امروز فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها تشدید شده و سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقوع طوفان شن در مراکش، به مرگ یک نفر، تعطیلی کسب‌وکارها و آسمانی قرمز بر فراز این شهر منجر شد.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
پرسپولیس فصل گذشته عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داد و در این مسیر دو مدافع میانی سرخ‌ها نمایش بی‌نقصی به جا گذاشتند.
کیهان نوشت: همه اسناد و شواهد نشان‌دهنده آن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و فرانسه و آلمان از دست آقای رئیسی و اقدامات و مواضع ایشان به شدت عصبانی و ناراحت هستند. آقای منتجب‌نیا کدام طرفی است؟!
سالی که نکوست، از بهارش پیداست؛ صرب‌ها هرآنچه که در رویای خوبان است یکجا دارند.
فرشاد پیوس بار دیگر موفق به صعود شد و اینبار هم رشتی‌ها را غرق شادی کرد.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سردرگمی مقامات این رژیم در ارتباط با واکنش نیروهای مقاومت پرداختند.
کربلایی ابراهیم در خانه‌ی دختر کوچکش که حالا ۷۲ ساله است زندگی می‌کند و می‌گوید از هر چهار تا دختر و داماد‌ها و نوه و نتیجه‌هایم راضی هستم. هر کدام ماهی چندین بار به دیدن من می‌آیند و دور هم می‌نشینیم و با هم غذا می‌خوریم. اهالی حیدرمحله هم پیرمرد یک‌قرن و نیمی قریه‌ی خود را دوست دارند و می‌گویند «او ۱۵۰ سال دارد.» چشمان آسمانی رنگش هنوز به خوبی می‌بینند و گوش‌هایش هم خوب می‌شنود. غذای خوب می‌خورد و خوب حرف می‌زند و خوب راه می‌رود.
با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، یک سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد کشور می‌شود.
از روز جمعه تا یکشنبه به ویژه امروز و در بخش‌های جنوبی استان تهران در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
وزیر دفاع آلمان گفت: در هر صورت، هیچ کدام از ما نمی‌داند پوتین دارد چه کار می‌کند، اما این نباید جلوی ما و متحدانمان را از پیشنهاد کردن حمایت‌های معقول به اوکراین بگیرد. در اوکراین یک "جنگ فرسایشی بی‌رحمانه" همراه با "تعداد قربانیان بسیار" دارد اتفاق می‌افتد.
جنگنده «سوخو ۳۵» روسیه با نمونه‌های غربی آن همچون «اف ۱۵»، یوروفایتر طوفان و داسو رافال فرانسه رقابت می‌کند؛ اما غیر از ایران کدام کشورهای خریدار هیولای مسکو هستند؟
باشگاه‌هایی که در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بیشترین نماینده را دارند، در جدول زیر مشخص شده اند. گرچه فرانسه و آرژانتین در فینال جام بیست‌ودوم هستند اما بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا دارنده بیشترین سهم شده‌اند. رئال مادرید و یوونتوس در رده بعدی با سه بازیکن دیده می‌شوند و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه فقط دو مهره‌اش را در فینال می‌بیند! مثل میلان، مارسی، منچستریونایتد، بارسلونا و تاتنهام و بتیس و ...
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آذر) قسمتی ابری، غبارآلود و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۵ آذر) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی، از شش بازیکن تیم پرافتخار آلمان استفاده می کنند.
باشگاه‌هایی که بیشترین بازیکن را در نیمه‌نهایی جام‌جهانی قطر دارند و بیشترین سود مالی را می‌برند، کدام تیم‌ها هستند؟
چندین سال پیش، مارگارت لمون، دانشمند جوشناسی در مرکز ملی تحقیقات جوشناسی در بولدر، کلرودا، درباره وزن آب در یک ابر کومولوس (ابر کومه‌ای) متوسط متعجب شد؛ بنابراین او شروع به حساب کردن کرد. ابتدا اندازه سایه را اندازه‌گیری کرد و با فرض مکعب بودن شکل آن، ارتفاع آن را نیز تخمین زد. ابر‌ها عموما به شکل مکعب نیستند، اما ارتفاع ابر‌های کومولوس اغلب به اندازه پهنایشان است، در نتیجه، این فرض به محاسبه حجم آن‌ها کمک کرد. سپس او بر اساس تحقیقات قبلی، چگالی قطرات آب را حدود نیم گرم بر متر مکعب تخمین زد. لمون می‌گوید: «من به عددی در حدود ۵۵۰ تن آب رسیدم»
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه تقریبا بارانی خواهد بود و از شنبه، شرایط جوی آرام خواهیم داشت.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنان با ایجاد اغتشاش می خواهند شیرینی خدمات گسترده و متنوع دولت در کام مردم تلخ شود، گفت: مسئولین به کوری چشم دشمنان با جدیت و تلاش مضاعف مصمم هستند در زندگی مردم تحول ایجاد کنند.
توماس مولر دیشب بعد از پیروزی 5-2 بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ رکورد پیروزی در جام حذفی آلمان را شکست ولی به خبرنگاران گفت از این رکورد اطلاعی نداشته است.
در پی اقدام تحریک‌آمیز تعداد قلیلی از معاندین در اهانت به کلام الله مجید و مقدسات اسلامی در شهر هامبورگ، کاردار سفارت آلمان در غیاب سفیر این کشور، به وزارت امور خارجه احضار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تحریک آمیز تعداد اندکی از معاندین در هتک حرمت کلام الله مجید و اهانت به مقدسات اسلامی در برابر مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان را محکوم کرد.
بازیکنان قد بلند نقش تعیین‌کننده‌ای دارند. برای نمونه پارسال استقلال در مواقعی که بازی برایش گره می‌خورد از آرمان رمضانی و رودی ژستد به عنوان پلن B در خط حمله استفاده می‌کرد که خوب هم جواب داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ