این برای اولین بار است که به طور رسمی واکنشی از سوی باشگاه پرسپولیس نسبت به ادعاها و مواضع الکس هادی تقی، نشان داده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع آفریقایی فولاد باید در دیدار امروز برابر صنعت نفت در پستی جدید بازی کند.
جمهوری اسلامی نوشت: حتی تشکیک در حکم اول دیوان عدالت اداری، کار درستی نبود. حالا که دیوان برای بار دوم همان نظر را داده و حکم اولیه را تأیید کرده، رئیس جمهور می‌بایست بدون فوت وقت، پذیرش آن را اعلام می‌کرد و به کسی اجازه چانه زدن در این باره را نمی‌داد.
برای اولین بار در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲، مجله اسکرامبل نوشت که وزیر دفاع ایران تایید کرد که ایران هواپیمای Su-۳۵SE را دریافت خواهد کرد. این سایت در آن مقطع نوشت: سفارش اولیه ۲۴ فروند Su-۳۵SE برای نیروی هوایی مصر اکنون به نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران تغییر جهت داده خواهد شد.
بعد از مشکلات جسمانی متعدد، به نظر می‌رسد بازیکن بارسلونا برنامه ویژه‌ای برای فصل آینده خود دارد.
عنبری خاطرنشان کرد: مثلاً اگر شرکتی بودجه را تا مدت زمان مشخصی ارائه ندهد، پیش بینی کرده ایم که اعطای پاداش به اعضای هیئت مدیره‌ی آن شرکت برای آن سال ممنوع است، مجمع می‌تواند رئیس و مدیرعامل را عزل کند، انتصاب و به کارگیری مدیران عزل شده نیز تا یک سال ممنوع است. از این جنس احکام تا کنون در شرکت‌های دولتی وجود نداشته است.
اولین بار علیرضا زاکانی، حامی سرسخت ابراهیم رئیسی در مناظره با مصطفی تاج‌زاده از اکبر طبری نام برد و اعلام کرد که «او همان فردی است که «بیچاره‌کننده دو رئیس قوه قضائیه» است.» و تاکید کرد که عزل او کافی نیست. طبری باید محاکمه شود. این حرف‌ها باعث شد که ردپای زاکانی در پرونده اکبر طبری نمایان شود.
اگر شورای نگهبان انتخابات تناسبی را تایید کند، برای اولین بار این شیوه انتخابات در تهران برگزار خواهد شد و آنگاه می‌توان مزایای و معایب این انتخابات را در عمل بررسی کرد. اگر احزاب قوی و لیست‌های محدودی وجود داشته باشند، شناخت مردم از نامزد‌ها و انتخاب آن‌ها راحت‌تر می‌شود، ولی تجربه سال‌های اخیر نشان داده است که در روز‌های منتهی به انتخابات شاهد لیست‌های متعدد و متنوع خواهیم بود که برای خیلی‌ها شناخته شده نیستند.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، شورای عالی مسکن مکلف شد هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بهای مسکن اقدام کند و در صورت دریافت اجاره بیشتر، مستاجر می تواند از مالک شکایت کند.
هرچند ریاضیدانان موافق بودند که این تصویرسازی موسوم به «کلاه» اولین انیشتین است، با این حال هر هفت بار یک بار لازم بود تا تصویر آینه‌ای از آن کپی شود تا الگوی بدون تکرار بتواند ادامه پیدا کند. در این وضعیت یک مقاله دیگر در ماه گذشته منتشر شد که در آن آقای اسمیت و سه ریاضیدانی که به او کمک کردند تا این کشف را تأیید کند، شکل جدیدی را به نام «شبح» عرضه کردند.
لوگو و برند رسمی جام جهانی 2026 که به میزبانی امریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود توسط فیفا رونمایی شد.
نائب رئیس النصر پس از اطلاع از گل تساوی الهلال، با چهره ای خوشحال نتیجه آن مسابقه را به همکارانش اعلام کرد.
وزیر اقتصاد گفت: مصوبه خوبی را در راستای رونق و رشد تولید صادر کرده‌ایم که در این مصوبه برای اولین بار، ۱۵۰۰ مجوز کسب و کار مورد تأیید هیئت دولت قرار گرفته است.
وزیر اقتصاد گفت: مصوبه خوبی را در راستای رونق و رشد تولید صادر کرده‌ایم که در این مصوبه برای اولین بار، ۱۵۰۰ مجوز کسب و کار مورد تأیید هیئت دولت قرار گرفته است.
برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان زنان اروپا، روزها قبل از شروع بازی نهایی، تمامی بلیت‌های مسابقه فروش رفت.
هوش مصنوعی توانسته برای اولین بار صدای سعدی را بازسازی کند. بشنوید.
عبدالله ویسی به شایعه شرط‌بندی کاپیتان صنعت نفت واکنش نشان داد و اعلام کرد این حواشی تمرکز بازیکنان این تیم را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.
سرمربی تیم ملی تنیس دختران کمتر از ۱۶ سال ایران با تاکید بر فشردگی مسابقات و سطح بالای مرحله فینال مقدماتی مسابقات بیلی جین کینگ کاپ گفت: برای اولین بار است که در این سطح از رقابت ها حاضر می شویم و امیدواریم بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
سن دقیق این مرغ توسط دامپزشکی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳، آن را به عنوان یک مرغ بالغ معاینه و معرفی کرد، تأیید شده است.
گفته می‌شود که نخستین کارخانه جوراب‌بافی در ایران نیز در سال ۱۳۳۳ توسط فردی به نام خلیل رحیمی افتتاح شد؛ سال ۱۳۴۵ نیز ماشین‌های جوراب‌بافی ایتالیایی و چینی وارد ایران شدند؛ سپس در سال ۱۳۵۰ از آن‌ها کپی‌برداری و واردات ماشین آلات جوراب بافی قطع شد. از سال ۱۳۷۰ هم ماشین‌های کامپیوتری به بازار ایران وارد شدند که همه نوع جورابی توسط این دستگاه‌ها شامل زنانه، مردانه و بچگانه تولید می‌شود.
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
حتی یکی از هواداران تیم ملی انگلیس نیز در زمان برگزاری جام جهانی 2022 در قطر بازداشت نشد.
در آستانه رای‌گیری، یک مشاور پیشنهاد قطر به یاد می‌آورد که به یک مقام ارشد قطری مراجعه کرده و از او پرسید که اوضاع چگونه است. او از قطعیت پاسخ شوکه شد: «تمام شد.» حق با او بود. حتی قبل از اینکه بلاتر پاکت را باز و تایید کند که خاورمیانه برای اولین‌بار میزبان جام جهانی خواهد بود، الجزیره، شبکه خبری مستقر در دوحه، خبر پیروزی قطر را پخش کرده بود
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ