روان‌شناسان معتقدند روش قفل کردن انگشتان دست به نوع شخصیت افراد وابسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهترین راه برای تفسیر چهره‌ها و شخصیت شناسی این است که ابتدا تفاوت بین ویژگی چهره‌های گوناگون را شناسایی کنیم و بتوانیم آن را به ویژگی‌های شخصیتی افراد مرتبط نماییم.
انگشت شما چه فرمی دارد؟ آیا معتقدید که می‌توان با کمک فرم و حالت فیزیکی انگشتان خود، شخصیت‌خودتان را تحلیل کنید؟
در این تست ساده شما باید از میان ۹ تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
گرافولوژی کلمه‌ای است که از انگلیسی وارد زبان ما شده است. "گرافولوژی" به عنوان "تحلیل دست نویس" در انگلیسی تعریف می‌شود.
اگر علاقه به پوشیدن جوراب‌های راه‌راه دارید پس احتمالا شما از آن دسته افرادی هستید که مرز‌ها را به راحتی کنار زده و برای رسیدن به اهداف خود از همه موانع عبور می‌کنید. طرح راه راه جوراب، برای افراد خلاق و افرادی که می‌دانند چگونه خود را جدی بگیرند عالی است.
رنگ بنفش به عنوان نماد تمایز و خلاقیت شناخته می‌شود. افرادی که این رنگ را دوست دارند، به دنبال الهام‌بخشی هستند و معمولاً شخصیت خلاق و متمایزی دارند.
با تست شخصیت شناسی زیر، اعتماد به نفس خود را در قضاوت کشف کنید. در تصاویر زیر چه می بینید؟
شخصیت شناسی انگشت شست یکی از شخصیت شناسی‌های محبوب و ساده‌ای است که اسرار زیادی را در مورد شما بازگو میکند.
همسر مرحوم حجازی با تشکر از مهدی تاج بابت ابراز لطف به اسطوره استقلال، از روابط خوب بین دو طرف صحبت کرد.
فرناندو تورس پس از پنج روز از درگیری اش با آلوارو آربلوا رسما عذرخواهی کرد.
رئیس جمهور گفت: معرفی شخصیت و آثار گرانقدر حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر نامدار به تقویت هویت و خودباوری ایرانی و اسلامی و اعتلای حکمرانی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران کمک شایانی می‌کند.
کارشناسان نام «سائورونا» را به این دلیل انتخاب کردند که حلقه‌های سیاه روی بال‌های نارنجی این حشره، آن‌ها را به یاد چشم جهان‌بین توصیف شده در کتاب‌های جی‌آرآر تالکین (JRR Tolkien) می‌اندازد.
یک تست شخصیت شناسی جالب و شوکه کننده با تصاویری از کوه‌ها برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.
موزه مردم شناسی اِوَز فارس سندی از وجود صدور گواهینامه دوچرخه در سال ۱۳۲۶ برای شخصی با هویت مرحوم احمد فریدی که آن زمان ۱۴ ساله بود، رونمایی کرد.
تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می‌شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر تست شخصیت شناسی غروب، می‌توانید بینش‌هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب تصویر بالا نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی‌ترین ارتباط را با شما دارد.
پیکر مرحوم «حسن غفوری‌فرد» از مدیران با سابقه نظام ظهر جمعه (۱۹ اسفند ۱۴۰۱) با حضور جمعی از شخصبت های کشوری در حسینیه جماران تشییع شد. غفوری‌فرد از فعالان دوران مبارزه انقلاب اسلامی بود که از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت وزارت نیرو را بر عهده داشت.
هافبک تیم استقلال با بیان اینکه با پیروزی هایی که به دست آورده ایم به قهرمانی امیدوار شده ایم گفت: استقلال شخصیت قهرمانی پیدا کرده و می تواند به این مهم دست پیدا کند.
بازیکنان سپاهان پس از برد شیرین در اهواز، جشن خود را با عکسی سلفی ثبت کردند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از محمد صلاح، ستاره مصری خود، بابت کاهش تعداد گل‌هایش دفاع کرد.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید سیو پنالتی توسط علیرضا بیرانوند نقش پررنگی در این پیروزی داشت.
این تست تصویر ۲ حیوان است که شما در نگاه اول تنها یکی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. تصویری که شما ابتدای کار متوجه آن شدید پاسخ تست شماست.
خمین- وزیر میراث فرهنگی گفت: باید شخصیت امام راحل را به گردشگران بازدیدکننده از بیت تاریخی ایشان در شهرستان خمین معرفی شود.
محمد فاضلی جامعه شناس در صفحه شخصی اش نوشت: غرور از این برد به معنای ندیدن روز‌های غمبار و تیره این سرزمین و مردمانش نیست، چشم پوشیدن بر همه رنج و غمی نیست که از بلوچستان تا کردستان را در برگرفته، تایید سیاست و روش نادرستی نیست که از اقتصاد تا محیط زیست را در برگرفته؛ این فقط غرور غمبار برای ایران است.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: شخصیت کم‌نظیر «ابوریحان بیرونی» می‌تواند چراغ راهی باشد برای حرکت امروز ملت‌ها و دولت‌های منطقه به سمت همگرایی فرهنگی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ