حمیدرضا رامخو می گوید: در این نمایشگاه مصرف‌کنندگان ما می‌توانند بی‌واسطه کیفیت و تنوع بالای محصولات رونیکس را لمس کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «قابل قبول» قرار دارد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ۲۰ رایزن بازرگانی داریم که به ۴۰ نفر افزایش خواهند یافت، گفت: ۴۵ مرکز تجاری فعال در جهان داریم، اما کیفیت مهم‌تر از کمیت برای کشور اهمیت دارد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: توانمندسازی معلمان مهم‌ترین عنصر طراحی مسیر شغلی معلمی و کارآمدترین ابزار کیفیت بخشی و بهبود مستمر نظام آموزش و پرورش است.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
اصفهان- قائم مقام مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: کیفیت آب شرب یکی از مهم‌ترین خط قرمزهای صنعت آبفای کشور و استان اصفهان است.
یزد- عضو شورای شهر یزد بهبود وضعیت آسفالت معابر را یکی از مهمترین خواسته‌های شهروندان عنوان و بر ضرورت توجه به کیفیت اجرا نیز تاکید کرد.
یکی از مهم‌ترین اخباری که رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به زبان آورد، افزایش سهمیه خرید بازیکنان خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری بود.
طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ فروردین) وزش باد شدید تا خیلی شدید پیش‌بینی می‌شود و مهمترین پدیده جوی طی این دو روز به‌ویژه در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات زاگرس و البرز و شمال شرق کشور است.
از مهمترین نکاتی که شما باید برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید، استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت برای مو است. شما میتوانید از ست کراتین ارایبا استفاده کنید و از ریزش موهای خود جلوگیری کنید.
کابین جیلی بویو ال جز مهمترین دلایل ارزندگی این خودرو نسب به قیمتی است که همراه خود دارد. کیفیت مناسب مواد اولیه و طراحی جالب کنسول میانی که حالت دو طبقه دارد از جمله شاخص‌های کابین محسوب می‌شوند.
نتایج ارزیابی خدمات فروش خودروسازان داخلی و وارد کنندگان، از مهمترین ارزیابی‌هایی است که انعکاس دهنده سطح کیفیت فروش این شرکت‌هاست. از همین رو در تازه‌‎ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به نمایندگی از وزارت صمت و مبتنی بر نظرات مشتریان صورت پذیرفته است، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را بدست آورده است.
مهم‌ترین کشوری که پیش‌بینی رفتارش اهمیت زیادی دارد، ایالات‌متحده است. این کشور بیشترین ردپای اقتصادی و نظامی را در سراسر جهان دارد و تمایل دارد در سطوحی به عملیات نظامی ورود کرده و به‌عنوان یک نیروی اصلی عملیات اقتصادی ایفای نقش کند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: مهم‌ترین مشکل صنعت نفت آبادان نبود اعتماد به نفس است و کیفیت فنی این تیم عالی است.
یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی صنعت خودرو در ایران، انحصار بازار این کالاست زیرا موجب شده خودروسازان نه تنها به بهبود کیفیت، بلکه حتی به فکر تغییر ظاهر تولیداتشان هم نباشند.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت.
سیلوی بزرگ تهران که حالا نمادی شناخته‌شده برای منطقه ۱۶ تهران است، در روزگاری نه‌چندان‌دور یکی از مهم‌ترین عوامل بالا رفتن کیفیت گندم، آرد و در نهایت نان مصرفی مردم بود. گندم‌هایی که از مزارع سراسر کشور برداشت می‌شد، ابتدا به این سیلو می‌آمد تا دوره‌ای ۳ماهه را سپری کند و آماده تبدیل شدن به آرد شود.
آلارم مازوت سوزی در اطراف تهران به صدا درآمد. شاخص کیفیت هوای تهران به لحاظ آلاینده دی اکسید گوگرد (SO۲) که مهم‌ترین منبع انتشار آن استفاده از سوخت مایع در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ مستقر در اطراف شهرهاست، طی روز‌های پایانی هفته گذشته با افزایش قابل‌توجه روبه‌رو و میانگین آن در کل شهر تقریبا ۵/ ۱ برابر شده است.
یک کارشناس آلودگی هوا ضمن تاکید بر اینکه دلیل عمده آلودگی هوای سال‌های اخیر توقف نوسازی و اسقاط خودرو‌های فرسوده است، می‌گوید تا زمانیکه نوسازی، کنترل جدی معاینه فنی و طرح‌های کاهش آلودگی هوا اجرا نشوند، کیفیت سوخت به حد مطلوب نرسد و مازوت‌سوزی حذف نشود و همچنین سایر اقداماتی که در قانون هوای پاک مطرح شده، انجام نشود، طبیعتا نباید انتظار هوای پاک را داشته باشیم. بحث نوسازی و از رده خارج شدن خودرو‌های فرسوده مهم‌ترین اقدامی‌ست که طی چند سال اخیر یا متوقف بوده یا به صورت کند اجرا شده است.
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با صدور اطلاعیه‌ای، مهم‌ترین تغییرات سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی را اعلام کرد.
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با صدور اطلاعیه‌ای، مهم‌ترین تغییرات سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی را اعلام کرد.
اهمیت کیفیت خواب بر سلامت انسان بدون شک غیرقابل انکار است. هر شب بی‌خوابی می‌تواند روز بعد را خراب کند. علاوه بر بی‌خوابی، اگر خواب شما در شب مختل و قطع شود، ممکن است سلامت شما در خطر باشد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی سال اروپا گفت عشق به فوتبال و بازیکنان باکیفیت رئال مهم‌ترین عوامل موفقیتش در فصل گذشته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ