سالی که نکوست، از بهارش پیداست؛ صرب‌ها هرآنچه که در رویای خوبان است یکجا دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آسمان تهران فردا (اول مرداد) صاف در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲ مرداد) صاف تا کمی ابری و اوایل شب وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
تیم ملی فوتبال زنان آلمان یک درصد از جوایز جام جهانی 2023 را به پروژه‌های فوتبال دختران این کشور اهدا خواهد کرد.
آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۴ تیر) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۶تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۵ تیر) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۶ تیر) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و افزایش محسوس دما با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان ابری و وزش باد شدید برای نیمه‌جنوبی تهران از عصر امروز پیش بینی می‌شود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور از دوشنبه تا جمعه پیش رو، همراه با وزش باد، رعدوبرق و گرد و خاک خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده در بعدازظهر رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید همراه خواهد بود.
آخرین پیش بینی ها از هوای امروز سیزدهم فروردین حکایت از صاف بودن آسمان در اکثر مناطق کشور دارد.
آخرین پیش بینی ها از هوای امروز سیزدهم فروردین حکایت از صاف بودن آسمان در اکثر مناطق کشور دارد.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با تاکید بر تلاش همه نهادها برای کاهش کم تحرکی بین مردم گفت: دسترسی آسان مردم به اماکن ورزشی و ارزان کردن ورزش اولویت‌های فدراسیون در سال آینده است.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: برنامه‌های ما بیشتر به این سمت و سو است که مردم دسترسی آسان به ورزش داشته باشند.
آسمان تهران فردا (۶ اسفند) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۷ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲ اسفند) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۳ اسفند) صاف تا کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی به همراه مدیران و معاونان بخش های مختلف ورزش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
پادکست ورزش سه در این قسمت گفتگوی ویژه‌ای با پژمان راهبر با محوریت تیم ملی آلمان ترتیب داده است.
تیم فوتبال ژاپن آخرین جلسه تمرینی‌اش پیش از دیدار حساس فردا مقابل آلمان را برگزار خواهد کرد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت در ۲۰ استان کشور طی امروز خبر داد.
آسمان تهران فردا (۱۷ آبان) نیمه‌ابری تا ابری و غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۸ آبان) صاف تا ابری همراه با غبارصبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های شهدا
آسمان تهران فردا صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی پنج‌شنبه (۷ مهرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
در پی وزش گردوغبار شدید در منطقه «الرهجان» در صحرای حماه سوریه، دامنه دید به‌شدت کاهش یافته است.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان مناطق شرقی کشور طی ۵ روز آینده شاهد وزش باد و گاهی گرد و خاک خواهند بود.
آسمان تهران فردا (۲۹ مردادماه) صاف، از بعد از ظهر کمی ابری تا قسمتی ابری و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۳۰ مردادماه) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ