قالیباف گفت: پیشرفت زنان از افتخارات انقلاب اسلامی است. ببینید قبل و بعد از انقلاب سهم تحصیلات زنان چقدر تفاوت کرده است. پس از انقلاب زنان توانمند شده‌اند، اما مشکل ما آنجاست که از این ظرفیت و توانایی بهره نمی‌بریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین که چند ماهی است با اتخاذ برخی مواضع تند در حوزه سیاست داخلی از جمله لزوم برگزاری رفراندوم، راه‌اندازی سایت شخصی و همچنین دیدار‌های پیاپی در تلاش است خود را بار دیگر در فضای سیاسی کشور احیا کند و بر سر زبان‌ها بیندازد، اخیرا با انتشار مطلبی در سایت خود پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ و چینش کابینه یازدهم، با حرف‌های ضدونقیض مجددا توجه افکار عمومی و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری با ابراز امیدواری از این‌که تا پایان ماه محرم و صفر لایحه عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی تبدیل به قانون شود، گفت که لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی خارج از نوبت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رای‌گیری ماده ۱۴ طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن بیان کرد: ۶۵ نفر از نمایندگان در رای‌گیری شرکت نکردند، بنده از همین جا به دوستان انفورماتیک اعلام می‌کنم که این دستور را به عنوان یک ابلاغیه اجرا کرده و از این پس کسانی که در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند حتما اسامی آن‌ها اعلام شود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کار و کارگر گفت: تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار انقلابی علیه امضاهای طلایی و بروکراسی بی خاصیت علیه کار و کارگر بود.
روزنامه جوان نوشت: این جماعت تا همین چند ماه پیش که از فقر چهره‌های مؤثر و موجه اصلاح طلبی رنج می‌بردند، تلاش کردند که از لاریجانی و حتی ناطق نوری به عنوان سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس بهره ببرند و یا دست‌کم حمایت آن‌ها را برای دفاع از لیست آینده اصلاح طلبان جلب نمایند.
قالیباف رئیس مجلس‌ شورای اسلامی گفت: ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب، هر ساله مایه دلگرمی تمامی مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است؛ ملت ایران امسال به‌طور ویژه و تاریخ‌ساز خوش درخشیدند.
رییس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه‌ای حلول ماه مبارک رمضان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.
میرسلیم، نماینده مجلس: بعضی ها می‌خواهند برای آبروی خودشان از حیثیت بنده مایه بگذارند.
میرسلیم، نماینده مجلس: بعضی ها می‌خواهند برای آبروی خودشان از حیثیت بنده مایه بگذارند.
قالیباف گفت: افتخار مجلس این است که از یک ماه و نیم پیش شرایط را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد ما کارمان را انجام داده‌ایم و اکنون هم انجام می‌دهیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.
قالیباف گفت: ما اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم و بر اساس توافق صورت گرفته قرار شده دولت به سرعت در دی ماه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کند و از آنجا که از ۱۵ آذر ماه نیز گذشته است، بودجه چنددوازدهم ضمیمه لایحه بودجه شود. برنامه ششم توسعه یک بار و برای یک سال تمدید شده است و ما اجازه نداریم که مجدداً برنامه را تمدید کنیم.
قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: جهان بدون آمریکا جای زیباتری است.
رئیس مجلس گفت: بر اساس ماده ۸ قانون هوای پاک یک موتور سیکلت ۲۰ ساله باید اسقاط شود، اما امروز مردم توان اسقاط و قدرت خرید یک موتور سیکلت ۴۰ میلیون تومانی را ندارند.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور قانون تفسیر ماده (۱۱) قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری را ابلاغ کرد.
قالیباف گفت: سختی‌هایی که امروز مردم تحمل می‌کنند برای بنده به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس مایه خجالت است!
نماینده مجلس گفت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت:رئیس مجلس اعلام کرد که اصلاح قانون انتخابات نهایتا تا مهر ماه در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد؛ اگر این اتفاق بیفتد انتخابات ۱۴۰۲ با قانون اصلاح شده برگزار می‌شود.
قالیباف پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره طرح دارویار با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی دارو غلط‌ترین حرف ممکن در اجرای طرح دارویار است، گفت: مردم عزیز باید بدانند ما در حوزه دارو و یارانه‌ها به هیچ عنوان ظرفیت ارز را حذف نخواهیم کرد، در حقیقت یارانه‌ها به صورت مستقیم به خود افراد پرداخت می‌شود.
توافق استراتژیک گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو
اوایل هفته جاری میزان افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی با تاخیری سه ماهه اعلام شد، با این تفاوت که با وجود قانونی مشخص درباره نحوه افزايش مستمری، دولت قائم به اختيار مجری‌گری خود تصميم گرفت. این اقدام دولت اعتراض بازنشستگان را در پی داشت؛ اعتراضاتی که از ابتدای سال و به دنبال تاخير چند روزه و سكوت دولت درباره علت واريز نشدن مستمری فروردين ماه، در تمام استان‌ها آغاز شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ