تبریز- یک ساختمان مسکونی در تبریز به دلیل گودبرداری غیراصولی ساختمان مجاور ریزش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره جوان لیگ بیست و دوم فصل جدید را کابوس وار شروع کرده است.
مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، به خاطر خطای وحشتناکی که روی مدافع آرخنتینوس جونیورز داشت از زمین بازی اخراج شد.
فوتبال فاصله زیادی با ایده‌آل‌ها دارد، اما این چیزی است که ما همچنان آن را دوست داریم.
یک ساختمان به دلیل گودبرداری غیراصولی ساختمان مجاور؛ دچار ریزش و خرابی بسیار زیادی شد. تبریزنیوز
یوتیوب WWE بازی رومن رینز برابر جی اوسو را برای سامراسلم تبلیغ کرد!
دیدار تدارکاتی شاگردان رضا عنایتی مقابل حریفی از لیگ مولداوی لغو شد.
تبریز - برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری تبریز با تعدادی خودرو ،منجر به مصدومیت ۱۰ نفر از شهروندان شد. حال ۵ نفر از حادثه دیدگان وخیم گزارش شده است
مدیر سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری با تعدادی خودرو و عابر منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شهروند تبریزی شد.
شاگردان ژوزه مورایس تمام تقابل‌هایشان با تیم‌های مدعی در نیم‌فصل دوم را در خارج از خانه برگزار خواهند کرد.
حرکت خطرناک ماریو پالاشیچ نزدیک بود به مصدومیت شدید ناتان آکه منجر شود.
۲ خواهر که اقدام به خودکشی کرده بودند بلافاصله توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.
اکنون ۱۰ نقطه از جاده کرج – چالوس و پنج تونل از گل و لای توسط دستگاه‌های امدادی استان البرز پاکسازی شده است.
براساس آمار ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱، از مجموع ۱۰۶.۴۹۱ مدرسه دولتی در کل کشور ۹۱.۲۹۲ مدرسه فاقد پایگاه تغذیه سالم هستند.
تصاویری از لحظه وحشتناک برخورد صاعقه به یک درخت در فلوریدا را مشاهده میکنید.
ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی، در بازگشت به ترکیب اصلی با یک اشتباه مهلک باعث باز شدن دروازه تیمش شد.
مطالعه‌ای که توسط محققان اسپانیایی منتشر شد، نشان داد که نوشیدنی‌های شیرین به‌طور متوسط ۱۰۰ برابر بیشتر از آب بطری پلاستی سایزر دارند. پلاستی سایزر مواد ارگانیک، غیر فرار و غالبا به صورت مایع هستند و زمانی که با پلاستیک یا الاستومر ترکیب شوند انعطاف‌پذیری، قابلیت انبساط و قابلیت پردازش پلیمر را بهبود می‌بخشند.
با هر خواهش و التماسی بود با او تماس گرفتم و به او گفتم که حتی این قرص‌ها در شنوایی من تاثیر عجیبی گذاشته است، حتی گوش دیگرم نیز شنوایی ندارد و با عوارض وحشتناکی مانند ریزش مو و بیماری‌های پوستی روبه رو شده ام، ولی آن زن وقتی دید مطالب منفی زیر پیج اینستاگرامش می‌گذارم بی درنگ مرا در فهرست سیاه قرار داد و دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم.
محمود متولی، مدافع الاهلی مصر، شب گذشته در پایان بازی مقابل پیرامیدز در سوپرجام مصر به طور ناگهانی به زمین خورد و از هوش رفت.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شرایطی امروز صدمین دربی پایتخت را برگزار می‌کنند که قیمت بلیت‌های این بازی در ورزشگاه آزادی به ۲ میلیون تومان رسیده است.
ابزار هوش مصنوعی میدجورنی که چند وقتی است با تبدیل سناریوهای نوشتاری به تصویر به شهرت رسیده حالا به وسیله‌ای برای نشان دادن خطر بزرگی که جهان را تهدید می‌کند، بدل شده است.
سرقت وحشتناک مسلحانه از خانه لیونل مسی! +عکس
۱۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان لوازم داخل خودرو / توضیح دادستان ایلام درباره خودکشی یک زندانی/ شب چله ترسناک!/ واژگونی/ اتوبوس راهیان نور با 21 مصدوم/ اعترافات وحشتناک زوج بی رحم در جلسه دادگاه/ آزادی 4 زندانی در آستانه سال نو
برخی از خانه‌ها در ترکیه را نمی‌توان برچید، زیرا در اثر تماس با تجهیزات ساختمانی فرو می‌ریزد. در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
در اوسط دیدار دو تیم الاهلی و الاتحاد در ادامه مسابقات جام سوپرجام بسکتبال مصر که روز گذشته برگزار شد بخشی از سکوی تماشاگران فرو ریخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ