لوئیس انریکه معتقد است، بهترین انتخاب را داشته و در پی‌اس‌جی می‌تواند به خوبی تمام برنامه‌های خود را پیاده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه در آستانه بازی تیمش، پاری سن ژرمن مقابل تولوز، در نشست خبری از پاسخ دادن به این پرسش که کاپیتان پی‌اس‌جی چه کسی خواهد بود طفره رفت.
پی اس جی نیمار را از فصل بعد کنار گذاشته و او جایی در ایده‌های لوئیس انریکه ندارد. باشگاه حتی حاضر است بر اساس شرایطی خاص با او فسخ کند.
لوئیس انریکه تمایل دارد آنسو فاتی از بارسلونا را هم به پاری سن ژرمن منتقل کند.
لوئیس انریکه از بلاتکلیفی موجود در پاری سن ژرمن به دلیل آینده کیلیان امباپه خسته شده است.
مربی اسپانیایی پی اس جی امروز به هیچ سوالی در مورد کیلیان امباپه پاسخ نداد در حالی که بسیاری منتظر بودند، اودر مورد کنار گذاشته شدن ستاره فرانسوی از تور ژاپن حرف بزند.
بعد از بازگشت کیلور ناواس به پی‌اس‌جی از ناتینگهام فارست، لوئیس انریکه اعتقادی به او ندارد و دروازه‌بان کاستاریکایی برای پر کردن جای خالی آندره اونانا راهی اینتر خواهد شد.
نام کیلیان امباپه در فهرست اعلام شده از طرف لوئیس انریکه برای اولین بازی دوستانه تابستانی پی‌اس‌جی دیده می‌شود. نیمار در این فهرست حضور ندارد.
لوئیس انریکه، سرمربی جدید پی‌اس‌جی، فردا دوشنبه برای اولین بار دیداری رو در رو با کیلیان امباپه خواهد داشت و باشگاه امیدوار است انریکه بتواند ستاره فرانسوی را به تمدید قراردادش ترغیب کند.
لوئیس انریکه زندگی در هتل و در مرکز پاریس را دوست ندارد و می‌خواهد در یک آپارتمان اجاره‌ای در حومه شهر اقامت داشته باشد.
لوئیس انریکه از دوناروما و شکل بازی با پای او راضی نیست و درخواست جذب یک گلر جدید را داده است.
با تصنمیم لوئیس انریکه، بورخا آلوارز از این پس مربی گلرهای پی اس جی خواهد بود. او در دو سال و نیم گذشته مربی دروازه بان های اف سی آندورا بود.
پاری سن ژرمن در یکی دو روز آینده اردوی پیش‌فصل تابستانی را در حالی رسما آغاز می‌کند که کیلیان امباپه در این اردو حضور نخواهد داشت اما نیمار در اختیار لوئیس انریکه است.
پی اس جی پس از رسمی کردن انتخاب لوئیز انریکه حالا به سراغ رسمی کردن نقل و انتقالات خود رفته است.
سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا و بارسلونا به عنوان نفر اول کادر فنی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن انتخاب شد.
لوئیس انریکه پیشنهاد هدایت پاری‌سن‌ژرمن را قبول کرده و قرارداد دو ساله او به زودی نهایی می شود.
لوییس انریکه در پاریس است و کارش را شروع کرده. پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن فقط اعلام رسمی را کم دارد.
کریستوف گالتیه، سرمربی سابق پی‌اس‌جی، با دریافت 6 میلیون یورو از شکایت از باشگاه صرفنظر کرد. به این ترتیب آخرین مانع قانونی برای استخدام لوئیس انریکه برداشته شد.
طبق ادعای اکیپ، لوئیس انریکه ماندنی شدن نیمار در پاریس را یکی از شروط اصلی اش برای قبول هدایت پی اس جی تعیین کرده است.
روزنامه اکیپ می‌گوید توافق لوئیس انریکه با پاری سن ژرمن قطعی شده و ممکن است ظرف چند ساعت آینده شاهد معرفی رسمی او به عنوان سرمربی جدید تیم فرانسوی باشیم.
سایت گل در خبری اختصاصی مدعی شد لوئیس انریکه از بیشترین شانس برای نشستن روی نیمکت پاری سن ژرمن برخوردار است.
ممکن است شاهد حضور لوئیس انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، روی نیمکت اتلتیکومادرید باشیم.
خوتا جوردی، خبرنگار و کارشناس فوتبال نزدیک به باشگاه بارسلونا، ادعا کرد که مدیران بارسا قصد دارند مذاکره با لوئیس انریکه برای جانشینی ژاوی را شروع کنند.
لوئیس انریکه با انتشار یک جدول در صحفه توییتر خود و در پاسخ به منتقدانش عنوان کرد که اسپانیا بهترین عملکرد را میان تیم های اروپایی در سال های اخیر داشته است.
فردا لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، فهرست تیمش برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد و ممکن است نام سرخیو راموس نیز در آن باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ