیم بسکتبال ژاپن موفق شد در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی، با نتیجه 73 بر 48 مقابل قزاقستان به پیروزی برسد.
در چارچوب پنجره چهارم انتخابی جام جهانی بسکتبال، تیم ملی ایران از ساعت ۱۳ امروز و از ساعت ۱۳ در شهر بندیگو به مصاف استرالیا رفت که در پایان با نتیجه ۹۸ بر ۶۸ شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیحه دومین دیدار خود در پنجره چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی را به استرالیا واگذار کرد
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی با نتیجه 98 بر 68 مقابل استرالیا شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال ایران، پنجره چهارم انتخابی جام جهانی را با برد 79 بر 68 مقابل ژاپن آغاز کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی به یک پیروزی ارزشمند برابر ژاپن دست پیدا کرد.
در نخستین دیدار از پنجره چهارم انتخابی جام جهانی، دو تیم بسکتبال ایران و ژاپن از ساعت 20:30 امشب و در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم خواهند رفت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید که شاگردان او آماده تقابل با قوی‌ترین ژاپن، در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ هستند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال معرفی دوازده بازیکن تیمش برای دیدار با ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی را به تعویق انداخت تا با ارزیابی بیشتر از وضعیت بازیکنان اقدام به این مهم کند.
مدافع تازه وارد پرسپولیس در فاصله کوتاه ساعاتی مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مجبور به گذشت از خواسته چهار میلیون دلاری از تیم چینی بگذرد.
حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی یارانه بگیران نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.
تیم ملی بسکتبال استرالیا با ترکیبی از باتجربه‌ها و جوانان، در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ شرکت می‌کند.
حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی به سه دهک پایین جامعه نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.
فهرست اولیه تیم ملی بسکتبال ژاپن برای حضور در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی و بازی با ایران اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ