خبرگزاری دولتی ترکیه از قفل کردن سامانه موشکی اس-۳۰۰ یونان بر جنگنده‌های اف- ۱۶ این کشور به شدت انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورتی‌که پسورد گوشی اندرویدی خود را فراموش یا گم کرده‌اید، با راهنمای جامع باز کردن قفل دستگاه خود همراه ما باشید.
روان‌شناسان معتقدند روش قفل کردن انگشتان دست به نوع شخصیت افراد وابسته است.
بازی فکری می‌تواند مغز شما را به چالش بکشد.
حدود سه میلیون ایرانی یکسالی است که نظاره گر چند صد هزار تومان پول بلوکه شده در حساب بانکی خود هستند. اتفاقی که قرار بود پس از یک ماه، از سوی وزارت رفاه تعیین تکلیف شود؛ اما حالا این ارقام در حساب‌های بانکی جا خوش کرده است.
واتساپ، تقریبا هر هفته ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند. ویژگی‌هایی جدیدی که اخیرا به آن اضافه شده است، قابلیت قفل کردن چت و ایمن کردن چت‌های فردی همانند چت‌های خصوصی و گزینه‌ای برای ویرایش پیام است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در عرض ۱۵ دقیقه پیام خود را ویرایش کنند و با اجازه کاربران پیام ویرایش شده ارسال گردد.
برای قفل کردن دستگاه Android خود، از دستگاه دیگری برای ورود به حساب Google خود استفاده کنید و Find My Device را فعال کنید. پس از ورود به سیستم، Secure Device را انتخاب کنید و سپس یک رمز عبور جدید برای صفحه قفل تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از راه دور دستگاه خود را از صفحه Find My Device پاک کنید.
اگرچه برای چت‌های حاضر در این فولدر نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود، اما این نوتیفیکیشن‌ها فاقد نام فرستنده و همچنین محتوای پیام هستند. برای استفاده از این ویژگی باید به پروفایل کاربر بروید و گزینه Chat Lock را فعال کنید. این چت درون یک فولدر در بالای صفحه اصلی چت‌ها قرار می‌گیرد، البته برای نمایان‌شدن این فولدر باید صفحه را به سمت پایین بکشید.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت گفت: شهرداری در خرید قطار ملی ساخته شده توسط محققان جهاد خلف وعده کرده و گرنه این قطار آماده مسافر گیری است.
مشتری ۵۷ ساله بانکی در آستانه اشرفیه که پس از چند بار مراجعه به این بانک و طی کردن مراحل اداری با جواب منفی برای دریافت وام مواجه شد، درِ بانک را با قفلی که با خود آورده بود، قفل کرد و کارمندان بانک را محبوس کرد.
بابک نمازی، برادر سیامک نمازی، به المانیتور گفت که امیدوار است دولت بایدن برای آزادی زندانیان «بر مبنای مسائل بشردوستانه» تلاش کند. نمازی گفت: «دولت از روز اول اعلام کرده است که آزادی گروگان‌های آمریکایی ارتباطی با توافق هسته‌ای ندارد و ما باید ببینیم که این موضوع به واقعیت تبدیل می‌شود یا نه».
یکی از مشکلاتی که هنگام باز یا قفل کردن در همواره ممکن است با او مواجه بود، شکسته شدن کلید داخل قفل در خواهد بود.
اگر هدف از تعیین سقف قیمت قطع سرمایه‌هایی بوده که روسیه برای راه اندازی ماشین جنگی‌اش از آن استفاده می‌کند محاسبه اشتباهی در مورد قیمت صورت گرفته است. قفل کردن قیمت فعلی نفت روسیه فشار زیادی بر کرملین وارد نخواهد کرد. حتی اگر با موفقیت اجرا شود ممکن است تاثیر مادی بر توانایی روسیه برای راه اندازی جنگ نداشته باشد.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
روزبه چشمی علاوه بر باز کردن قفل دروازه ولز روی به ثمر رسیدن گل دوم ایران هم موثر بود.
مهاجم آسیب دیده پرسپولیس بالاخره در تمرینات این تیم شرکت کرد تا آمادگی خود را برای بازی کردن قبل از تطعیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری جام جهانی نشان دهد.
شرکت اپل از تولید نوعی قفل درب خبر داده که باز و بسته کردن آن با استفاده از آیفون یا ساعت اپل انجام می‌شود.
شرکت اپل از تولید نوعی قفل درب خبر داده که باز و بسته کردن آن با استفاده از آیفون یا ساعت اپل انجام می‌شود.
پیمانکار در اقدامی عجیب در ورودی رختکن‌های ورزشگاه را قفل کرده تا اجازه استفاده از آن را به تیم‌های پایه پرسپولیس ندهد!
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی اینترنتی با دسترسی غیرمجاز به اپل آیدی تعدادی از شهروندان خبر داد.
او درب اتاق های هیات فوتبال را قفل کرده و کلیدها را برداشته و رفته آسا و حاضر نیست صندلی مدیریتی را به سرپرست جدید تحویل دهد! عجایبی که فقط در ایران رخ می‌دهد و نشان از عمق علاقه مدیران به خدمت دارد.
منِ نوعی آبرویی در بین مجمع دارم و ممکن است برخی حرفم را گوش بدهد؛ اینها ترس دارند که طالقانی اگر حضور داشته باشد بتواند تاثیرگذار باشد.
مخزن داده «AlphaFold Protein Structure»که شرکت دیپ مایند آن را فراهم کرده به ۲۰۰ میلیون ساختار سه بعدی پروتئین گسترش یافته که تقریبا تمام پروتئین های شناخته شده در علم جزو آن هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ