اهواز - معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ مشاور املاک فاقد مجوز در استان در حال فعالیت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پارک فناوری سمنان گفت: پردیس تخصصی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان سمنان در زمینه بلاک‌چین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، تولید محتوای دیجیتال، واقعیت مجازی و... فعالیت خواهد داشت.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران، ساعات جدید فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات را اعلام کرد.
سخنگوی شهرداری تهران، ساعات جدید فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات را اعلام کرد.
باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
با توجه به اعلام جزییات فعالیت شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام «زفجر» د رچندروز گذشته، انتظار می‌رود این نماد به زودی در بازار سرمایه عرضه اولیه گردد.
در مجموع ارزش صادرات خودرو و قطعه کشور در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۱ میلیون دلار بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۰ رشد ۹۶.۱ درصدی را نشان می‌دهد.
سامانه شفاف فروشگاهی اطلاعات دقیقی از جزئیات گردش کالا از مبدا تولید تا مصرف به منظور تنظیم بازار، محاسبات مالیاتی مبارزه با تخلفات گرانفروشی، احتکار و ... را در اختیار مسئولان قرار می دهد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین بیش از هزار شرکت خارجی فعالیت خود در روسیه را متوقف کردند.
فرزین، رئیس بانک مرکزی از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا از فردا ساعت ۱۱ خبر داد.
قاسم عسکری‌نسب با اشاره به جزئیات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار، اعلام کرد: فعالیت این خط کشتیرانی کاهش مدت زمان انتقال کالا از ۴۵ روز به ۲ هفته را در پی داشته است.
بررسی وضعیت شاخص تولید صنعتی در آذر ماه حکایت از استمرار رشد مثبت شاخص کل تولید صنعتی شرکتهای بورسی برای هفتمین ماه متوالی دارد.
با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین در راستای کاهش مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در تعدادی از استان‌های کشورمان تعطیل‌شده است یا فعالیت خود را با تأخیر آغاز خواهند کرد.
میزان نوشت: بازداشت یلدا معیری هیچ ارتباطی با فعالیت رسانه‌ای وی نداشته و براساس بخشی از حکم بدوی دادگاه برای این فرد، وی به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان محکوم شده است.
براساس قوانین و مقررات، هر خودرویی که قصد حمل مسافر در جاده‌ها را داشته باشد باید تحت نظارت سازمان راهداری و پلیس باشد همچنین دارای پروانه فعالیت، کارت هوشمند رانندگی، کارت سلامت راننده، دفترچه ثبت ساعت، گواهی معاینه فنی معتبر و... هم باشد.
به گفته معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری، شروع سال تحصیلی و فعالیت کاری و بازنشستگی در آموزش و پرورش، مهرماه است و از طرفی هم ابلاغ بازنشستگی معلمان دارای شرایط بازنشستگی را به همین تاریخ صادر می‌کنند؛ صندوق بازنشستگی در سال گذشته با تاخیر در برقراری و پرداخت حقوق مواجه شد و در آذر و دی، چندهزار بازنشسته بودند که پرونده‌هایشان از سوی وزارت آموزش‌و پرورش با تاخیر ارسال شده بود بنابراین چهارماه حقوق نگرفته بودند. او همچنین از مدیران آموزش و پرورش خواسته بود پرونده مشمولان زودتر از سوی این وزارتخانه ارسال شود.
مدیر رادیو جام‌جهانی درباره جزئیات این شبکه رادیویی که از دیروز افتتاح شده است توضیحاتی ارائه کرد.
گزارش اتاق ایران از شامخ مهرماه نشان می دهد که در این ماه باز هم رکورد بالاترین و پایین‌ترین شامخ به صنایع فلزی و پوشاک و چرم رسیده است.
هنوز جزئیات طرح جدید صیانت منتشر نشده، اما یک منبع مطلع در مجلس گفت «هر آنچه که برای محدودسازی اینترنت مد نظر تندرو‌های مجلس بوده، عملا رخ داده و اکنون تندرو‌ها به دنبال جرم‌انگاری فعالیت در فضای مجازی هستند»
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: از آنجایی که شب‌ها عملیات تعمیر و نگهداری را انجام می‌دهیم تا در ایام هفته فعالیت خط تعطیل نشود، مجبوریم زمان تعمیرات را در شب‌ها متمرکز کنیم و این مسئله سبب شده که حرکت ۵ صبح از برنامه خارج شده تا زمان بیشتری برای انجام عملیات داشته باشیم.
طبق آمار، مالیات ابرازی عملکرد شرکت‌های استانی سال قبل ۴.۵ هزار میلیارد تومان و جمع مالیات و عوارض ارزش افزوده آنها ۶.۵ هزار میلیارد تومان بوده که این مبلغ به حساب خزانه استان واریز می‌شود.
مدیرکل امور مؤدیان سازمان امور مالیاتی جزئیات انتقال پرونده مالیاتی شرکت هایی که محل فعالیت آنها غیر از مرکز است را، به استان محل فعالیت تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ