رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، از مردم خواست در کاشت یک میلیارد اصله درخت مشارکت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حال حاضر بیش از ۱۰۰ گونه درخت و درختچه جنگلی در نهالستان‌های منابع طبیعی در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تولید می‌شود.
سمنان- مسئول طرح کاشت یک میلیارد درخت منابع طبیعی کشور گفت: تا کنون ۲۴۸ میلیون و ۶۰۰ هزار اصله درخت در قالب طرح مردمی یک میلیارد درخت در کشور کشت شده است.
با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری فراخوانی مبنی بر شناسایی و دعوت به همکاری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منتشر شد.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: کشور، ظرفیت کاشت یک میلیارد درخت را دارد، ولی باید محدودیت زمانی چهار ساله را برای اجرای این طرح برداشت.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته با وجود داشتن بخشی از امکانات اجرای این طرح به حداقل ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: کشور، ظرفیت کاشت یک میلیارد درخت را دارد، ولی باید محدودیت زمانی چهار ساله را برای اجرای این طرح برداشت.
رییس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: برای اجرای اصولی این طرح باید به سمت تهیه و کاشت نهال‌های جنگلی گواهی شده و شناسنامه‌دار حرکت کنیم.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: استان‌های کشور تا پایان شهریور فرصت دارند براساس نقشه‌ها و جانمایی‌های تعیین شده حفر چاله برای کاشت نهال‌های جنگلی را انجام دهند.
الزامات اجرایی طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) بررسی شد.
معاون امور جنگل و دبیر ستاد طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: با شناسایی و مطالعه عرصه‌های مستعد درختکاری، برای این مناطق طرح جنگل‌کاری ۱۰ ساله تهیه می‌شود.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از تجهیز و احیای ۶۶ نهالستان بیابانی و مرتعی خبر داد و گفت: تعداد نهالستان‌های کشور از ۱۲۶ مورد به ۱۹۰ مورد رسید.
پورمقدم گفت: ۳۰ تا ۳۵ درصد حجم نهال‌هایی که در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال کاشته می‌شود، در قالب طرح‌های مدیریت منابع طبیعی و آبخیزداری است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم ایران به لحاظ تاریخی اهل آبادانی هستند و کاشت درخت در دین نیز توصیه شده است، همچنین مقام معظم رهبری هم سال‌هاست کاشت نهال را در روز درختکاری انجام می‌دهند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، از ظرفیت آب سبز و انتخاب گونه‌های بومی متناسب با اقلیم مناطق مختلف کشور استفاده می‌شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، از مردم خواست در کاشت یک میلیارد اصله درخت مشارکت کنند.
معاون جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: انتظار می‌رود با اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ۱۷۰ میلیون تن کربن و گازهای گلخانه‌ای جذب شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی در طرح کاشت یک میلیارد درخت استفاده شود.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: نهالستان‌های کشور ظرفیت تولید سالانه حدود یک میلیارد نهال به صورت گلدانی را دارند.
صنایع، دانشگاه‌ها و بخش تحقیقات برای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت پیشقدم شدند.
در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پویش «ایران سرسبز-ایران قوی» رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
رییس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مشارکت مردمی و استفاده از امکانات فنی نوین را در اجراح موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری دانست.
دومین جلسه ستاد نهضت مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال برگزار شد.
وزیر جهاد کشاورزی از تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: اولین جلسه این ستاد با حضور بخش‌های مردمی برگزار شد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از کاشت و تولید یک میلیارد اصله نهال در کشور خبر داد و گفت: این مهم با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی با جدیت دنبال می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ