توماس مولر دیشب بعد از پیروزی 5-2 بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ رکورد پیروزی در جام حذفی آلمان را شکست ولی به خبرنگاران گفت از این رکورد اطلاعی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال که ۴۲ سالگی را پشت سر می گذارد رکورد جدیدی را در کارنامه خود به ثبت رساند و به تنها بازیکنی تبدیل شد که ۱۴۵ گل را با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرده است.
توماس مولر تاکید کرد که شایعات مربوط به انتقال هری کین به بایرن ارزش حرف زدن ندارد.
توماس مولر، ستاره سرشناس بایرن مونیخ، در تبلیغات یک محصول غیرعادی حاضر شد؛ نان گوشت گیاهی!
سرپرست وزارت صمت گفت: با همکاری موثر بانک مرکزی، تامین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد، ضمن این که واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی شده و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، می‌گوید نظرات دیگران که معتقد هستند این تیم شایسته قهرمانی نبوده را درک می‌کند.
توماس مولر به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رقابت‌های بوندسلیگا تبدیل شد.
توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، پس از شکست مقابل لایپزیش می‌گوید هنوز برای تیمش شانس قهرمانی قائل می‌شود.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم همچنان شانس پیروزی برابر منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دارد.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید خطای خاصی روی آندری کراماریچ مرتکب نشده اما در نهایت این تیم سزاوار دریافت گل بوده است.
توماس مولر روز گذشته در دیدار بایرن مونیخ برابر آگزبورگ، به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.
ستاره بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر پاری سن ژرمن گفت که پیروزی برابر مسی آسان است این درحالی است که مشکل او و هم تیمی هایش رونالدو بوده است.
توماس مولر، ستاره بایرن و بهترین بازیکن مسابقه امشب، با فروتنی بخشی از پیروزی تیمش مقابل پاریس را به شانس نسبت می‌دهد.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
این تصور که جنگ می‌تواند رکود اقتصادی و زوال دموکراتیک را برطرف کند دیدگاهی عقب مانده و منسوخ شده است چرا که جنگ باعث می‌شود دموکراسی ما تهدید شده و ثروت مان به هدر برود، زیرا جنگ‌های نابخردانه باعث می‌شوند اعتماد عمومی و منابعی که ممکن بود به طور مولد در داخل استفاده شوند به شکلی مخرب در خارج از کشور صرف شوند.
توماس مولر که دیشب در دیدار بایرن مونیخ و ولفسبورگ در رکورد بازی‌ برای بایرن مونیخ به گرد مولر رسید می‌گوید قرار گرفتن نامش کنار اسطوره‌های بزرگ بایرن را افتخاری بزرگ می‌داند.
توماس مولر خداحافظی با تیم ملی آلمان را رد کرد و گفت همیشه در خدمت مانشافت خواهد بود.
پس از بازی مقابل کاستاریکا، توماس مولر اولین بازیکنی بود که با دوربین‌های تلویزیونی صحبت کرد و به نظر از تیم ملی آلمان کنار کشید.
در نظام پولی، عرضه پول، فرآیند پیچیده‌ای است و برآیند رفتار‌های متقابل چهار گروه از عامل‌های موثر بر آن، شامل بانک مرکزی، بانک‌های تجاری و تخصصی، سپرده‌گذاران و دریافت‌کنندگان وام می‌شوند. پول پرقدرت، عبارت است از پولی که مستقیما توسط بانک مرکزی به وجود می‌آید و شامل موارد ترازنامه بانک مرکزی می‌شود.
مانوئل نویر و توماس مولر ستاره های مصدوم بایرن، امروز در استادیوم آلیانز شاهد پیروزی پر گل تیمشان بودند.
توماس مولر خیلی زود دلتنگ روبرت لواندوفسکی شده اما گفت که باید هر چه سریع تر با نبود این ستاره لهستانی کنار بیایند.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، عملکرد درخشان یان زومر در بازی برابر این تیم را مورد تحسین قرار داد.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، اعلام کرد که با جدایی روبرت لواندوفسکی، مسئولیت گلزنی در این تیم بین بازیکنان بیشتری تقسیم می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ