بازی فکری می‌تواند مغز شما را به چالش بکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در گزارش سفر خود از عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
وزیر امور خارجه در گزارش سفر خود از عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
در صورتی‌که پسورد گوشی اندرویدی خود را فراموش یا گم کرده‌اید، با راهنمای جامع باز کردن قفل دستگاه خود همراه ما باشید.
عباس راکی داور جسور فوتبال ایران به شکلی جالب تولد پیشکسوت این عرصه را تبریک گفت.
آنالیز بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر افغانستان به طور حتم به کادر فنی تیم ملی نشان خواهد داد، از دست دادن توپ در میانه ی میدان خطرناک است.
برای مشاهده رمز‌های عبور ذخیره شده Wi-Fi خود، برنامه تنظیمات را باز کنید و به شبکه و اینترنت > Wi-Fi بروید. در بخش مدیریت شبکه‌های شناخته شده، لیستی از تمام شبکه‌های وای فای که رایانه شما در گذشته به آن‌ها متصل بوده است را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده رمز عبور یک شبکه، آن را انتخاب کرده و سپس روی دکمه View Wi-Fi امنیتی کلیک کنید. رمز عبور به صورت متن ساده نمایش داده می‌شود.
اسطوره فوتبال پرتغال از سطح لیگ برتر عربستان صحبت کرد.
رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، تاکید کرد که استفاده از شوت های از راه دور کلید باز کردن دروازه رئال بود.
دزدان آنقدر حرفه‌ای بوده‌اند که حتی گاو صندوق خانه را با وجود داشتن رمز دیجیتال با روش‌های خاص خود باز کرده و در کمتر از یک ساعت، بیش از ۴۰ هزار دلار، ۱۰ ساعت با قیمتی بیش از ۵ هزار دلار، مقداری طلا و جواهر، اسناد ملکی از قبیل سند خانه، ویلا، ماشین بنز، ماشین بی‌ام و و... با یکی از چمدان‌های صاحبخانه با خود از خانه خارج می‌کنند.
اکسل هلمان و الیور لیکی، مدیران عامل لیگ فوتبال آلمان، حمایت خود را از ورود احتمالی سرمایه‌گذاران به این رقابت‌ها اعلام کردند.
روزه داران از مصرف غذا‌های خیلی شیرین و شور در وعده افطار خودداری کنند، مصرف مواد غذایی شیرین علاوه بر ایجاد احساس تشنگی در فرد موجب افت قند می‌شود.
کیهان نوشت: مسئولان در یک خطای شناختی تساهل با دروغ‌سازان و شایعه‌پردازان را در خوشبینانه‌ترین حالت مدیریت آن‌ها و در بدبینانه‌ترین حالت آزادی بیان قلمداد می‌کنند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: کار کردن در محلات کم برخوردار مثل باز کردن معبر در میدان مین است. جوانان با توان مضاعف در راستای الگوسازی و صف شکنی برای رسیدن به اهداف والای انقلاب بکوشند.
تکمیل شدن ظرفیت حافظه گوشی می‌تواند مشکلات زیادی مثل درست عمل نکردن دستورات، کند شدن گوشی و هنگ کردن گوشی را ایجاد کند. حتی ممکن است بخواهید فیلم یا صدایی را ضبط کنید و متوجه شوید نمی‌توانید این کار را انجام دهید، چون حافظه دستگاه پر شده است.
مهاجم گل گهر سیرجان در لحظات پایانی جدال با پرسپولیس موقعیت مناسبی روی دروازه حریف داشت که با بدشانسی از دست داد.
استقلال در شرایطی برابر پرسپولیس قرار می گیرد که دروازه این تیم در چهار بازی قبل بسته مانده است.
وزارت جهاد کشاورزی به دنبال تصمیماتی برای اصلاحات لازم در حوزه تنظیم بازار است. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به ویژه در تولید جدید جوجه، مکانیزم‌های کنترلی در حال اعمال است.
با توجه به اینکه باشگاه سانتاکلارا دریافت پول نقد را نیز رد کرده، به هر ترتیب باید دید که مدیریت فعلی باشگاه به چه طریق می‌تواند این گره کور شده را باز و نگرانی‌ها بابت ادامه حضور محبی را برطرف کند.
مردم برای بازگشایی مسیر مسدود شده از سوی آشوبگران در تهران به کمک پلیس آمدند که دراین فیلم مشاهده می‌کنید.
از مجموع 83 گل زده شده تا پایان هفته ششم لیگ برتر فقط 23 گل توسط بازیکنان مهاجم به ثمر رسیده است.
معین عباسیان امیدوار است در بازی مقابل پرسپولیس بازهم فرصت درخشش و گلسازی را پیدا کند.
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، ضمن تمجید از عملکرد خط دفاعی اینتر، مدعی شد که تیمش می‌داند چطور باید به این تیم گل بزند.
10 بازیکن کنونی تیم استقلال سابقه گلزنی به سپاهان را دارند و با انگیزه زیادی خود را برای مسابقه حساس هفته نخست آماده می‌کنند.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: امام وحدت و انسجام را به عنوان رمز پیروزی انقلاب و وحدت را به عنوان شاکله اصلی آن مطرح کردند. در نتیجه ایشان چیزی که باعث اختلاف و شکاف در جامعه شود را نفی می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ