پرویز برومند با دستور دادستان تهران با قرار وثیقه آزاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال نسبت به شایعات روز‌های اخیر واکنش نشان داد.
بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، جلسه اصلاح اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
دومین پرده از برخورد با سلبریتی‌های ورزشی بازداشت بود. شاید ابتدا بازجویی و سپس بازداشت. داستان فراخواندن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و مؤاخذه آن‌ها به دلیل فعالیت در فضای مجازی، بر کسی پوشیده نیست. در این زمینه، ولی بیشتر نگاه‌ها متوجه بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و پرویز برومند شد. هرچند اتهام دو نفر نخست تفاوت زیادی با نفر آخر داشت. این بازداشت‌ها اگرچه طولانی‌مدت نبودند، ولی به خوبی مخابره‌کننده پیامی برای سایر چهره‌های مطرح ورزش بود که از دیدگاه مسئولان امر، در ماجرای فعالیت در فضای مجازی زیاده‌روی کرده بودند.
او در کتابش مدعی می‌شود که محمد مصدق عضو «فراماسونری» و «دیکتاتوری عوام‌فریب» بوده است. ثابتی کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را هم، «واقعه» می‌خواند. ثابتی علاوه بر بستن آن دو سفارتخانه و بازداشت ۱۵۰۰ فعال مخالف شاه، پیشنهاد‌هایی هم مبنی بر اعلام حکومت نظامی، انحلال مجلسین، اخراج خبرنگاران خارجی به ویژه بی‌بی‌سی از کشور، برخورد قاطع با روحانیون می‌دهد که با مخالفت شاه روبه‌رو می‌شود. یکی از نقاط اختلاف عمده میان شاه و ثابتی، به اوایل آبان ماه ۱۳۵۷ بازمی‌گردد؛ زمانی که شاه تصمیم می‌گیرد برای آرام کردن اوضاع جامعه، بیش از هزار زندانی سیاسی را عفو کند.
روزنامه جوان نوشت: ثابتی که خود از ارکان برپادارنده رژیم شاه با اتکا بر نظامی پلیسی بود، اکنون بعد از گذشت سال‌ها از مرگ شاه، منتقد شاه شده و در صفحه ۵۹۱ کتاب «در دامگه حادثه» گفته است «شاه بیش‌تر به تملق و چاپلوسی و دستبوسی اهمیت می‌داد تا سلامت نفس افراد؛ در حالی که همین افراد به فساد و مال‌اندوزی آلوده بودند.
به نظر می‌رسد انتشار تصویر نفر سوم پیچیده‌ترین دستگاه امنیتی رژیم شاه، بعد از ۴۴ سال بی ارتباط به انسجام گروه‌های اپوزیسیون ایران در خارج از کشور نیست. در شرایطی که آمریکا، اسرائیل به صورت آشکار و کشور‌های اروپایی متاثر از حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین به طور ضمنی از مخالفان ایران حمایت می‌کنند، آنچه به عنوان راهبرد اپوزیسیون در خارج از کشور در حال پیگیری است، عمل به توصیه‌های ثابتی برای همگرایی مخالفان جمهوری اسلامی است.
براندازان «پرویز ثابتی» رئیس ساواک تهران را تطهیر می‌کنند، گویا شکنجه‌­گر بودن او نه تنها برایشان اهمیتی ندارد بلکه از آن دفاع می­‌کنند و به نظر می‌رسد چشم بستن بر ویژگی آنها تبدیل شده است.
شبکه خبری ژئو اعلام کرد پرویز مشرف ۷۹ ساله به دلیل بیماری در بیمارستان آمریکایی دوبی بستری بود.
رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند رئیس‌جمهور پیشین این کشور امروز یکشنبه بر اثر ابتلا به بیماری درگذشت.
پیشکسوت استقلالی‌ها که در ناآرامی‌های اخیر در داخل کشور دستگیر شده بود از زندان آزاد شده است.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال عصر امروز میزبان پرویز برومند، دروازه‌بان اسبق و پیشکسوت این باشگاه بود.
باشگاه استقلال تصویری از جلسه پیشکسوتان فوتبال با دادستان تهران و پیگیری درباره وضعیت پرویز برومند و وریا غفوری منتشر کرد.
پرویز برومند با دستور دادستان تهران با قرار وثیقه آزاد شد.
خبرگزاری قوه قضاییه خبر از آزادی پرویز برومند دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال داد.
دادستان تهران قرار بازداشت برومند را تبدیل و دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد.
پرویز برومند چندی پیش که در اغتشاشات یکی از خیابان‌های تهران حضور داشت، بازداشت شده بود.
باشگاه استقلال اعلام کرد با پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیرعامل این باشگاه، گلر سابق آبی پوشان بزودی آزاد خواهد شد.
جواد نکونام هم در استوری‌ای اینستاگرامی از پرویز برومند حمایت کرد.
فرهاد مجیدی و مجتبی جباری به حمایت از پرویز برومند پرداختند
وحید هاشمیان در واکنش به دستگیری پرویز برومند با انتشار یک استوری خواستار آزادی پیشکسوت باشگاه استقلال شد.
تصویری از پرویز برومند دروازه‌بان سابق استقلال در ناآرامی شب گذشته تهران منتشر شده است.
دروازه‌بان اسبق تیم ملی شب گذشته بازداشت شد.
پرویز برومند سنگربان سابق استقلال در یک پست مشترک اینستاگرامی، نسبت به احتمال انتقالی کاوه رضایی به پرسپولیس واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ