سخنگوی شورای نگهبان گفت: در مرحله «پیش ثبت‌نام» صرفاً شرایط شکلی و عینی برای داوطلبی مجلس توسط نهادهای ذی‌ربط بررسی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در مرحله «پیش ثبت‌نام» صرفاً شرایط شکلی و عینی برای داوطلبی مجلس توسط نهادهای ذی‌ربط بررسی می‌شود.
جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته امروز به منظور بررسی شرایط تیم‌های ملی کاراته برگزار شد.
حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی مواردی را که مشمول تخفیف در پرداخت مالیات بر درآمد اجاره می‌شود، مشخص کردند.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس تصریح کرد: در شرایطی که نهاد‌های نظارتی مجلس شامل حراست، کمیسیون اصل ۹۰، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله را بررسی کردند و اعلام کردند صحبتی که همکار ما مطرح کرد، دقیق نبوده و آن را رد کردند، بازرس ویژه رئیس جمهور صرفاً روی مجلس تأکید کرد، که این شکل اظهار نظر درست نیست در حالیکه اگر ذره بین گذاشته شود نهاد‌هایی وجود دارند که باید اسامی‌شان اعلام شود.
دیگر مصدوم پرسپوليس پیش از دیدار با پیکان مدافع گرجستانی سرخپوشان است.
نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی، باغ‌ها و اراضی زراعی به جزء باغ ویلاها را معاف از مالیات دانستند.
هافبک گلساز پرسپوليس بعد از نظر نهایی کادرپزشکی قادر به همراهی این تیم برابر گل‌گهر خواهد بود.
مسئولان کمیته ملی المپیک در نشست با عوامل ۶ فدراسیون ورزشی، شرایط مدال آوری این رشته ها در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو چین را بررسی کردند.
خرید نمادهای شاخص ساز در شرایط فعلی می تواند بازدهی بهتری نسبت به نمادهای متوسط بورس داشته باشد.
نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایط تمدید مهلت اخذ رأی انتخابات مجلس را تعیین کردند.
بررسی شرایط جدید منچسترسیتی و خطرهایی که این باشگاه را تهدید می‌کند همچنان ادامه دارد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از آغاز بررسی وضعیت زندانیان برای تطبیق با شرایط عفو گسترده رهبر معظم انقلاب خبر داد.
نشست‌های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزامی به بازی‌های آسیایی با برگزاری نشست با مسئولان سه فدراسیون کشتی، دوومیدانی و تنیس پیگیری شد.
مسئولان و کادر فنی رشته های اسکیت، شنا، شیرجه و واترپلو و بازیهای رایانه ای با مسئولان کمیته ملی المپیک نشست هماهنگی اعزام به بازیهای آسیایی برپا کردند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی و نیز دیدگاه‌های اعضا درباره آن مقرر کردند این سند برای اصلاح وتکمیل به کمیسیون معین شورا ارجاع شود.
از آبادان خبر می‌رسد که شرایط چند گزینه خارجی توسط مسئولان صنعت نفت در حال بررسی است و آن‌ها در حال حاضر با یک مربی برزیلی به شکل جدی در حال مذاکره هستند،
دیه‌گو آلونسو، سرمربی تیم ملی اروگوئه، برای بررسی شرایط رونالد آرائوخو به اسپانیا سفر کرده است.
نتایج نظرسنجی ها و شرایط  داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بواسطه شکاف اجتماعی موجود در سرزمین های اشغالی،  امیدی برای رهایی از این بن بست سیاسی دیده نمی شود.
رئیس فدراسیون جودو گفت: تلعیق جودو ایران در پی احترام به آرمان های انقلاب است و مشخص نیست چرا یک ایرانی پای حکم دادگاه حکمیت ورزش را امضا کرد.
بررسی آمار مدیریت شبکه برق به ترتیب از رشد مصرف برق 10.45 درصدی و 17.32 درصدی نسبت به سال گذشته در فصل گرم برای صنایع فولاد و سیمان خبر می‌دهد.
سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا، تبلیغات، صیانت از داده، مواجهه با تخلفات در پیام رسان های اجتماعی در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور بررسی شد.
غیبت مشمولان متأهل بخشیده شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ