اولین ورزشکار مغولستانی که موفق به کسب مدال طلای المپیک برای کشورش شد، به دلیل قتل دوست دوران کودکی خود به زندان افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قصه تلخ فرزند طلاق/ بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلا‌های کودکان/ قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله/ هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت/ قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه/ کلاهبرداری‌های میلیاردی با رسید‌های جعلی!/ شلیک‌های مرگبار یک زن به شوهرش
مادر نوزاد انگیزه خود از قتل فرزندش را مشکلات خانوادگی و شخصی عنوان کرد و پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال و این زن با قرار قانونی صادره روانه زندان شد.
متهم به قتل گفت: من با دوستانم در پارک با بچه محله‌هایمان سر چند فحش با هم درگیر شدیم، مقتول از پشت گردن مرا گرفته بود که بعد آن اتفاق افتاد. چاقویی را که از قبل درجیبم داشتم درآوردم و ضربه‌ای به او زدم.
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۹ پسر جوان در منطقه ذوالفقاری ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش با شلیک گلوله اعتراف کرد. جوان آبادانی پس از تحقیقات تکمیلی و اعترافاتش روانه زندان شد تا اینکه خانواده‌اش با حضور در دادگاه رضایت خود را برای بخشش پسرشان که دست به قتل خواهرش زده بود اعلام کردند.
علیزاده طباطبایی گفت: حداقل موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد، آن است که این رای قتل عمد است، نه قتل غیرعمد. دادگاه براساس بند «ب» ماده ۸ قانون مجازات نیرو‌های مسلح را محاربه درنظر گرفته است. عجیب اینجاست که برای حکم محاربه تنها ۱۰ سال حبس صادر شده است. امروز افکار عمومی از خود می‌پرسد این محاربه با سایر احکام محاربه که طی ماه‌های اخیر هم بسیار صادر شده، چه فرقی دارد که اینجا ۱۰ سال حبس داده می‌شود و درخصوص برخی دیگر از پرونده رخداد‌های اخیر حکم اعدام صادر می‌شود.
با گذشت حدود چهار سال از صدور حکم زندان برای محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسرش از صبح امروز اعلام شد که وی مشمول عفو شده و از زندان آزاد شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع قتل، رسیدگی سریع به این پرونده در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت افزود: در نهایت پس از طی مراحل قانونی، حکم عامل قتل شهید پور دهقان در محل زندان مرکزی خرم آباد با تشریفات شرعی و قانونی اجرا شد.
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی/ نخستین حادثه چهارشنبه سوری در یزد/ مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی/ اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد/ حمله مرد شیشه‌ای به زنان از میان شمشاد‌ها/ انکار قتل ناپدری در دادگاه/ سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!/ انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز
سخنگوی قوه قضاییه گفت: رای قطعی است و قطعیت یافته است. متهم ردیف دوم نیز به ۴۵ ماه حبس تعزیری از باب معاونت در قتل عمدی محکوم شده است. متهمان در زندان هستند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: رای قطعی است و قطعیت یافته است. متهم ردیف دوم نیز به ۴۵ ماه حبس تعزیری از باب معاونت در قتل عمدی محکوم شده است. متهمان در زندان هستند.
با اعتراف متهم، او روانه زندان شد و همزمان تحقیقات برای دستگیری کیارش ادامه یافت. اما مشخص شد وی به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده با این حال پرونده این جنایت همچنان باز بود و بررسی‌ها برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند که کیارش به ایران برگشته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار تریلی کمرشکن و ۷ خودرو در جنوب تهران/ بلعیدن مواد مخدر برای انتقال به زندان زنی در مرداب مواد افیونی/ قاتل مادر و ۳ دخترش دستگیر شد/ قتل دانش آموز دبستانی با ضربات چاقو/ قتل شاهد قبل از جلسه دادگاه/ ماجرای تبهکاران باند کولاج/ فیلمبرداری که همدست سارقان شد
گانگستر مخوف معروف به «پلنگ سیاه» پس از دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز به مدت ۸ سال در زندان به سر برد و پس از آزادی از زندان در سال ۹۲ فردی را در تربت جام به رگبار بست و سپس در اردیبهشت سال ۹۷ دو جوان را در اطراف میدان تلویزیون مشهد با شلیک گلوله به قتل رساند و چند روز بعد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که به تبهکاری‌های دیگری نیز اعتراف کرد.
محمد عزیز و خلیل اسلام به اتهام قتل مالکوم ایکس در سال ۱۹۶۶ به حبس ابد محکوم شده بودند. آن‌ها در اواسط دهه ۱۹۸۰ پس از حدود دو دهه از زندان آزاد شدند.
اسماعیل کوثری گفت: در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند ولی با تدبیری که از قبل اندیشیده شد، این نقشه خنثی شد.
محمد اسماعیل کوثری، نماینده مجلس در برنامه جهان آرا گفت: در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند، ولی با تدبیری که از قبل اندیشیده شد، این نقشه خنثی شد.
پیگیری پلیس برای دستگیری نادر ۱۱ سال طول کشید تا اینکه سرانجام وی را در یکی از روستا‌های گرگان شناسایی و دستگیر کردند، اما در همان مراحل اولیه بازجویی منکر قتل شد و گفت: برادرم نوید قاتل است الان هم مدتی است که نوید برای مجازات جرم دیگری در زندان است.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
کوهپایه گفت: با توجه به شواهد امر و حسب اعلام قبلی مرحوم، عامل اصلی قتل صراحتاً و به کرات از زندان اوین ایشان را تهدید کرده بود؛ لذا به نظر می‌رسد جهت کشف حقیقت، دامنه تحقیقات نباید صرفاً به محل وقوع قتل محدود شود.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای عاشق گم شده!/ معمای مرموز آدم‌ربایی ۳۰ میلیاردی/ کلکسیون جرم در یک ساندویچی!/ قتل در اراک، دستگیری در مشهد/ کلاهبرداری ۹ هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک/ دستبرد به اموال فروشگاه زیر دوربین‌های خاموش!/ سرقت‌های سریالی هنگام مرخصی از زندان
اولین ورزشکار مغولستانی که موفق به کسب مدال طلای المپیک برای کشورش شد، به دلیل قتل دوست دوران کودکی خود به زندان افتاد.
فردا طرح ترافیک برقرار است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ