عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما در مرحله تدوین قانون جدید برای جهان هستیم و باید خود را برای تدوین این قانون مهیا کنیم و سهم و تاثیر جدی داشته باشیم و فضا را برای نقش‌آفرینی بیشتر آماده کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
دبیر شورای نگهبان گفت: مرحله پیش ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس، طراحی‌های مخالفان نظام برای کمرنگ شدن حضور داوطلبان را خنثی کرد.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه در شهریور ماه سامانه برای ۳ درصد از متقاضیان باقی مانده از دور دوم فعال می شود، گفت: در مورد مرحله سوم پس از اتمام دور دوم تصمیم گیری خواهد شد.
مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش زنان آغاز شد.
مرحله اول مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مناسب گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران با سه تیم امارات، فلسطین و هنگ کنگ همگروه شد و می‌شود انتظار 9 امتیاز از سه بازی مقدماتی را داشت.
مرحله دوم مسابقات لیگ برتر قایقرانی
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از تدوین برنامه توسعه حمل‌ونقل هوایی به عنوان یکی از خروجی‏‌های فاز دوم طرح جامع حمل‌ونقل کشور خبر داد.
به نظر می‌رسد انتخاب نهایی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 در دو تورنمنت رنکینگ‌دار باقی مانده اتحادیه جهانی صورت بپذیرد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گفت: سند چشم‌انداز ۱۰ ساله میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، طی یک سال و نیم اخیر تدوین شده و در مرحله نهایی برای ابلاغ است.
مرحله دوم لیگ اینلاین هاکی آقایان طی دو روز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار از روز سوم پیگیری شد.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار از روز سوم پیگیری شد.
مرحله برگشت لیگ اسنوکر باشگاه های کشور از شنبه آینده آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
مرحله برگشت لیگ اسنوکر باشگاه های کشور از شنبه آینده آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
پرداخت سود سهام عدالت برای سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو زمان مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص شده است. سهامداران چه زمانی منتظر واریز سود خود باشند؟
متا پلتفرمز شرکت مادر فیس بوک نهایی سازی بودجه چند تیم خود را به تعویق انداخته زیرا تصمیم دارد دوباره تعدادی از کارمندانش را اخراج کند.
قزوین- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: اجرای کالابرگ الکترونیک شامل ۲ مرحله است که مرحله نخست اجرای این طرح در استان قزوین آغاز شده است.
منچستریونایتد با کسب پیروزی 3-1 مقابل ردینگ، مرحله چهام اف‌ای کاپ را پشت سر گذاشت.
تاتنهام در شب دبل سون هیونگ مین پرستون را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.
پاری‌سن‌ژرمن با کسب برتری 7-0 مقابل پی‌ دو کاسل به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه صعود کرد.
میرباقری گفت: بحث و سوالی که هم اکنون مطرح است این است که تمدن جدید غرب که الان موجود است، دارد تعارضات خود را حل می‌کند و در یک شکل پیچیده‌تری می‌خواهد خودش را سامان دهد، یا اینکه این تمدن در حال فروپاشی است؟ مدرنیته در تلاش است تعارضات درونی خود را حل نمایند که مهمترین آن‌ها انقلاب اسلامی و آثار آن در سطح جهانی است.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مطالعات صورت گرفته از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای محله تاریخی برازجان در منطقه ۱۲ از تهیه و تدوین طرح احیا و بهسازی این محله تاریخی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ