وقوع طوفان شن در مراکش، به مرگ یک نفر، تعطیلی کسب‌وکارها و آسمانی قرمز بر فراز این شهر منجر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها تشدید شده و سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی شود.
پرسپولیس فصل گذشته عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داد و در این مسیر دو مدافع میانی سرخ‌ها نمایش بی‌نقصی به جا گذاشتند.
سالی که نکوست، از بهارش پیداست؛ صرب‌ها هرآنچه که در رویای خوبان است یکجا دارند.
فرشاد پیوس بار دیگر موفق به صعود شد و اینبار هم رشتی‌ها را غرق شادی کرد.
سیاره فراخورشیدی LP ۷۹۱-۱۸d به دور یک ستاره کوتوله سرخ کوچک در فاصله ۹۰ سال نوری از ما در صورت فلکی پیاله در نیم‌کره جنوبی آسمان می‌چرخد.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سردرگمی مقامات این رژیم در ارتباط با واکنش نیروهای مقاومت پرداختند.
با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، یک سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد کشور می‌شود.
از روز جمعه تا یکشنبه به ویژه امروز و در بخش‌های جنوبی استان تهران در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
آسمان استان تهران، در ۵ روز آینده صاف تا نیمه ابری خواهد بود.
آخرین پیش بینی ها از هوای امروز سیزدهم فروردین حکایت از صاف بودن آسمان در اکثر مناطق کشور دارد.
آخرین پیش بینی ها از هوای امروز سیزدهم فروردین حکایت از صاف بودن آسمان در اکثر مناطق کشور دارد.
آسمان استان تهران از عصر یکشنبه شاهد بارش باران و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف باشد.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان کشور از روز یکشنبه ششم فروردین ۱۴۰۲، بارانی می شود.
حدود ۵ میلیارد سال آینده، خورشید به یک غول سرخ تبدیل خواهد شد. فرآیندهای جز و مد، مدار زمین را به سمت خورشید نزدیکتر می‌کند، اما با کمتر شدن جرم خورشید، این روند متعادل‌تر می‌شود. سرنوشت نهایی زمین تا حدودی نامشخص است.
اختفای مریخ توسط ماه که از شهر Kosice در اسلواکی دیده شد، درست قبل از طلوع خورشید اتفاق افتاده است. این منظره سحرانگیز تایم لپسی است که در نتیجه نوردهی‌های پیاپی توسط تلسکوپ ثبت شده است. حدود یک ساعت طول کشید تا سیاره سرخ در پشت قرص ماه ناپدید شد و سپس دوباره ظاهر شد و آخرین ماه کامل سال ۲۰۲۲ با رنگ گرم، غروب کرد.
کره جنوبی با شکست پرتغال در دقایق آخر بالاتر از اروگوئه راهی مرحله حذفی جام جهانی شد.
هفتاد و چهار سال پیش (دوم ماه می‌سال ۱۹۴۵) برلین پایتخت آلمان نازی توسط ارتش سرخ شوروی در جنگ جهانی دوم فتح شد و بسیاری آن را مرحله پایانی شکست حکومت آدولف هیتلر رهبر وقت آلمان می‌دانند. ارتش سرخ شوروی در عملیات تصرف برلین، ۷۸ هزار و ۲۹۰ نفر از نیرو‌های خود را از دست داد و بیش از ۲۷۴ هزار سرباز شوروی نیز مجروح شدند. بر اساس داده‌های ارتش شوروی، نیرو‌های آلمان نازی در عملیات برلین حدود ۴۰۰ هزار کشته دادند و ۳۸۰ هزار نفر از این نیرو‌ها نیز مجروح شدند. در مجموع حدود ۴۸۰ هزار نفر از نیرو‌های آلمانی نیز به اسارت ارتش سرخ شوروی در آمدند.
در پی وزش گردوغبار شدید در منطقه «الرهجان» در صحرای حماه سوریه، دامنه دید به‌شدت کاهش یافته است.
تحقیقی جدید نشان می دهد مریخ کاملاً به رنگ سرخ نیست. بیشتر اوقات از این جسم آسمانی به عنوان سیاره سرخ نام برده می شود و به همین دلیل تصور می شود آنجا صخره های قرمز رنگ وجود دارد.
مقامات لتونی روز جمعه ۴ شهریور ماه، اعلام کردند که بنای یادبود دوران شوروی در جنگ جهانی دوم را که به یاد پیروزی ارتش سرخ بر آلمان نازی ساخته شده بود، تخریب کردند. این بنای یادبود پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین به محل تجمع هواداران کرملین در لتونی تبدیل شده بود. کشور‌های لتونی، استونی و لیتوانی مواضعی سختگیرانه در برابر تهاجم روسیه به اوکراین اتخاذ کرده‌اند.
باستین شواین‌اشتایگر، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید لیورپول در دیدار دیشب مقابل یونایتد تیم بهتر میدان بود و شیاطین سرخ چون برای بقا می‌جنگیدند به پیروزی رسیدند.
تولیت آستان بنیانگذار جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اضمحلال ستم در مکتب پیامبر(ص) و اهل بیت مکرمش جز از مسیر سرخ عاشورا ممکن نیست.
بر اثر شدت طوفان و باد یک جایگاه پمپ سوخت در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه منفجر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ