وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فجرسپاسی شیراز موفق شد در آخرین دیدار تدارکاتی پرسپولیس پیش از شروع لیگ، با سه گل قهرمان سابق را مغلوب کند.
در دیدار دوستانه لیورپول و لسترسیتی، دروازه‌بان لستر با حرکتی خارق‌العاده مانع از این شد که دومینیک سوبوسلای، خرید بزرگ لیورپولی‌ها، اولین گلش برای این تیم را به ثمر برساند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در دیدار با وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر آمادگی معاونت علمی برای مشارکت در توسعه این صنایع کهن و باستانی در کشور تاکید کرد.
اسلوونی فاتح دیدار اول روز دوم لیگ لیگ ملتهای والیبال شد.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر، شرط گذاشته است.
مس کرمان باید باخت به تراکتور را فراموش ‌و روی‌ دیدار با ملوان تمرکز کند.
در دسامبر ۲۰۲۲، شی‌جین‌پینگ، رئیس‌‌‌‌‌جمهور چین، به مدت سه روز از عربستان‌سعودی بازدید کرد و در جریان این دیدار، اولین نشست پکن با اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج‌‌‌‌‌فارس را نیز برگزار کرد.
پیشرفت هوش مصنوعی به قدری زیاد بوده که اکنون می‌توان به کمک آن نتایج مسابقات فوتبال را پیش ‌بینی کرد. این کاری است که اوپتا برای بازی‌های پیش رو در لیگ برتر انجام داده است.
هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه با دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و مس کرمان آغاز شد؛ دیداری که به نتیجه ۱ بر صفر به سود مس ختم شد.
رضا مهاجری در کنار بابک حاتمی ‌و محسن قهرمانی مهمان ویژه دیدار خیبر خرم‌آباد و‌ چوکا تالش بودند.
در دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و چادر ملو این آبی پوشان بودند که در دقایق پایانی به گل رسیدند.
رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «امیر کمندی» در شهرستان بهارستان گفت: ظلمی که به شهدای امنیت شده است زشتی، سیاهی و تاریکی دشمنان اسلام و انقلاب را نشان می‌دهد.
در این فیلم بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی (رضوان ‌الله ‌علیه) را مشاهده می‌نمایید.
وضعیت مصدومان استقلال برای دیدار برابر نفت آبادان مشخص شد.
مدیر ‌تیم فولاد می‌گوید تنها به دیدار برابر ذوب‌آهن فکر می‌کنند و امیدوار به موفقیت در این دیدار هستند.
‌هافبک تیم استقلال گفت: حق ما در این دیدار برد بود و اعتقاد دارم تساوی عادلانه نبود.
‌دومین دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه البیت قطر استارت می‌خورد تا تکلیف آخرین بازمانده این جام عجیب هم مشخص شود.
محمدرضا ساکت عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی دیدار کرد. ‌
آخرین باری که بایدن و پوتین با هم دیدار کردند، در تابستان ۲۰۲۱ در ژنو بود. اگر چه پس از آن گفتگوهای تلفنی با هم انجام دادند که آخرین آن در ماه فوریه و پیش از شروع جنگ اوکراین بود.
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
امیر قلعه نویی در دیدار مقابل سپاهان آرمین سهرابیان را در اختیار ندارد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ