اریک تن هاخ، سرمربی تیم منچستریونایتد بعد از مشاهده عملکرد خوب بازیکنان جوان تیمش، برای آن‌ها پیامی امیدوار کننده ارسال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارسل سابیتزر در بازی تدارکاتی بایرن مونیخ 5 گل به ثمر رساند تا پیام غیرمستقیمی برای اریک تن هاخ و منچستریونایتد ارسال کند.
بعد از خداحافظی رسمی داوید دخیا با منچستریونایتد، سرمربی شیاطین سرخ، اریک تن‌هاخ، پیامی منتشر و از او به خاطر خدماتش به این باشگاه قدردانی کرد.
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است.
آکسیوس گزارش داده که بلینکن در این پیام به همه دیپلمات‌های آمریکایی دستور داده که در صورت مواجه شدن با پرسش دولت‌های خارجی درباره شورش واگنر، تنها اجازه دارند که بگویند «واشنگتن در حال رصد تحولات است.»
یکی از این رویدادهای بزرگ کیهانی، ابرنواختر است. انفجاری ستاره‌ای که نه تنها قدرتمند است، بلکه بسیار درخشان و کاملاً تماشایی است.
سعید مهری می توانست تنها یک دقیقه پس از گل عیسی آل کثیر، پیام آور شادی برای تیمش باشد.
فرمانده کل سپاه گفت گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام ما در واقع برای همسایگان این است که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم.
رئیس جمهور در گفتگو با همتای قزاقستانی گفت: تنها پیام قاطع اتحاد و همبستگی مسلمانان می‌تواند از گسترش این تجاوزگری‌ها جلوگیری کند.
با وجود تمایل بارسلونا به بازگشت لیونل مسی، پاری‌سن‎‌ژرمن تنها باشگاهی است که در حال مذاکره با این بازیکن برای آینده است.
منچستریونایتد آماده است که قرارداد جدیدی به اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی این تیم، پیشنهاد بدهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان است و برای این تیم و هواداران آن آرزوی موفقیت می‌ کنم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان است و برای این تیم و هواداران آن آرزوی موفقیت می‌کنم.
ارائه کرسی ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ به جریان اپوزیسیون، تنها حلقه‌ای از زنجیره کلی طرح و برنامه‌های گسترده جهان غرب جهت تقابل و خصومت گفتمانی با ایران و البته کسب نتایج عینی از این مساله محسوب می‌شود. مساله‌ای که در عین خاص بودن نباید به مثابه رویدادی انفرادی تحلیل و تفسیر شود و بدون تردید، هم صاحب عقبه است و هم در آینده جلوه‌هایی عینی را از خود به نمایش خواهد گذاشت و اهداف مشخصی را نیز دنبال می‌کند.
جوانا سانز، همسر دنی آلوز، پیامی را در اینستاگرامش منتشر و فاش کرد که یک ماه قبل مادرش را از دست داده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، درباره تعویض‌های عجیب الخاندرو گارناچو و دو بار تعویض شدن او در جریان دیدار دیشب شیاطین سرخ توضیح داد.
به عقیده دروازه بان یونایتد، نظمی که تن هاخ در تیم ایجاد کرده، وجه تمایز این مربی است.
روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی به جنبش انصارالله یمن پیامی با این محتوا که «یمن برای شما باشد، ریاض تنها خواهان تضمین های امنیتی است»، ارسال کرده است.
به نظر می رسد سفر اخیر رئیس جمهور چین به عربستان سعودی و استقبال گرم مقامات عرب از وی تنها در حد دیدارهای روتین باقی نمانده و پیام هایی را برای واشنگتن مخابره کرده است.
فعال سیاسی اصلاح طلب: الان همه دنیا چشمش به کسانی که بازداشت شده‌اند دوخته شده است. این افراد باید هرچه زودتر آزاد شوند. مقام معظم رهبری بزرگواری کنند، عفو عمومی دهند، پیام دهند و بگویند ولو اینکه به شخص من جفا، ظلم و اهانت شد، اما من گذشت کردم.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان تایید کرد که تیمش تمام تلاش خود را در جام جهانی 2022 قطر انجام داده است.
به گفته عبدی، همان نادیده گرفتن موجب شد تا امیدی که برای اصلاحات شکل گرفته بود تنها پس از چند ماه رنگ ببازد و سرمایه اجتماعی به شدت افول کند.
شرکت متا پلتفرمز درباره علت این اختلال، توضیحی نداد و تنها سخنگوی متا در بیانیه‌ای که ایمیل شد، اعلام کرد مطلع هستیم که مردم امروز برای ارسال پیام در واتس‌اپ دچار مشکل شدند. ما این مشکل را برطرف کرده و بابت مشکلات ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنیم.
امیرعبداللهیان گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند در مسائل روز‌های گذشته در ایران بدمند. هیچ مذاکره‌ای را با هیچ امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد. ارزیابی ما از پیام طرف آمریکایی این است که نه تنها [این مسئله] اولویت آن‌هاست بلکه شتاب هم دارند.
ریکی پویچ، ستاره سابق بارسلونا، در اولین بازی خود برای لس‌آنجلس گلکسی تنها 14 دقیقه زمان نیاز داشت تا به بارسا نشان بدهد چه بازیکنی را از دست داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ