رییس جمهور با بیان اینکه دولت نقدپذیر است و نقد و نظر را برای خود مفید می‌داند، گفت: ممکن است به برخی اقدامات دولت انتقاداتی وارد باشد، ولی این دولت، منتقدان را افراد بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌داند و برای شنیدن صحبت‌های منتقدان گوش شنوا دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مختلف در کشور هر کجا که به مردم نقش داده شد موفق بوده‌ایم‌، گفت: دولت سیزدهم در عمل به مردم میدان داده است.
معاون اول رئیس جمهور به تشریح اقدامات دولت سیزدهم از ابتدا آغاز فعالیت تا به امروز پرداخت.
معاون اول رئیس جمهور به تشریح اقدامات دولت سیزدهم از ابتدا آغاز فعالیت تا به امروز پرداخت.
گرگان-معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: توزیع عدالت و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار دولت سیزدهم است و انتخاب مدیران شایسته در سرلوحه کار رئیس جمهور و وزرا قرار دارد.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به جبران عقب‌ماندگی در پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم، گفت: مردم باید از نتایج پروژه‌های نیمه‌تمام بهره‌مند شوند.
قم-معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در سیاست خارجی گام های بلندی برداشته شده است که در ابتدای کار دولت کسی این میزان موفقیت را متصور نبود.
تبریز- رئیس جمهور گفت: امروز دولت در مقابل فساد اداری حساس بوده و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فسادی در ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌ها رخنه کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه این دولت وارث ناترازی‌های گسترده در زمینه انرژی از جمله در بخش برق و گاز و بنزین است، دستگاه‌های مسئول را مکلف کرد برای رفع این ناترازی‌ها اقدام جهادی کنند.
رئیس دولت گفت: فردا رئیس جمهور با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهند کرد. این سفر پس از ۱۳ سال صورت خواهد گرفت و در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه و محور مقاومت خواهد بود.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
اهواز - سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در سفر رئیس جمهور به همراه جمعی از کابینه دولت سیزدهم به خوزستان مردم استان با آیت الله رئیسی دیدار می‌کنند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم مصمم به نوسازی و بهسازی جاده های کشور و همچنین تجهیز پلیس راهور است.
اهواز - معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم از همان شروع فعالیت، خنثی‌سازی و بی اثر کردن تحریم‌ها را به عنوان اولویت در دستور کار دارد و امسال برنامه‌های خوبی در این زمینه به ثمر می‌رسد.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
معاون رئیس جمهور دولت دوازدهم گفت: اگر خزانه خالی بود، دولت سیزدهم چطور توانست در ماه‌های اول بدون خلق پایه پولی و ایجاد بدهی حقوق کارمندان را پرداخت کند؟
وزیر ورزش در مراسم تجلیل از بانوان مدال آور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش زنان گفت که در دولت سیزدهم مدال آوری بانوان رشد صد درصدی داشته است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت گفت: دولت اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داد و با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور و اعضای دولت مشاهده کردیم.
تبریز- با سفر هیئت دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام و رهاشده این استان، امیدها برای اتمام این پروژه ها زنده شده است.
بازخوانی سفر سیزدهم رئیس جمهور و هیئت دولت به قم از تصویب ۱۴۷ مصوبه برای این استان حکایت دارد که پیگیری ها نشان دهنده این بوده تاکنون ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات این سفر جذب شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: با تلاش‌های دولت عرضه نیروی کار در دولت سیزدهم به ثبات رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ