مهاجم تیم ملی سوریه به همراه هافبک ایرانی از شباب الاهلی به الوحده منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بررسی‌های بعدی مشخص شد سعید متأهل و صاحب فرزند بوده، اما هنگام قتل در آپارتمان مجردی‌اش بوده است. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران به بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته ساختمان پرداختند و مشخص شد که عامل قتل مردی نقابدار بوده که بعد از جنایت از پارکینگ ساختمان خارج شده و با موتورسیکلت محل را ترک کرده است.
در روزهایی صحبت از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به میلان است حرفهای مربی ایتالیایی درباره او جالب است.
بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود ۱۰ ساعت از مرگ مرد کارخانه‌دار می‌گذرد و روی لب‌ها و صورتش آثار کبودی به چشم می‌خورد، اما علت مرگ مشخص نبود و در چنین شرایطی پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار به پزشکی قانونی انتقال یافت تا کارشناسان علت اصلی مرگ وی را اعلام کنند.
در شهر آستانه، پایتخت قزاقستان، یک مرد، کارمندان بانک را گروگان گرفت و خواستار انتقال تمام دارایی های سازمان به چندین حساب خاص شد.
در تحقیقات مأموران مشخص شد که در این درگیری زن جوانی با ضربات زیاد چاقو توسط همسرش به قتل رسیده است و پس از آن با حضور تعدادی از اقوام زن و مرد، درگیری و نزاع ادامه پیدا کرده و در نهایت یکی دیگر از طرفین درگیری که از اقوام زن جوان بوده نیز بشدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.
داوری کلمان تورپن در دیدار چهارشنبه شب بایرن مونیخ - منچستر سیتی (1-1) انتقادات زیادی را به دنبال داشت.
د‌ختر خانواد‌ه د‌ر خصوص نحوه اطلاع از سرقت طلا و جواهرات ماد‌رش گفت: د‌ر زمان انتقال ماد‌رم به بیمارستان و د‌ر حالی که د‌اخل آمبولانس کنار او حضور د‌اشتم، متوجه کبود‌ی‌های روی د‌ست ماد‌رم شد‌م که هیچ طلایی د‌اخل آن نبود.
الکسی موسکالف متهم به انتقاد مکرر از ارتش روسیه در شبکه‌های اجتماعی است و اگرچه تنها شهروند روسی محسوب نمی‌شود که تاکنون به دلیل انتقاد از دولت و ارتش روسیه به دلیل جنگ با اوکراین به زندان محکوم شده، اما پرونده او، به دلیل تصمیم مقامات برای جدا کردن فرزندش از او، توجهات بین‌المللی زیادی را به خود جلب کرده است.
ولیپور گودرزی با بیان اینکه یک سلاح کلت کمری به همراه سه فشنگ جنگی از مخفیگاه این مرد جوان کشف شد، گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تاسیس شرکت تحت عنوان فروش خودروی سنگین اعتراف کرد.
معظمی گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به جعل هویت چند نفر از افراد مشهور و شناخته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۲۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد.
در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی هنگام بازگشت به خانه اش سوار یک خودروی پراید سفید شده که دارای نشان آژانس کرایه اتومبیل بوده و یک مرد و یک زن نیز سرنشین آن بودند. راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داده و ناگهان دو سرنشین خودرو با تهدید چاقو طلا و پولش را دزدیده و با انتقال به جنگلی در حومه شهر، او را مورد تجاوز جنسی قرار داده و متواری شده‌اند.
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده وهنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.
بازبینی دوربین‌های ترافیکی عامل انتقال و رها کردن جسد در محفظه نخاله‌های ساختمانی را لو داد و مشخص شد که «علی – ت» جسد «عبدا... - س» را که درون کیسه سفید رنگ قرار داشت با یک دستگاه گاری حمل ضایعات به بولوار یاران انتقال داده و درآن جا رها کرده است.
عبدالکریم حسن به دلیل ارسال یک کامنت در پاسخ به انتقاد یک هوادار قطری، از السد اخراج شد.
پاییز سال گذشته مرد جوانی در جریان یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک گلوله یکی از مأموران از ناحیه کتف مجروح شد. پس از انتقال وی به بیمارستان ساعاتی بعد به خاطر شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد.
وقتی خبر مرگ مرد ۳۰ ساله به بازپرس محمد وهابی اعلام شد تحقیقات پلیسی آغاز و در نخستین گام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته مقابل بیمارستان پرداخته و شماره پلاک خودروی پراید را بدست آوردند. اما در استعلامات صورت گرفته مشخص شد خودرو متعلق به خود مقتول است.
رییس شورای اسلامی روستای درفک گفت: زخمی شدگان شامل ۲ پیرمرد، یک مرد میانسال، یک زن و یک پسربچه بودند که برای مداوا به بیمارستان سبزوار انتقال یافتند که گفته می‌شود حال یکی از آنان وخیم است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو/ پارچه‌های شیشه‌ای در فرودگاه لو رفت/ ماجرای عاشقی که انتقام جو شد!/ بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن/ دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق/ اجیر کردن ۲ مرد مسلح برای انتقام/ قاتلی با سرگذشت عجیب/ شلیک مرگبار به سارق گاوصندوق
اجیر کردن 2 مرد مسلح برای انتقام
مرد میانسال گفت: شب حادثه پس از اینکه کارم تمام شد در حال برگشت به خانه بودم که چند نفر سد راهم شدند با اسلحه کلاشنیکف به من حمله کردند و بعد هم با شلیک به پایم در حالی که بر زمین افتاده بودم و خون زیادی از پایم می‌رفت مرا در همان حال رها کردند و متواری شدند.
ساعت ۱۲ شب پنجشنبه ۲۷ مرداد، مرگ مرد جوانی در یک بیمارستان به بازپرس میثم حسین‌پور اعلام شد. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوان، نگهبان برجی در خیابان دربند است که با ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان، جان باخته است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه ۱۵ مردادماه سال جاری یک مورد حمله خرس به مردی ۴۵ ساله به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.
عمر خریبین بازیکن سوری الوحده، با عقد قراردادی قرضی و یک ساله راهی تیم شباب الاهلی شد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ