کابین جیلی بویو ال جز مهمترین دلایل ارزندگی این خودرو نسب به قیمتی است که همراه خود دارد. کیفیت مناسب مواد اولیه و طراحی جالب کنسول میانی که حالت دو طبقه دارد از جمله شاخص‌های کابین محسوب می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیلی آزکارا به یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری TD هیبریدی (موتور برقی 48 ولتی) مجهز شده و قرار است در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل روانه بازار ایران شود.
این ساعت آفتابی کمیاب قرون وسطایی که تقریباً به اندازه یک قوطی کبریت است در شهر قدیمی ماربورگ آلمان کشف شد.
گلکسی ال ۷ در واقع یک کراس اوور هیبریدی است که قیمت آن در بازار چین از ۱۹۵۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود. این پلاگین هیبرید همانند اکثر خودرو‌های روز بازار جهانی، طراحی جذاب مبتنی بر چراغ‌های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه، جلوپنجره بسته یکپارچه و شیب سقف کوپه در ستون آخر را ارائه می‌دهد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت:متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.
متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.
هوش مصنوعی سلفی بیش از حد واقعی از بازیگران سرشناس را از صحنه فیلمبرداری بوجود آورده است، که تشخیص جعلی بودن آنها بسیار دشوار است.
استاندار اربیل در نشست استانداران استان‌های مرزی ایران و اقلیم کردستان عراق از پرچم جعلی کردستان بزرگ استفاده کرد.
اکنون توییتر قابلیت اضافه کردن یادداشت‌های راستی‌آزمایی را برای تصاویر نیز در دسترس کاربران قرار داده است تا با وجود اطلاعاتی که زیر هر تصویر نمایش داده می‌شود، سایر کاربران به راحتی بتوانند تصاویر جعلی و حتی مواردی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است را تشخیص بدهند.
دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی به اتهام کلاهبرداری در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جوادغیاثی درشعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آن‌ها در دادگاه حاضر هستند. ۲ متهم ردیف اول و و متهم ردیف دوم از زندان به دادگاه اعزام شده بودند و متهم ردیف پنجم با قید وثیقه آزاد است.
جبلی درباره ماجرای مرگ مهسا امینی و لزوم به دست گرفتن روایت اول در رسانه، در توضیحاتی بیان کرده است: برای اینکه جلوی اتهام دروغین کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم گرفته می‌شد، باید بلافاصله، تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی آن مرکزی که ایشان به آنجا رفته بود، در اختیار ⁧ رسانه ملی⁩ قرار می‌گرفت؛ خب این اتفاق چند روز طول کشید.
گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.
نگرانی‌های پیرامون استفاده نادرست از هوش مصنوعی به واقعیت تبدیل شده اند. زیرا تصاویر جعلی مختلفی با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده اند برای مثال چند هفته پیش تصاویر جعلی پاپ فرانسیس با یک ژاکت پفی سفید در فضای مجازی منتشر شد.
ابزار‌های هوش مصنوعی نیز مرتکب اشتباه می‌شوند حتی اگر به سرعت در حال تکامل باشند. در حال حاضر (آوریل ۲۰۲۳ میلادی) برنامه‌هایی مانند Midjourney، Dall-E و Deep AI دارای اشکالاتی هستند به خصوص با تصاویری که افراد را نشان می‌دهند.
تصاویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید بزرگ و لوکس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که بسیاری را شوکه کرده است. البته این کاربران بعد از آنکه فهمیدند این عکس‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده کمی از شوک درآمدند. در روز‌های اخیر تصاویر جعلی، اما بسیار شبیه به واقعی، هوش مصنوعی از چهره‌های معروف از جمله از دونالد ترامپ و ویل اسمیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
یک جیمی جامپ که با ورود به زمین مشتی را به صورت دیمیتروویچ، گلر سویا وارد کرده بود، توسط این سنگربان صربستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
یک جیمی جامپ که با ورود به زمین مشتی را به صورت دیمیتروویچ، گلر سویا وارد کرده بود، توسط این سنگربان صربستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
یکی از این حساب‌های تیک‌تاک به مدت ۳ ساعت به‌طور زنده تصاویر نسبتا محوی از ساختمان‌های مخروب و با جلوه‌های صوتی انفجار نشان می‌داد. بعد پشت دوربین صدای مردی شنیده شد که می‌خندید و به چینی صحبت می‌کرد. روی تصاویر این ویدیوها، عبارت «به ترکیه کمک مالی کنید» هم مشاهده می‌شد. این حساب جعلی و کلاهبرداری از مردم بود.
«آی‌ای ۲۰۰» (AE ۲۰۰) ساخته کمپانی «ائوروفوگیا» (Aerofugia) از کمپانی‌های زیر مجموعه «جیلی» است؛ بنابراین می‌توان گفت که «جیلی» اولین پرنده عمود پرواز خود را آزمایش کرده است.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
روزنامه ایران نوشت: رسانه‌های معاند با نمایش درگیری‌های سازمان یافته و جعلی با پلیس به سیاه‌نمایی و تخریب می‌پردازند.
رئیس پلیس فتا گفت:یکی از اشخاص مطرح مجازی در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند.
یک دانشمند فرانسوی با انتشار تصویری نوشت: تصویر پروکسیما قنطورس، نزدیک‌ترین ستاره به خورشید، که در فاصله ۴.۲ سال نوری از ما قرار دارد. این تصویر با این جزئیات توسط تلسکوپ جیمز وب گرفته شده است. این دانشمند بعد از اینکه مطلبش در جاهای مختلف بازنشر شد، اعلام کرد که تصویر مربوط به سوسیس چوریزو بوده و این کار را برای هوشیار کردن مردم در برابر اخبار و تصاویر جعلی انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ