محمد نبی حسنوند تلف شدن یکی از گوزن‌های مرکز احیا و پرورش گوزن زرد ایرانی در مجتمع کشت و صنعت لرستان را تایید کرد و افزود: دلیل تلف شدن این گوزن در دست بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند آمار گلزنی شگفت انگیزی در سیتی دارد اما این دلیل نمی شود که او را یک گلزن بزرگ بنامیم!
پست اینستاگرامی مدافع اتریشی سابق فرانکفورت پس از شکار یک گوزن خبرساز شد.
یزد- مولدسازی آهو و گوزن مرال در مهریز توسط یک جوان علاقمند مهریزی به عنوان یک طرح موفق اجرا شد اما این طرح اکنون به بن بست مجوزها رسیده در حالی که می تواند گامی در توسعه گردشگری طبیعی باشد.
تشکر کردن یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها قبل و بعد از گرفتن غذا را ببینید.
یک گوزن که به دام دسته سگ های وحشی در پارک ملی کروگر افتاده بود، به شکل معجزه واری توسط اسب آبی نجات پیدا کرد.
دانشمندان با استفاده از یک تکنیک تازه توانسته‌اند اطلاعاتی دربارۀ صاحب یک گردنبد باستانی که ۲۰ هزار سال قبل مورد استفاده قرار می‌گرفته به دست بیاورند.
فیلمی از لحظات نفس گیر نجات گوزن از باتلاق را مشاهده می کنید. یک گوزن در درون باتلاقی گیر کرده با کمک دو محیط بان نجات پیدا می کند در طول عملیات نجات بارها این گوزن به وسیله شاخ هایش به محیط بانان حمله می کند اما در نهایت آنها موفق می شوند گوزن گیر افتاده را نجات دهند.
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
برترین بازیکنان هجومی هر قاره با حضور مهدی طارمی از ایران در جمع برترین های آسیا
گوزن کودو، حیوان جنگجویی نیست، اما در این ویدئو می‌بینیم که به شکلی ناباورانه وارد نبرد با یک زرافه می‌شود و این حیوان ۶ متری را زمین می‌زند.
یکی از کارکنان جنگلبانی در محدوده دریاچه «مارا» در کانادا با صحنه جالبی از برخورد یک گوزن مادر با خرس مواجه شد. گوزن مادر خرسی را که یکی از بچه هایش را تعقیب می‌کرد با تهدید فراری داد و به مسیر خود بازگشت.
چند شهروند روس با یک گوزن مواجه شدند که روی دریاچه یخ زده گرفتار شده بود و توانایی راه رفتن نداشت. آنها با کمک هم این حیوان را نجات دادند.
خرم‌آباد- اداره کل حفاظت از محیط‌زیست لرستان در رابطه با تلف شدن یک راس گوزن زرد ایرانی در مجتمع کشت و صنعت لرستان واکنش نشان داد.
سیاه گوش یا کاراکال که بومی خاورمیانه و آفریقا است، به عنوان یک شکارچی عجیب شناخته می‌شود.
این ویدئو که در آمریکا به ثبت رسیده، یک خرس قهوه‌ای را نشان می‌دهد که گوزن شمالی بزرگ را شکار کرده و با خود می‌برد. البته گوزن همچنان برای زنده ماندن دست و پا می‌زند. اما در نهایت خوراک خرس قهوه‌ای می‌شود.
ویدیویی جالب از چند گوزن در کانادا منتشر شده است که در آن در تلاش برای ورود به یک خانه هستند. منبع: اخبارفوری
گئورگی گولسیانی گل اول پرسپولیس مقابل نساجی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
ویدیویی از دوربینی که روی یک موتورسیکلت ضبط شده است را مشاهده میکنید، لحظه واژگونی خطرناک این موتور را نشان میدهد.
در این ویدیو می‌بینیم که گله گرگ‌های گرسنه یک گوزن شاخ دار را در میان برف دنبال می‌کنند و در نهایت به دام می‌اندزند. گوزن در لحظه شکار قدری تلاش می‌کند تا خودش را از چنگ گرگ‌ها برهاند، اما موفق نمی‌شود و زنده زنده خورده می‌شود.
وینگر سپاهان در بازی تدارکاتی روز گذشته طلایی پوشان دو گل زد.
تیم فوتبال استقلال در صورت پیروزی مقابل نساجی، برای اولین بار فاتح سوپرجام می‌شود.
شوکا پستانداری کوچکتر از مرال، کمی قوزدار و دارای دم بسیار کوتاه است که در زبان ترکمنی آن را شوکه در ترکی«الی» و در کردی «فیله گچه» می‌نامند؛ مو‌های شوکا در تابستان کوتاه و نرم و به قهوه‌ای متمایل به قرمز و در زمستان خاکستری است.
ساخته یورگوس لانتیموس داستانی فراواقع‌گرایانه با ساختاری کم نقص است که کمتر می‌توان نمونه مشابهی از آن را در آرشیو فیلم یافت؛ فیلمی با بازی های تاثیرگذار و سرشار از استعاره‌های تاریخی و فلسفی که قصد دارد تماشاگر را بر کرسی داوری بنشاند و فراتر از یک اثر سرگرم‌کننده ظاهر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ