بهارستان- در این ویدیو تصاویری از آواربرداری در حادثه ریزش ساختمان در گلستان را می‌ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات آمریکایی گفته‌اند که آواربرداری آتش‌سوزی مائویی در هاوایی ممکن است یک سال طول بکشد و یک میلیارد دلار هزینه داشته باشد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت برای آواربرداری از ۸ سال گذشته تعطیلی ندارد. هرگاه نتوانیم به وعده‌ای که داده شده عمل کنیم، صادقانه با مردم در میان می‌گذاریم.
تبریز- عملیات آوار برداری و جستجو و نجات در محل حادثه انفجار در منطقه منظریه تبریز به اتمام رسید.
نیروهای امدادی در مناطق زلزله‌زده سوریه مشغول آواربرداری در مناطق مختلف هستند.
گروهی از امدادگران ترک در حال امداد رسانی و آوار برداری از خرابه‌های بجا مانده از زلزله مهیب ترکیه، کیفی حاوی دو میلیون دلار پول نقد پیدا کردند.
گروه امداد در ترکیه حین آوار برداری یک ساک پول دو میلیون دلاری پیدا کردند.
آواربرداری در مناطق زلزله زده سوریه پس از گذشت چند روز از وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از ترکیه و سوریه همچنان ادامه دارد.
کلیر روپیو، همسر کریستین آتسو، خواهان ارسال ابزار و وسایل لازم برای آواربرداری از ساختمان محل زندگی این بازیکن شد.
با گذشت چهار روز از وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از کشور ترکیه و سوریه همچنان عملیات امداد و نجات و آوار برداری در مناطق زلزله زده ادامه دارد.
با گذشت دو روز از زلزله ۷.۷ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه، با تشدید آواربرداری مناطق زلزله‌زده، آمار قربانیان این حادثه غم‌انگیز، هم‌چنان روبه‌‎افزایش است.
با گذشت دو روز از زلزله ۷.۷ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه، با تشدید آواربرداری مناطق زلزله‌زده، آمار قربانیان این حادثه غم‌انگیز، هم‌چنان روبه‌‎افزایش است.
عملیات امداد و نجات و آواربرداری در مناطق زلزله زده ترکیه پس از گذشت سه روز از وقوع زلزله همچنان ادامه دارد.
بامداد امروز دوشنبه زمین‌لرزه بزرگی مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه را به شدت لرزاند.
بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با پایان آواربرداری از منازل تخریب شده تعداد فوتی‌های انفجار گاز در بوکان به ۶ نفر رسید.
دیدیه دشان بعد از جنجال اظهارات رئیس سابق فدراسیون فرانسه علیه زیدان مجبور به موضع‌گیری شد و گفت با وجود رقابت ورزشی بین او و زیدان برای اسطوره فوتبال فرانسه احترام قائل است.
به گفته سرپرست شهرداری آبادان پس از اتمام کار عملیات آوار برداری، شهرداری همراه با سایر دستگاه‌های خدمات رسان کار پاکسازی، ترمیم شبکه فاضلاب، مرتب کردن و آسفالت مسیر‌ها و دیگر خدمات را انجام خواهد داد.
سرپرست شهرداری آبادان در خصوص فعالیت کسبه اطراف متروپل گفت: تا زمانی که ارتفاع طبقات ساختمان کم نشود، خطر رفع نخواهد شد بنابراین پس از تکمیل عملیات آواربرداری امکان فعالیت کسبه وجود دارد.
ارومیه – وزیر کشور گفت: مسئولان در خوی در سریعترین زمان ممکن و با بسیج همه امکانات، آواربرداری را انجام دهند و قبل از شروع فصل سرما، تکلیف ساخت و سازها را نهایی کنند.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه عدم همکاری داوطلبانه مالک ویلا در تخریب ویلای مذکور، تخریب با هزینه شرکت آب منطقه‌ای استان به عنوان دستگاه متولی در حوزه مقابله با تصرفات بستر رودخانه انجام شد.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار یک واحد مسکونی در کوی مدرس این شهر و خروج چهار نفر مصدوم از زیر آوار خبر داد.
وعده ای برای ساماندهی تعطیلات و همه زمانی سفرها،برآورد خسارت سیل بعد از آواربرداری و اعلام شرایط سرمایه گذاری های گردشگری از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مردم بیش از چنین حضوری انتظار دارند که خدمات‌رسانی و آواربرداری سریع‌تر و بهتر انجام شود، ولی این حضور هم نیازمند رفتن در گل و لای و عکس گرفتن نیست، چون هیچ آدم عاقلی چنین انتظاری از مسوولیت رده یک و دو ندارد.
رضایی کوچی گفت: با ورود تجهیزات جدید به آبادان، کار آواربرداری سرعت خواهد گرفت ضمن اینکه گزارش نحوه امدادرسانی دستگاه‌ها در خصوص سانحه متروپل در صحن مجلس قرائت و متخلفین به مردم و دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.
یوسفیان‌ملا گفت: یک سخن منظمی ارائه نمی‌شود که چرا آواربرداری به سرعت انجام نشد. مسئولان می‌گویند مالک ساختمان زیر آوار فوت کرده اما مردم باور نمی‌کنند زیرا بی‌اعتمادی بسیار گسترده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ