باشگاه استقلال تصویری از جلسه پیشکسوتان فوتبال با دادستان تهران و پیگیری درباره وضعیت پرویز برومند و وریا غفوری منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهیم کرد.
یکی از اتفاقات جالب در این جلسه استماع احتیاط گراش هنگام صحبت کردن بود. او که حالا تحت سوگند صحبت می‌کرد حاضر نشد برخی ادعا‌هایی که پیش از این در رسانه‌های مطرح کرده بود را باز کند. برای نمونه او پیش از این از یک سفینه فضایی بزرگ به اندازه زمین فوتبال در اختیار دولت آمریکا به رسانه‌ها گفته بود، اما در این جلسه حاضر به صحبت درباره جزئیات این ادعا نشد و اعلام کرد به دلیل مسائل امنیتی تمایلی به صحبت در این باره ندارد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: لازم است مجلس جلسه غیرعلنی بگذارد و وزرای مربوطه در آن جلسه بیایند و درباره وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم گزارش دهند.
اعضای هیات رییسه فدراسيون فوتبال فردا در جلسه‌ای به تدقیق در قوانین جدید نقل و انتقالاتی خواهند مرداخت.
نماینده مردم رشت گفت: قیمت برخی از کالاهای اساسی و مرغ افزایش یافته و مجلس باید جلسه عیرعلنی درباره این موضوع تشکیل دهد.
منچستریونایتد علیه کارت قرمز کاسمیرو در دیدار مقابل ساوتهمپتون که به محرومیت چهار جلسه‌ای او منجر شده از اتحادیه فوتبال تقاضای تجدیدنظر نخواهد کرد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود درباره موضوع مسمومیت دانش آموزان مجلس یک جلسه علنی تشکیل دهد تا مسئولان ذیربط در این زمینه پاسخ دهند.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد باید یک جلسه نظارتی درباره سفر گروسی و تعهداتی که برای کشور و همچنین آژانس رقم خورده است، برگزار شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه جلسه‌ای غیرعلنی و غیررسمی درباره موضوع ارز با حضور مسئولان دولتی برگزار کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای صبح امروز مجلس یک ساعت پیرامون مسئله ارز و مسائل اقتصادی جلسه غیرعلنی داشت و فردا صبح نیز مجدداً جلسه‌ای پیرامون ارز در مجلس تشکیل خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است مجلس و دولت، جلسه فوری برای کنترل قیمت ها برگزار کنند.
جلسه ارکان قضایی فدراسیون با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با مدیر منتخب کمیته ملی المپیک برای تیم امید است.
نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: آلودگی هوای تهران در حال خفه کردن مردم است. مجلس باید جلسه‌ای در این زمینه برگزار کند و افراد ذیربط احضار شوند.
اسطوره باشگاه منچستر به دلیل رفتار خشونت‌آمیز پس از بازی با اورتون ۲ جلسه محروم شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه سرخیو راموس را به دلیل فحاشی به داور بازی با رنس، سه جلسه محروم کرد. البته یک جلسه آن تعلیقی است.
سرخیو راموس، مدافع پی‌اس‌جی، به دلیل فحاشی به داور مسابه این تیم مقابل رنس ممکن است با هفت بازی محرومیت مواجه شود.
با اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکارد ساپینتو ۴۰۰ میلیون تومان جریمه و دو جلسه محرومیت محکوم شد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: جلسه‌ای نیست که رئیس جمهور بر دانش بنیان‌ها تأکید نداشته باشد.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: سال ۹۸ جلسه‌ای در حوزه ریاست آقای رئیسی برگزار شد و گفتند اگر اقدامات دادسرا و گشت ارشاد ادامه پیدا بکند رای آقای رئیسی کاهش می‌یابد!
معاون دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بعد از تذکر رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به وزیر گردشگری، ظاهرا جلسه‌ای به عنوان امر به معروف بدون معرفی دبیر جدید برگزار شده و به نظر می‌رسد بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و هیچ خبر و گزارشی به ستاد داده نشده است.
نائب رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به اخبار مربوط به برکناری اسکوچیچ توضیحات کوتاهی ارائه داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هنوز صحبتی با مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ