خرید نمادهای شاخص ساز در شرایط فعلی می تواند بازدهی بهتری نسبت به نمادهای متوسط بورس داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم بررسی دقیق و کارشناسی موضوع آتش سوزی جنگل‌های شهرستان مریوان در جهت شناسایی مقصرین احتمالی این حادثه تاکید کرد.
مدیرکل بین‌الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: اهتمام به بررسی و حل مسائل زنان و خانواده با تأسی به دین اسلام و تکیه بر ظرفیت‌های مشترک فرهنگی ضرورت دارد.
سالاری گفت: ضرورت دارد مقدار دستیابی به اهداف این پیوست‌ها در برنامه‌های آینده به‌دقت بررسی و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای گذشته در این حوزه، با بررسی شاخص‌های مختلف پایش شود.
رئیس مجلس با تاکید بر لزوم جمع‌سپاری در بررسی لایحه عفاف و حجاب، تصریح کرد: با جمع‌سپاری این موضوع تلاش می‌کنیم دیدگاه‌های نخبگان و صاحب‌نظران این حوزه شنیده شود.
در صحن مجلس گزارش آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه بررسی و بر ضرورت ایجاد بازار کارآمد ارز تاکید شد.
بررسی حمله چندجانبه از سوی محور مقاومت علیه رژیم‌صهیونیستی و لزوم نابودی غده سرطانی به نام اسرائیل از صحنه روزگار از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: بی‌تردید کار بسیار اشتباهی انجام شده و حتما باید با آن پیمانکار برخورد صورت بگیرد و مطالبه ما از شهرداری تهران و بخش‌های مرتبط این است که حتما این موضوع را بررسی کنند و بخش‌های نظارتی با پیمانکاری که چنین کار غلطی را انجام داده برخورد کنند؛ حتی اگر بخش خصوصی در جایی دیگر از تهران که پیمانکار شهرداری هم نباشد چنین اقدامی کند باید برخورد لازم صورت بگیرد.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آمادگی دارد در زمینه بررسی تهدیدهای حوزه سلامت، دخانیات و اعتیاد و مسایل مربوط به آسیب های اجتماعی همکاری کند.
بررسی سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» از منظر سیاست های کلی نظام نشان می دهد مقررات و قوانینی که تولید دانش بنیان را دچار مشکل می‌کند باید بازنگری و حذف شود.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع تاکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم تاکید کرد.
خرید نمادهای شاخص ساز در شرایط فعلی می تواند بازدهی بهتری نسبت به نمادهای متوسط بورس داشته باشد.
مودب شعار گفت: لزوم استفاده از واکسن HPV در گروه‌های سنی و جنسی مختلف در دنیا بررسی شده است، اما بهترین سن و بهترین جنس برای تزریق واکسن، بین ۹ تا ۱۴ سالگی در دختران است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر لزوم ارائه رونوشت به شرکت برق منطقه‌ای برای بررسی موقعیت ساختمان، پیش از صدور پروانه ساخت و ساز از سوی سازمان‌های ذیربط افزود: در زمان حاضر ساخت و ساز‌ها در منطقه وسیعی از از شرق و جنوب تهران، زیر خطوط انتقال و دکل‌های برق ساخته شده، درحالی که این رویه خلاف همه ضوابط است و این هدف علاوه بر آسیب به تجهیزات برق خطر جانی بسیار بالایی برای سازندگان یا ساکنان دارد.
بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور اعتبارات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات نشان می دهد دولت بهتر است برای توسعه و تکمیل زیرساخت یکپارچه اَبری دولت هوشمند از مشارکت بخش غیردولتی استفاده کند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بر لزوم بررسی کارشناسی و همه جانبه به موضوع دستفروشی در محور چهارراه ولیعصر (عج) تاکید کرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: مجلس یازدهم در سال‌های اخیر و در جریان بررسی لایحه بودجه سنواتی تا حدی مالیات بر تولید را کاهش داد و ‏باید سراغ اخذ مالیات از سرمایه‌های راکد برویم.
سران قوا بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر در برابر تهدیدهای دشمنان و مقابله با دسیسه‌ها و هم‌نوایی‌های شوم و تفرقه‌افکنانه عوامل نفوذی تاکید کردند.
جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و بر لزوم بهره گیری از روش‌های «آموزش ترکیبی» مجازی و حضوری تاکید شد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارائه هر چه سریعتر لایحه برنامه هفتم گفت: مجلس آمادگی دارد با تشکیل دو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲، همزمان این دو لایحه را مورد بررسی قرار دهد.
رئیس شورای عالی استان‌ها بر لزوم ایجاد رابطه‌ای منطقی میان حفظ باغات و نفع مالکان آنها برای جلوگیری از تخریب باغات تاکید کرد.
برخی مقامات دولت آمریکا بر لزوم بررسی موضوع کشف اسناد محرمانه از اقامتگاه رئیس جمهور سابق این کشور تاکید دارند.
کرمان - وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: باید نقاط ضعف و قوت طرح کالا برگ الکترونیک به دقت رصد شود.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی بر لزوم اخذ گواهینامه‌های حرفه‌ای برای رسیدگی به درخواست‌های بررسی صلاحیت داوطلبان تصدی سمت مدیریت در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ