لوئیس انریکه تمایل دارد آنسو فاتی از بارسلونا را هم به پاری سن ژرمن منتقل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو روز بعد از امضای قراداد نیمار با الهلال، پاری سن ژرمن پیراهن شماره 10 او را به عثمان دمبله داد و ستاره فرانسوی با شماره پیراهن جدیدش معرفی شد.
مدیران پاری سن ژرمن با انتقال قرضی رناتو سانچز، ستاره پرتغالی، به رم موافقت کرده‌اند.
لوئیس انریکه از بلاتکلیفی موجود در پاری سن ژرمن به دلیل آینده کیلیان امباپه خسته شده است.
ادینسون کاوانی، ستاره سابق منچستر، ناپولی و پی‌اس‌جی، به هر شکلی شده می‌خواهد از مستایا خارج شود.
در صورت انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، تلاش برای جذب رودریگو گوئس در برنامه‌های پاری سن ژرمن قرار می‌گیرد.
لوئیس انریکه معتقد است، بهترین انتخاب را داشته و در پی‌اس‌جی می‌تواند به خوبی تمام برنامه‌های خود را پیاده کند.
ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، که اخیرا به اتهام ربودن یک تاجر فرانسوی مورد بازخواست قرار گرفته می‌گوید دشمنانش علیه او یک هجمه تمام‌عیار رسانه‌ای به راه انداخته‌اند.
آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، اظهارات جالبی را درباره گمانه‌زنی‌های پیرامون آینده ویکتور اوسیمن مطرح کرد.
ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم گفت پی‌اس‌جی به هیچ وجه نمی‌خواهد کیلیان امباپه را مجانی از دست بدهد.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، با انتشار پستی در اینستاگرامش به مدیران این باشگاه طعنه زد.
مارکینیوش، بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن، ترجیح می‌دهد کیلیان امباپه در فصل آینده در این تیم فرانسوی بماند.
خاویر ماسچرانو گفت، پی‎اس‌جی و هوادارانش در آینده حسرت امروز را می‌خورند که به جای استفاده از مسی، مشغول انتقاد از او هستند.
تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی به دلیل سفر بی‌اجازه‌اش به عربستان، امری که در پاری‌سن‌ژرمن بی‌سابقه بوده، می‌تواند نشانگر شروع دوره‌ای جدید از مدیریت ستاره‌ها در پاریس باشد.
پاری سن ژرمن که علاقه زیادی به استخدام ژوزه مورینیو برای فصل آینده داشت با پاسخ منفی او مواجه شد و آقای خاص به پاریسی‌ها اعلام کرد می‌خواهد ‌فصل آینده هم روی نیمکت رم بنشیند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با رن از امکان هو شدن بازیکنان پی‌اس‌جی توسط هواداران انتقاد کرد و به حمایت از بازیکنانش پرداخت.
گیوم بالاگه، خبرنگار مشهور اسپانیایی، می‌گوید لیونل مسی پیش از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی از این باشگاه تضمین‌هایی می‌خواهد تا خیالش از بابت سطح تیم در فصل‌های آینده راحت بشود.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، در اظهارنظری جنجالی درباره ستاره فرانسوی تیمش، کیلیان امباپه، گفت او ظرفیت بیشتری دارد و می‌تواند بهتر از آنچه این روزها به نمایش می‌گذارد فوتبال بازی کند.
درحالیکه به نظر می‌رسد قطر به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد است صداهای زیادی از گوشه و کنار اروپا از یوفا می‌خواهند به دلیل مالکیت قطری باشگاه پی‌اس‌جی مانع از خرید یونایتد توسط قطری‌ها شود.
گروهی از هواداران پاری سن ژرمن با حضور در تمرین امروز این تیم خواهان توضیح کادر فنی و مدیریت باشگاه بابت نتایج ضعیف در مسابقات اخیر شدند.
تقابل دوباره دو فوق ستاره فوتبال جهان خیلی زود در عربستان سعودی رقم می‌خورد.
بعد از فاش شدن تلاش پی‌اس‌جی برای ایجاد کمپین رسانه‌ای علیه امباپه، این ستاره فرانسوی باشگاهش را دیگر قابل اعتماد نمی‌داند و به صورت جدی به فسخ قرارداد فکر می‌کند.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، همچنان از جذب برناردو سیلوا ناامید نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ