بررسی شرایط جدید منچسترسیتی و خطرهایی که این باشگاه را تهدید می‌کند همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
دادستان کل کشور گفت: پرونده شهادت سردار سلیمانی به لحاظ اینکه مربوط به دو کشور ایران و عراق است فرآیند رسیدگی خاص خود را دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
رئیس کل دادگستری درباره فوت ۱۴ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد که برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.
در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی؛ پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضائی مربوطه در خصوص ایشان تشکیل و به مرجع قضائی ذیصلاح ارسال شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از لیگ برتر خواست که هرچه زودتر تکلیف پرونده تخلفات مالی این باشگاه را بررسی کند.
جلسه اداری دادگاه رسیدگی کننده به پرونده حمید نوری سوئد به منظور بررسی آزادی یا گذراندن ادامه حبس او در ایران، برگزار شد.
بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله
سخنگوی قوه قضاییه گفت:قوه قضائیه به صورت ویژه پرونده شهادت شهید سلیمانی را دنبال می‌کند
اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد. خواهر که به شدت مصدوم شده به بیمارستان برده می‌شود، اما از شدت خونریزی در بیمارستان جان می‌دهد. اگرچه خواهر کوچک‌تر می‌گوید در یک لحظه دچار جنون شده و ضربه چاقو را زده است و بازداشت می‌شود.
دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس در شهرستان بستک خبر داد.
معاون حقوقی فرماندهی انتظامی استان گیلان تاکید کرد: پرونده «مهران سماک» از طریق دادسرای نظامی گیلان در مرحله رسیدگی است.
موسی غضنفرآبادی در رابطه با اظهارات نمایندگان گفت: برخی نماینده های حرف هایی می زنند که پختگی لازم را ندارد، نمایندگان نباید اظهاراتی را بیان کنند که همانند اظهارات افرادی است که از رادیو بی بی سی واینترنشنال تکرار می شود. باید مراقبت کرد و برای مردم دلسوزی کرد.
دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد که در سفر السودانی و هیئت همراه به ایران ۹ پرونده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دادستان تهران گفت: در پی دستور رئیس قوه قضائیه ۴۶ زندانی که شرایط ارفاق قانونی را داشتند آزاد شدند. در بین افراد آزاد شده شماری از اغتشاشاگران وقایع اخیر هم حضور دارند.
نشست بررسی رسیدگی به پرونده‌های موضوع ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار شد.
در میان این همه روایت متناقض مشخص نیست چرا هیچ مقام‌مسوولی به صورت شفاف به این پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهد: آیا اسرا دانش آموز بوده یا نه؟؛ آیا در مدرسه شاهد اردبیل به دلیل اعتراضاتشان برخوردی با دانش آموزان صورت گرفته یا نه؟؛ مرگ اسرا پناهی به دلیل خودکشی بوده یا حمله قلبی؟
دادستان تهران از تشکیل پرونده قضایی در دادسرای جرایم جنایی برای بررسی علت فوت نیکا شاکرمی خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از بررسی پرونده شهدای امنیت در این بنیاد خبر داد.
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی گفت: جلسه رسیدگی به ۲ پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کریمی برگزار شد.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: نتیجه بررسی‌ و تحقیقات در این رابطه بدون هیچگونه ملاحظه‌ای اعلام می‌شود و بر اساس نتیجه تحقیقات، هر آنچه که بود، حسب قانون، اقدام خواهد شد.
در خلال ملاقات مردمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، دو مراجعه‌کننده به نمایندگی از قریب به ۱۰۰ نفر شهروندان یکی از مناطق غربی شهر تهران، اظهار داشتند که پس از واریز پول به حساب یکی از نهادهای عمومی و خرید املاک مستقر در زمین‌های متعلق به این نهاد، پس از گذشت ۴ سال، هنوز اسناد ملکی به دست آنها نرسیده است
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ