در کارت‌های پایان‌خدمت دوران رضا شاه، نوع دماغ را هم می‌نوشتند؛ مثلاً قلمی، کشیده، پهن، بزرگ!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
مصری‌ها درحال راه‌اندازی و گسترش زیرساخت‌های لازم برای شارژ خودرو‌های برقی هستند. تعداد ایستگاه‌های شارژ در این کشور اکنون به رقم ۴۴۰ واحد می‌رسد.
حاصل کار در این رندر، انصافا زیبا و بی نقص است حتی از نسخه فعلی اوروس نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. تصور کنید یک کوپه ۳ درب روی همان ابعاد اصلی اوروس شکل گرفته باشد، همان طول، عرض، ارتفاع و البته همان فاصله بین محورها...
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
تصاویر شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی و چمپیونزلیگ، که مقابل آینه به خودش کارت زرد نشان می‌دهد خبرساز شده است.
یک تصویر از کارت عروسی در اوایل انقلاب در فضای مجازی پر بازدید شده است.
هوش مصنوعی در کار طراحی مبلمان هم وارد شده و اصلا بعید نیست در آینده زبان طراحی مبل کاملا متحول شود.
عکس‌های نسبتا باکیفیتی که از دوران قاجار به جا مانده‌اند، هرکدام مثل یک ماشین زمان برای سفر به ایرانِ گذشته هستند.
طبق گزارش‌های «تاپ گیر»، ایده مفهومی N Vision ۷۴ را در ابتدا تیم مدیریت ارشد هیوندای مطرح کرده‌اند، که این مساله احتمالا می‌تواند راه رسیدن به نسخه تولیدی را کوتاه‌تر کند.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
در زمان قاجار طبق گزارش سفرنامه‌نویسان فرنگی، بنای آرامگاه به کلی از نظر پنهان شده و جز تلی از خاک چیزی از آن باقی نمانده بود. در همین دوران ناصرالدین شاه قاجار والی خراسان را مامور یافتن آرامگاه می‌کند و دستور ساخت اتاق‌هایی موقت را بر روی آن می‌دهد.
هوش مصنوعی این بار سراغ افراد میلیاردر مطرح جهان رفته تا آن ها را در قالب افراد بی خانمان تصور کنیم!
اوکراین کار بازسازی مکان‌های تخریب شده در اثر حملات روسیه از جمله پل ها، جاده‌ها و ساختمان‌های دولتی را آغاز کرده است. این تنها آغاز چیزی است که کی‌یف آن را بزرگترین تلاش بازسازی پس از جنگ جهانی دوم و شاید گران‌ترین در تاریخ با هزینه تخمینی ۵۰۰ میلیارد دلار توصیف کرده است.
به‌مناسبت روز درختکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر دوشنبه (۱۵ اسفند ۱۴۰۱) در محوطه‌ی دفتر رهبری نهال کاشتند.
کارگران شرکت آمریکایی آمازون در انگلیس هم از روز چهارشنبه و در اعتراض به پایین بودن حقوق و دستمزدها دست از کار کشیدند و اعتصاب کردند.
ستاره پرسپولیس بخاطر درگیری لفظی با مدافع نساجی کارت قرمز مستقیم گرفت.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ با برگزاری رژه شناور‌های سطحی و زیرسطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگرد‌های هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد.
معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه نباید تصویر پشت کارت ملی را در اختیا هیچ فردی قرار داد، گفت: رمز ورود به سیستم ثبت احوال پشت کارت ملی است.
«محمد شیاع السودانی» رسما مأموریت نخست وزیری و فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق را از «مصطفی الکاظمی» تحویل گرفت.
تراکتور پس از برد آلومینیوم و صنعت نفت در هفته پنجم و ششم، این هفته هم در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و توانست پرسپولیس را با یک گل شکست دهد تا قرمزپوشان تبریزی با کسب سومین برد متوالی، ۱۱ امتیازی شوند و در جمع تیم‌های بالای جدولی قرار بگیرند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی شرق استان گفت: وجود آموزشگاه‌های آرایشگری و آرایشگاه‌های زنانه در مجتمع‌های مسکونی ممنوع است و باید در مکان تجاری و با نامه‌ی شهرداری باشد.
هواداران اسپورتینگ، بنفیکا و... به طارمی القابی مانند غواص، شیرجه زن، استخر و... نسبت داده اند و با ساخت تصاویر ادیت شده از پرش‌های طارمی به درون استخر، او را به شبیه سازی متهم می‌کنند
روزنامه کیهان، شانزده بهمن ۱۳۵۱، صفحه نوزده و بیست نوشت: «اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد. آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می‌دهد ۱۰ ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت.
نیرو‌های طالبان امروز برای متفرق کردن زنانی که دست به اعتراض زده بودند، اقدام به تیراندازی هوایی کردند. بر اساس گزارش‌ها حدود ۴۰ زن با تجمع و سردادن شعا‌رهایی نظیر «نان، کار و آزادی» در مقابل وزارت معارف/ آموزش و پرورش در کابل راهپیمایی کردند. نیرو‌های طالبان معترضان را محاصره کردند، گوشی‌های همراه شماری از معترضان را شکستند و آنان را برای ساعاتی در یک مغازه حبس کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ