منابع فلسطینی از اقدام خطرناک نظامیان صهیونیست علیه مسجدالاقصی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاتح فصل گذشته لالیگا، دفاع از عنوان قهرمانی را با یک تساوی بیرون از خانه آغاز کرد.
ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی شنیده‌ها مبنی بر جدایی سازمان سنجش از وزارت علوم و الحاق آن به نهاد ریاست جمهوری، این اقدام را خطرناک و موجب ایجاد شائبه‌های فساد در سازمان سنجش دانست.
رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در زمان عملیات دستگیری، متهمان اقدام به دادن رشوه یک میلیارد ریال به مأموران کردند تا زمینه فرار خود را از دست مأموران را فراهم نمایند که مأموران برابر وظیفه ذاتی، موضوع را صورتجلسه و ضمیم پرونده متهمان کردند.
وزارت خارجه اردن به اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
سیاستمداران عراقی با اشاره به طرح آمریکا برای فروش سلاح به اقلیم کردستان عراق، تاکید کردند که این اقدام خطرناک آمریکا با هدف بی ثبات کردن عراق و هدف قرار دادن حاکمیت این کشور صورت می‌گیرد.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
جمعه گذشته، صربستان پس از درگیری بین پلیس و اقلیت صرب، ارتش را در حالت آماده باش قرار داد و نیروهای خود را به سمت مرز با کوزوو هدایت کرد و این درگیری‌ها پس از اقدام پلیس برای انتصاب شهرداران آلبانیایی تبار آغاز شد.
تعدادی از شیوخ عشایر استان الانبار با محکوم کردن اقدام دولت اردن مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث نسبت به پیامدهای خطرناک این اقدام، هشدار دادند.
عبدی نوشت: درخصوص اینکه آیا در آینده بی‌حجابی بیشتر خواهد شد؟ ۵۲ درصد گزینه بلی، ۲۱ درصد خیر و ۲۷ درصد هم نمی‌دانم را پاسخ داده‌اند. جالب‌ترین بخش نیز ارزیابی مردم از واکنش مذهبی‌ها در برابر بی‌حجابی است که ۳۳ درصد معتقدند کنار می‌آیند، ۲۴ درصد معتقدند که از طریق نهاد‌های مسوول پیگیری می‌کنند و ۲۰ درصد هم گفته‌اند که درگیر می‌شوند و پاسخ سایر هم ۲۳ درصد است و این پاسخ ۲۰ درصد خطرناک است و حکومت باید در این زمینه اقدام کند.
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم با توجه به تحولات، هر گونه اقدام مقتضی در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با توجه به تحولات، هرگونه اقدام مقتضی را در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با توجه به تحولات، هرگونه اقدام مقتضی را در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با توجه به تحولات، هرگونه اقدام مقتضی را در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
ارتش چین از اقدام خطرناک و بی ثبات کننده ناوشکن آمریکایی در دریای چین جنوبی خبر داد.
بیگدلی گفت: اگر ایران بخواهد همین مسیر را ادامه دهد و اجازه ندهد که کارشناسان بیایند دوربین وصل کنند و سه منطقه مشکوک را برای بازدید معرفی نکنند، ممکن است در جلسه اینده شورای حکام قطعنامه تنبیهی علیه ایران صادر شود که به شورای امنیت می‌رود و بار دیگر تحریم‌های قبل از ۲۰۱۵ علیه ایران اعمال شود و حتی ممکن است بعد از شورای امنیت پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور قرار گیرد که وضعیت خیلی خطرناک می‌شود.
منابع آگاه از طرح خطرناک رژیم آل سعود برای آغاز دور جدیدی از اعدام مخالفان عربستانی در آستانه آغاز سال نو میلادی خبر می دهند.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
وزارت خارجه عراق اعلام کرد: این اقدام خطرناک امنیت و حاکمیت عراق را تهدید می‌کند و باعث دوچندان شدن ترس، وحشت شهروندان غیرنظامی می‌شود.
اصولا وقتی شما قرار است یک پایه مالیاتی را گسترش دهید و یا نحوه اخذ آن را تغییر بدهید باید با مطالعه رفتار بازار، ذی‌نفعان، بانک‌های اطلاعاتی و ... این کار را انجام دهید. درصورت موفقیت در اجرا و لحاظ ضرورت‌ها، سامانه مودیان منجر به شفافیت شده و در مبدا اقدام به اخذ مالیات می‌کند، ولی اگر موفق نشود می‌تواند در کنار مالیات بر ارزش افزوده به مصیبتی برای تولید بدل شود.
اردبیل- نیکزاد گفت: اقدام بی بدیل و بی نظیری که دولت سیزدهم در مدیریت کرونا انجام داد توسط وزارت بهداشت به سرانجام مطلوب رسید تا ایران از شر بیماری کرونا و این ویروس خطرناک نجات پیدا کند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی از سمت «باب الاسباط» اقدام و تجاوزی خطرناک است که پیامدهای آن متوجه این رژیم خواهد بود.
تحلیلگر فلسطینی درباره یورش شهرک نشینان صهیونیست از طرف «باب الاسباط» به مسجدالاقصی و سکوت در برابر این اقدام هشدار داد.
راننده خودروی سنگین پس از اینکه در اتوبان شلوغ متوجه خرابی خودرو شد در تصمیمی عجیب و خطرناک، به زیر خودرو رفت تا شخصاً وسط اتوبان کامیون خود را تعمیر کند. اقدامی که در نهایت باعث یک تصادف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ